Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, vi må nok bare belage oss på at vi ikke har en tropp som kan spille i FA, PL og CL samtidig. Vi har bare ikke nok spillere til å rulere.

Jo, Wenger tror det tydeligvis. Han har aldri vært flink til å rotere som Ferguson. Han roterer kun når det er skader.

Lenke til kommentar

Som Langli i Tv2-studio sier etter intervjuet med Wenger, så har jeg også spilt poker. Jeg tror det kan være noe på gang. Spesielt når han sier på slutten "We are active" og smiler lurt. Smilet til Wenger er enten et eneste stort poker-face eller et jævlig stort troll-face.

Så sier han midtveis når han blir spurt om han trenger en ny spiss: "Everybody works very hard at the club.... to do well" Tror han holdt på å forsnakke seg der, for man så på fjeset sitt at han holdt på å avsløre seg. Kanskje det skulle vært noe som involverte en ny signering.

Sa også om spørsmålet om ny spiss: "We work on it, we are open to it" "We want to and we are open to it"

Samtidig står han fast på at vi ikke kan hente ny spiss hver gang vi taper og refererer til City som tapte mot Stoke igår, fordi de har masse klassespisser med tapte likevel.

Nå er jeg spent. Jeg tror det blir å skje noe i morgen. Forhåpentligvis flere signeringer.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Har folkene her inne troen på seier neste runde mot city?

To uker til. Henter vi inn forsterkninger i morgen og trener som faen mot den kampen tror jeg vi kan ha en sjans. Men Sanogo må droppes og Òzil må vekk ifra kanten, helst benkes til han er i form.

Det er ikke en umulig oppgave uansett hvor ræva vi var i dag. Vi har to uker på å rette opp i feilene i laget. City tapte jo mot Stoke tross alt i tillegg.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...