Mr. President™ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Galatasaray driter jeg i. De blir lett å slå både borte og hjemme. Men vi må reise helt til Tyrkia enda en gang og holde ut den utrolig irriterende fansen, det er frustrerende. Irrelevant hvor dere reiste for mange måneder siden. Chelsea reiste ikke til Wales for å spille bortekamp mot Galatasaray. Var i Tyrkia da også. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Dette blir snedige treningskamper for å hevde oss i toppen i CL. Tipper vi vinner gruppen men at vi møter barca og ryker rett ut... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Ryker nok i 16.dels. Same procedure. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Anderlecht. På ingen måte enkel gruppe. Bør slå Anderlecht hjemme og borte greit. Gala tar vi hjemme, kanskje 1 poeng borte. Så tar vi nok bare 1 poeng mot Dortmund, kommer på andre plass og trekker Barcelona i 16delsfinale. Book itTipper dette skjer jeg også Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 signerer vi Cavani og Carvalho har vi en stor mulighet for å avansere Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Arsenal u21 spiller mot West Brom U21 as we speak. 1-0 etter 34 min ved mål av Dan Crowley. Coquelin, Diaby og Joel Campbell bl.a. fra start Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 signerer vi Cavani og Carvalho har vi en stor mulighet for å avansere Vi kommer ikke til å signere noen av dem. 3 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Spillere som Cavani og Falcao er bare å glemme. Det blir ikke å skje. Wenger har flere ganger spesifisert at han ikke blir å hente en ny spiss bare fordi Giroud er skadet. Ifølge han har vi nok av spillere som kan spille den posisjonen. Jeg tror vi i beste fall kan regne med å hente en middelmådig midtstopper. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 signerer vi Cavani og Carvalho har vi en stor mulighet for å avansere Vi kommer ikke til å signere noen av dem. why? like urealistisk som Özil og Alexis? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 signerer vi Cavani og Carvalho har vi en stor mulighet for å avansere Vi kommer ikke til å signere noen av dem. why? like urealistisk som Özil og Alexis? Grunnen til at det er urealistisk er for det første lønnen. For det andre har vi ifølge Wenger ikke bruk for en ny spiss. Han tenker vel å bruke Sanchez som spiss og ha Sanogo som backup til januar. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 why? like urealistisk som Özil og Alexis? Fordi det er ingen indikasjoner på at det er noe på gang der, og summene som har vært diskutert gjør det enda mer usannsynlig. PSG har ingen grunn til å kvitte seg med Cavani, med mindre de skal handle. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Når skal folke skjønne at det manageren sier, og kanskje særlig Wenger, er bare bullshit? Da er kanskje lønna en større faktor, men altså Cavani liker seg ikke i PSG... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Cavani liker seg ikke i PSG? Det er bare noe mediabullshit du har lest en plass. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Når skal folke skjønne at det manageren sier, og kanskje særlig Wenger, er bare bullshit? Da er kanskje lønna en større faktor, men altså Cavani liker seg ikke i PSG... Wenger lyver ikke hele tiden. Og jeg tror på han oppriktig når han på flere pressekonferanser har poengtert at vi ikke blir å hente en spiss. I Januar var det masse snakk om Draxler og da sa Wenger at vi ikke hadde bruk for han da vi hadde mange i hans posisjon, kjøpte han Draxler? Nei. Wenger er en lur kar, men han går ikke rundt å sier bastant nei til alle spekulasjoner selv om det er sannhet i noe av det. Han la for eksempel ikke skjul på at de hadde vært i kontakt med Real Madrid ang. Khedira. Dessuten har Cavani tvert om sagt at han trives i PSG. Endret 28. august 2014 av Adrax Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Cavani liker seg ikke i PSG? Det er bare noe mediabullshit du har lest en plass. True story bro Hvis Cavani fornyer kontrakten sin skylder jeg deg en sekser.. Derimot hvis han ikke gjør det skylder du meg en. Er du med? Endret 28. august 2014 av infinety Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Når skal folke skjønne at det manageren sier, og kanskje særlig Wenger, er bare bullshit? Da er kanskje lønna en større faktor, men altså Cavani liker seg ikke i PSG... Wenger lyver ikke hele tiden. Og jeg tror på han oppriktig når han på flere pressekonferanser har poengtert at vi ikke blir å hente en spiss. I Januar var det masse snakk om Draxler og da sa Wenger at vi ikke hadde bruk for han da vi hadde mange i hans posisjon, kjøpte han Draxler? Nei. Wenger er en lur kar, men han går ikke rundt å sier bastant nei til alle spekulasjoner selv om det er sannhet i noe av det. Han la for eksempel ikke skjul på at de hadde vært i kontakt med Real Madrid ang. Khedira. Dessuten har Cavani tvert om sagt at han trives i PSG. Kjenner du han personlig eller? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Når skal folke skjønne at det manageren sier, og kanskje særlig Wenger, er bare bullshit? Da er kanskje lønna en større faktor, men altså Cavani liker seg ikke i PSG... Wenger lyver ikke hele tiden. Og jeg tror på han oppriktig når han på flere pressekonferanser har poengtert at vi ikke blir å hente en spiss. I Januar var det masse snakk om Draxler og da sa Wenger at vi ikke hadde bruk for han da vi hadde mange i hans posisjon, kjøpte han Draxler? Nei. Wenger er en lur kar, men han går ikke rundt å sier bastant nei til alle spekulasjoner selv om det er sannhet i noe av det. Han la for eksempel ikke skjul på at de hadde vært i kontakt med Real Madrid ang. Khedira. Dessuten har Cavani tvert om sagt at han trives i PSG. Kjenner du han personlig eller? Jeg følger med på pressekonferansene, men det gjør tydeligvis ikke du Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Når skal folke skjønne at det manageren sier, og kanskje særlig Wenger, er bare bullshit? Da er kanskje lønna en større faktor, men altså Cavani liker seg ikke i PSG... Wenger lyver ikke hele tiden. Og jeg tror på han oppriktig når han på flere pressekonferanser har poengtert at vi ikke blir å hente en spiss. I Januar var det masse snakk om Draxler og da sa Wenger at vi ikke hadde bruk for han da vi hadde mange i hans posisjon, kjøpte han Draxler? Nei. Wenger er en lur kar, men han går ikke rundt å sier bastant nei til alle spekulasjoner selv om det er sannhet i noe av det. Han la for eksempel ikke skjul på at de hadde vært i kontakt med Real Madrid ang. Khedira. Dessuten har Cavani tvert om sagt at han trives i PSG. Kjenner du han personlig eller? Jeg følger med på pressekonferansene, men det gjør tydeligvis ikke du Artig du lillegutt Har fulgt med alt som er å følge med på i snart 30 år. Du kan godt lære meg noe nytt, men ikke hvordan gammer'n er. Uansett var det bare ønsketenking fra min side. Endret 28. august 2014 av infinety Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Når skal folke skjønne at det manageren sier, og kanskje særlig Wenger, er bare bullshit? Da er kanskje lønna en større faktor, men altså Cavani liker seg ikke i PSG... Wenger lyver ikke hele tiden. Og jeg tror på han oppriktig når han på flere pressekonferanser har poengtert at vi ikke blir å hente en spiss. I Januar var det masse snakk om Draxler og da sa Wenger at vi ikke hadde bruk for han da vi hadde mange i hans posisjon, kjøpte han Draxler? Nei. Wenger er en lur kar, men han går ikke rundt å sier bastant nei til alle spekulasjoner selv om det er sannhet i noe av det. Han la for eksempel ikke skjul på at de hadde vært i kontakt med Real Madrid ang. Khedira. Dessuten har Cavani tvert om sagt at han trives i PSG. Kjenner du han personlig eller? Jeg følger med på pressekonferansene, men det gjør tydeligvis ikke du Artig du lillegutt Har fulgt med alt som er å følge med på i snart 30 år. Du kan godt lære meg noe nytt, men ikke hvordan gammer'n er. Uansett var det bare ønsketenking fra min side. Anbefaler flere her å faktisk følge med på andre ting enn kun kampene eller overgangsrykter. Da ville dere visst for lenge siden at planen til Wenger er å hente 1 eller max 2 nye spillere som skal forsterke oss bakover. (DM og/eller MS) Dette har han sagt flere ganger etter at Alexis ble hentet. Det er rett og slett ikke grunn å fortelle èn sannhet og deretter lyve om å hente en spiss. Skulle han derimot hente en spiss blir det panikkjøp fordi Alexis blir skadet iløpet av de neste dagene. Anyways, nok om det.. Endret 28. august 2014 av Adrax Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Anbefaler flere her å faktisk følge med på andre ting enn kun kampene eller overgangsrykter. Da ville dere visst for lenge siden at planen til Wenger er å hente 1 eller max 2 nye spillere som skal forsterke oss bakover. (DM og/eller MS) Dette har han sagt flere ganger etter at Alexis ble hentet. Det er rett og slett ikke grunn å fortelle èn sannhet og deretter lyve om å hente en spiss. Skulle han derimot hente en spiss blir det panikkjøp fordi Alexis blir skadet iløpet av de neste dagene. Anyways, nok om det.. Joda, men problemet er jo at han har sagt slike ting uten at det har blitt gjort noe før. Faktisk i hvert år, sånt er jeg trøtt og lei av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå