Torstein Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg såg ikke kampen i dag. Og så såg jeg overskriften på Dagbladet: "City rundspilte Arsenal".. Og jeg ble ikke overrasket... Savner 03/04 sesongen.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi har ikke diskutert det som diskuteres over alt for tiden: Bør Wenger gå? Personlig kan jeg ikke danne en klar mening ennå. Mye kommer an på hva som skjer i januar. Wenger skal i alle fall få sitte frem til sesongslutt, for det kan jo ikke bli verre nå. Flamini ble aldri skikkelig erstattet i sommer og det betaler vi for nå. Hadde han blitt i klubben tror jeg han hadde vært et hett kapteinsemne akkurat nå. Og man kan ikke si at han valgte Milan osv - for han glimtet hele forrige høst og burde absolutt blitt tilbudt en kontrakt lenge før det ble aktuelt for ham å dra på free transfer. Som sagt kommer det an på hva han velger å gjøre i januar. Håper han har lært noe av denne høsten og handler inn litt rutine og en skikkelig erstatter for Flamini! Lorik Cana perhaps? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvem kunne vært kandidater til å erstatte Wenger? Selv synes jeg han satser litt for hardt på unge spillere. Unge, talentfulle spillere som utvikler seg i klubben er supert det, men når de får sitt gjennombrudd og blir skikkelig gode er vi nødt til å holde på dem også. Og ja, vi trenger erfarne spillere. Og vi trenger en leder. En som kan få samlet laget og løse opp i konfliktene. Og nei, jeg synes ikke Wenger bør gå nå. Det ville bare gjort vondt værre. Wenger knows ... vi får håpe han kommer opp med en genial løsning og gjør det bra når overgangsvinduet åpner. Føler liksom at det er litt opp til han nå, om å redde sesongen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er også en ting, hvem kan erstattte Wenger? Rijkaard er vel fortsatt jobbløs. Han har bevist at han er en god manager, men jeg liker ikke helt personligheten hans og vet ikke om han passer inn i en klubb som Arsenal. Nettopp pga. mangelen av kandidater tror jeg at Wenger får sitte et par år til. Men håper at han kan trylle frem en løsning på problemene ja. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nasri8: Hvorfor er ikke Ashley Cole på listen din? Fordi Winterburn knuser ham. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Synes ikke at Wenger burde gå. Tror ikke dere kan finne en bedre erstatter. Men hvis det fortsetter sånn i noen kamper til, tror jeg nok at Wenger er ferdig i klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Tviler strerkt på at Arsenal bytter manager midt i sesongen. Etter sesongen maybe. Kanskje Åge Hareide tar over en dag. Endret 23. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Wenger får aldri fyken uansett gutta, så det er ingen fare. Vi har et ungt lag, kall det et generasjonsskifte, og da er det beregnet at man får ustabile resultater. Arsenal vet godt hva Wenger sin plan er, og den står de bak han på i oppturer som nedturer. Sesongen er enda ung, og det er ikke unormalt Arsenal å være dårlig på høsten frem til jul, for så å finne formen skikkelig. Får vi en 4 plass i år med det unge mannskapet skal vi være godt fornøyd. Endret 23. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Men hvis det kommer 2-3 slike resultater til, er nok Wenger under hardt press. Kanskje Avram Grant kan bli trener i Arsenal? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Men hvis det kommer 2-3 slike resultater til, er nok Wenger under hardt press. Kanskje Avram Grant kan bli trener i Arsenal? Så lenge vi ikke rykker ned, så nei da blir han på Emirates ut kontrakten sin. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vi har et ungt lag, kall det et generasjonsskifte, og da er det beregnet at man får ustabile resultater. Problemet er at dette "generasjonsskiftet" har foregått i flere år nå. Virker jo som Wenger har blind klokketro på at dette unge laget kan vinne trofeer, men som vi alle ser nå så er ikke dette tilfelle. Jeg tror ikke det hadde skadet å hente en god makker til Cesc altså. For hvis det fortsetter sånn kommer han garantert til å stikke til sommeren, han er tross alt for god til å kjempe om 4. plassen hver sesong. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Nå kommer det nok en inn på midten i januarvinduet, da savnet etter Flamini er veldig tydelig. Vi trenger et arbeidsjern som kan ta mye av det defensive ansvaret bort fra Cesc. Men, forsvinner Wenger forsvinner også Cesc, så problemstillingen inkluderer Wenger uansett. Egentlig kunne vi, om han var billig og villig hentet inn Vieira igjen som en nødløsning nå i januar. Han har nok ikke farten like godt lenger, men rutinen han ville brakt med seg er sårt trengt denne sesongen. Wenger har vist tidligere at han kan finne laget som kan gjøre det utrolige, og vi har gjeld på stadion som gjør at vi ikke kan hamstre stjerner som vi ønsker. Med dette i tankene, og garantert i styret sine tanker sitter nok Wenger trygt frem til kontraktslutt, og selv om vi taper litt for mye nå om dagen kan dette som sagt snu like fort. Wenger er jo ikke alene om å bestemme hva som skal skje i klubben, så han har nok bred støtte for sin filosofi. Endret 23. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Eg synest ikkje at Wenger skal gå, noko som heller ikkje kjem til å skje med mindre han velger det sjølv. Det han derimot burde innsjå er at spelarane han har no ikkje held mål, og at han MÅ forsterke i januar om han vil behalde CL-plassen. Greit at han har stor tiltru til spelarane sine, men det virkar opplagt no at eksperimentet hans ikkje lukkast. Uheldigvis trur eg han er for sta til å innrømme dette, og eg er slett ikkje sikker på at det kjem inn ei forsterking i januar (dvs, kan hende han kjøper en 14-åring frå Uruguay, men det er på ingen måte det vi treng no). Wenger er mannen som kan få laget på rett spor, men med mindre han klarar å innrømme sine eigne feil er han også den som kan ødelegge alt han har bygd opp. Wenger påstår forresten at Gallas fortsatt har ei framtid i Arsenal. Eg reknar med han meinar ei framtid i reservane fram til januar, for eg ser ikkje korleis han skal spele for Arsenal igjen. Endret 23. november 2008 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har ikke fulgt med i tråden, men med tanke på det siste innlegget, mener folk at Wenger skal gå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har ikke fulgt med i tråden, men med tanke på det siste innlegget, mener folk at Wenger skal gå? Tror de fleste vil at han skal bli helt til kontrakten går ut. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Eg synest ikkje at Wenger skal gå Vel Latias, når man hører slike utsagn blir man litt sjokkert. Trodde ærlig talt Wenger var fredet i Arsenal jeg Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nei, er vel ingen som mener at han burde gå nå. Diskusjonen om Wenger bør gå eller ei startet forresten på toppen av denne siden Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nei, er vel ingen som mener at han burde gå nå. Diskusjonen om Wenger bør gå eller ei startet forresten på toppen av denne siden Hehe, leste hva "iRoman" skrev, og dere virker veldig usikre noe jeg egentlig ikke kan forstå, uten Wenger så skulle jeg likt å sett hvor dere var Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hva skjer med å putte nicket mitt i anførselstegn? Det tar jeg som en fornærmelse. For å svare på innlegget ditt: ingen er større enn klubben, verken spillere eller managere, og man kan ikke leve evig på gamle meritter. Allikevel sier jeg ikke at Wenger skal gå av - men det burde ikke være noe tabu å diskutere hans avgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå