Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

https://twitter.com/Arsenal/status/504736427805265920

Er ikke lett å bli klok på han. En fin tommelfingerregel er å ikke stole på noe av det Wenger sier når det gjelder overganger.

Var det ikke du som sa at Wenger sjeldent lyver når han sier slikt? Eller at lyvingen er overdrevet? Mulig det var noen andre. Husker ikke.

Grunnen til at jeg sier at det ikke er lett å bli klok på han er fordi han motsier seg selv i de to sitatene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kverulerer litt nå, men han er langt fra verdens beste pdd.

Det er jo fair enough. Poenget er at Özil er ikke ving. Han skal spille i midten. Fullstendig ubrukelig på kanten.

Jeg har en liten følelse av at det er for å få han fortest mulig matchfit. Det er mer fysisk krevende å spille på kanten, du kunne se hvor sliten han var på slutten. Det kan også bare være en gradvis tilvenning fordi han spilte kant for Tyskland. Uansett så er det en grunn for det. Wenger plasserer de ikke tilfeldig.

Lenke til kommentar

Da er det så og si bekreftet at det ikke blir noe spisskjøp denne uken. Wenger sa nettopp i intervjuet etter kampen at han kjøpte Sanchez for å bruke han som spiss.

Håper han henter inn en DM og en midtstopper da!

Endret av Prodigy8
Lenke til kommentar

Det virker som om Wenger mener og tro at vi ikke skal spille med en 10'er når Sanchez er spiss, i det minste ikke i tilvenningsperioden. Jeg forstår han forsåvidt, problemet blir at vi ikke har noen skikkelig kant og pare Sanchez med enda, som fører til at det blir veldig trangt sentralt da både Santi og Øzil trekker inn der mye, mens Sanchez kommer ned for og få ball og dra stoppere ut av posisjon fordi han ikke får rom framme fordi ingen strekker forsvaret sammen med han akkurat nå. Blir fort tamt med både Santi og Øzil på vingen, trenger mer fart og bakromsløp der ifra. Walcott blir så jævla viktig i år, synd han garantert får de obligatoriske 5 månedene på sidelinja.

Lenke til kommentar

Fair enough men da trenger vi en kant.

Walcott kommer snart tilbake. Vi har Ox som kan spille begge sider. Campbell har vi også. Gnabry? Aner ikke når han kommer tilbake. Podolski blir og vi har andre spillere som kan spille kant. Alexis kan også spille kant om vi har noe andre på topp. Kant bekymrer jeg meg ikke for.

Lenke til kommentar

Fair enough men da trenger vi en kant.

Walcott kommer snart tilbake. Vi har Ox som kan spille begge sider. Campbell har vi også. Gnabry? Aner ikke når han kommer tilbake. Podolski blir og vi har andre spillere som kan spille kant. Alexis kan også spille kant om vi har noe andre på topp. Kant bekymrer jeg meg ikke for.

Spørsmålet er vel heller hvor lenge det blir til Walcott blir skadd igjen... Han er jo ute halve sesongen hver sesong.

Lenke til kommentar

Vil gi litt skryt til Monreal. Har vært bunnsolid de to siste kampene, og har hatt flere farlige innlegg(assist på Giroud) og tatt flere fornuftige valg. Fantastisk deilig å ha en backup på venstrebacken som gjør jobben glimrende. Kanskje han klarer å pushe for en fast plass i laget.

Meldes for øvrig på Twitter at Calum Chambers kommer til å være i England-troppen mot Norge eller Sveits. Herlig!

Lenke til kommentar

Trekning til CL i dag. Hva håper vi og hva bør vi absolutt unngå?

Nivå 2: Schalke (Tyskland), Borussia Dortmund (Tyskland), Juventus (Italia), Paris Saint-Germain (Frankrike), Sjakhtar Donetsk (Ukraina), Basel (Sveits), Zenit St. Petersburg (Russland), Manchester City (England).

Nivå 3: Leverkusen (Tyskland), Olympiakos (Hellas), CSKA Moskva (Russland), Ajax (Nederland), Liverpool (England), Sporting Lisboa (Portugal), Galatasaray (Tyrkia), Athletic Bilbao (Spania).

Nivå 4: Anderlecht (Belgia), Roma (Italia), APOEL Nikosia (Kypros), BATE Borisov (Hviterussland), Ludogorets Razgrad (Bulgaria), Maribor (Slovenia), Monaco (Frankrike), Malmö (Sverige).

Fra nivå 2 håper jeg vi unngår Dortmund, Juventus og PSG. Juventus frykter jeg kanskje minst av de dog. De andre bør vi klare 4 poeng mot synes jeg. I synkende rekkefølge av ønske: Schalke, Basel, Shaktar, Zenit

Fra nivå 3 ser Leverkusen og Bilbao skumlest ut. Sporting og Ajax er heller ikke dårlige lag. Ønsketrekning er vel Olympiakos eller Galatasaray.

Nivå 4: Håper på Malmø! Ellers må vi unngå Monaco og Roma. Resten bør være greie 6 poeng.

Dødens gruppe:

Arsenal

PSG/Juventus/Dortmund

Leverkusen/Bilbao

Roma/Monaco

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...