Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 https://twitter.com/henrywinter/status/504735997922652162 https://twitter.com/Arsenal/status/504736427805265920 Er ikke lett å bli klok på han. En fin tommelfingerregel er å ikke stole på noe av det Wenger sier når det gjelder overganger. Var det ikke du som sa at Wenger sjeldent lyver når han sier slikt? Eller at lyvingen er overdrevet? Mulig det var noen andre. Husker ikke. Grunnen til at jeg sier at det ikke er lett å bli klok på han er fordi han motsier seg selv i de to sitatene. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kverulerer litt nå, men han er langt fra verdens beste pdd. Det er jo fair enough. Poenget er at Özil er ikke ving. Han skal spille i midten. Fullstendig ubrukelig på kanten. Jeg har en liten følelse av at det er for å få han fortest mulig matchfit. Det er mer fysisk krevende å spille på kanten, du kunne se hvor sliten han var på slutten. Det kan også bare være en gradvis tilvenning fordi han spilte kant for Tyskland. Uansett så er det en grunn for det. Wenger plasserer de ikke tilfeldig. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Da er det så og si bekreftet at det ikke blir noe spisskjøp denne uken. Wenger sa nettopp i intervjuet etter kampen at han kjøpte Sanchez for å bruke han som spiss.Håper han henter inn en DM og en midtstopper da! Endret 27. august 2014 av Prodigy8 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fair enough men da trenger vi en kant. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fair enough men da trenger vi en kant. Og DM. Og backup midtstopper. Dette overgangsvinduet startet bra, men kommer til å ende med magaplask... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Gruppetrekning i morgen? Håper vi får Malmø. Da blir det svensketur på meg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Japp, trekningen er klokken 17.45. Viasat Fotball og Eurosport sender. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det virker som om Wenger mener og tro at vi ikke skal spille med en 10'er når Sanchez er spiss, i det minste ikke i tilvenningsperioden. Jeg forstår han forsåvidt, problemet blir at vi ikke har noen skikkelig kant og pare Sanchez med enda, som fører til at det blir veldig trangt sentralt da både Santi og Øzil trekker inn der mye, mens Sanchez kommer ned for og få ball og dra stoppere ut av posisjon fordi han ikke får rom framme fordi ingen strekker forsvaret sammen med han akkurat nå. Blir fort tamt med både Santi og Øzil på vingen, trenger mer fart og bakromsløp der ifra. Walcott blir så jævla viktig i år, synd han garantert får de obligatoriske 5 månedene på sidelinja. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fair enough men da trenger vi en kant. Og DM. Og backup midtstopper. Dette overgangsvinduet startet bra, men kommer til å ende med magaplask... Ja, men nå tenkte jeg utenom det åpenbare :-) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fair enough men da trenger vi en kant. Walcott kommer snart tilbake. Vi har Ox som kan spille begge sider. Campbell har vi også. Gnabry? Aner ikke når han kommer tilbake. Podolski blir og vi har andre spillere som kan spille kant. Alexis kan også spille kant om vi har noe andre på topp. Kant bekymrer jeg meg ikke for. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Gruppetrekning i morgen? Håper vi får Malmø. Da blir det svensketur på meg Vi trekker selvfølgelig Roma eller Monaco fra pot 4. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fair enough men da trenger vi en kant. Alexis kan også spille kant om vi har noe andre på topp. Kant bekymrer jeg meg ikke for. Men vi har ingen andre på topp. Og ikke si Sanogo eller Akpom... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Sanogo, Campbell, Akpom, Podolski, Walcott. Hent heller en spiss i så tilfelle. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fair enough men da trenger vi en kant. Walcott kommer snart tilbake. Vi har Ox som kan spille begge sider. Campbell har vi også. Gnabry? Aner ikke når han kommer tilbake. Podolski blir og vi har andre spillere som kan spille kant. Alexis kan også spille kant om vi har noe andre på topp. Kant bekymrer jeg meg ikke for. Spørsmålet er vel heller hvor lenge det blir til Walcott blir skadd igjen... Han er jo ute halve sesongen hver sesong. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Vil gi litt skryt til Monreal. Har vært bunnsolid de to siste kampene, og har hatt flere farlige innlegg(assist på Giroud) og tatt flere fornuftige valg. Fantastisk deilig å ha en backup på venstrebacken som gjør jobben glimrende. Kanskje han klarer å pushe for en fast plass i laget. Meldes for øvrig på Twitter at Calum Chambers kommer til å være i England-troppen mot Norge eller Sveits. Herlig! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jepp. Monreal har vært veldig god i det siste. Vanligvis så synes jeg han er en av våres dårligste spillere, men ingen ting å klage på det han har gjort i det siste. Håper han fortsetter slik. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Monreal er jævla veik, men ser ut som at det har hjulpet han å spille litt som stopper. Kan ikke klage på å ha både Gibbs og Monreal som våre venstrebacker! Er vel kun Chelsea og City som matcher den. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Mye bedre nå enn han var til tider forrige sesong. Husker blant annet Southampton borte hvor han var fryktelig. Om han fortsetter slik nå kan han utfordre Gibbs om førsteplassen. Endret 27. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Trekning til CL i dag. Hva håper vi og hva bør vi absolutt unngå? Nivå 2: Schalke (Tyskland), Borussia Dortmund (Tyskland), Juventus (Italia), Paris Saint-Germain (Frankrike), Sjakhtar Donetsk (Ukraina), Basel (Sveits), Zenit St. Petersburg (Russland), Manchester City (England).Nivå 3: Leverkusen (Tyskland), Olympiakos (Hellas), CSKA Moskva (Russland), Ajax (Nederland), Liverpool (England), Sporting Lisboa (Portugal), Galatasaray (Tyrkia), Athletic Bilbao (Spania).Nivå 4: Anderlecht (Belgia), Roma (Italia), APOEL Nikosia (Kypros), BATE Borisov (Hviterussland), Ludogorets Razgrad (Bulgaria), Maribor (Slovenia), Monaco (Frankrike), Malmö (Sverige). Fra nivå 2 håper jeg vi unngår Dortmund, Juventus og PSG. Juventus frykter jeg kanskje minst av de dog. De andre bør vi klare 4 poeng mot synes jeg. I synkende rekkefølge av ønske: Schalke, Basel, Shaktar, Zenit Fra nivå 3 ser Leverkusen og Bilbao skumlest ut. Sporting og Ajax er heller ikke dårlige lag. Ønsketrekning er vel Olympiakos eller Galatasaray. Nivå 4: Håper på Malmø! Ellers må vi unngå Monaco og Roma. Resten bør være greie 6 poeng. Dødens gruppe: Arsenal PSG/Juventus/Dortmund Leverkusen/Bilbao Roma/Monaco Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det hadde vært konge å reist til Malmø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå