Benbjo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Vi er nødt til å handle en spiss nå, det er helt sikkert. Kan ikke ha hodeløse Sanogo der fremme i 3-4 måneder til Giroud er kampfit. Da er sesongen vår allerede ferdig. Elendig planlagt vindu av Wenger. Han har 1 uke på seg å hente en midtstopper, spiss og helst midtbane. Tviler dog på noe gitt Wengers seneste kommentarer. Får håpe ting har endret seg nå som Giroud er ute i 1/3 av sesongen og Podolski mest sannsynlig blir solgt. Det er 20-30 mål det. Hvem skal erstatte det? 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Nå er dere fked hvis dere ikke får inn en ny spiss. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Sanchez må nok spille spiss. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Sanchez må nok spille spiss. Antagelig, men da blir vi det minst målfarlige laget i PL. Tipper vi scorer mindre enn 60 mål i år. Vi har ingen naturlige målscorere i laget lenger. Ramsey topscorer med 12 mål. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Dere kan få Chicharito. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Da tar jeg faktisk heller Wellbeck. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 ^What he said. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Wilshere/Ramsey på topp? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Wilshere/Ramsey på topp? Wilshere? nei nei. Fyren veier jo 50kg og faller bare noen puster på ham. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Spille uten spiss kanskje? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Alexis som spiss er det vi kommer til å spille. Kanskje Campbell får prøve seg som spiss også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Spent på å se hvordan vi stiller i morgen. Blir vel noe slikt som Polakken Debuchy - Merte - Chambers - Monreal Flamini - Wilshere Cazorla - Ozil - Rosicky Alexis Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Stiller dere så sterkt lag til cupen? EDIT: I en så tidlig runde, that is. Endret 26. august 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Stiller dere så sterkt lag til cupen? EDIT: I en så tidlig runde, that is. Hm? Champions League? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg var akkurat på vei inn for å redigere min egen flause Tenkte det var ligacupen... Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hadde et relativt positivt inntrykk på arsenals tropp for 3 uker siden, en tropp som jeg følte da kunne hevde seg i toppen. Selv om Chelsea og City muligens fortsatt er for sterke. Men for øyeblikket mangler laget en lyst og en glød, hadde virkelig likt om vi signerte en god spiss og en sterk DM. I tillegg er jeg usikker på midstopperne, selv om BFG og Kos var gode sammen i fjor.Blir skummelt og spennende å se om det skjer noe på markedet før det er for seint, men jeg tviler på noen store signeringer desverre. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Spent på å se hvordan vi stiller i morgen. Blir vel noe slikt som Polakken Debuchy - Merte - Chambers - Monreal Flamini - Wilshere Cazorla - Ozil - Rosicky Alexis Szczesny Debuchy - Mertesacker - Koscielny - Monreal Flamini Ox - Wilshere Özil Alexis - Podolski Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Er det en ting som er sikkert er det at vi ikke bytter formasjon. Det sier seg selv. Og så en formasjon helt uten bredde? Urealistisk. Hvor kom målene våre mot Everton fra? Jo, nettopp kant. Vi spiller trangt nok som det er. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ox kan trekke fremover og Alexis får en friere rolle. Kanskje Chambers kan prøve seg på midtbanen? Jeg tror han ville gjort en meget god jobb der, men det er vel neppe riktig kamp å eksprimentere. Jeg har bare veldig lyst til å se to spisser på topp, med Alexis som en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå