Sprøstekt Løk Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) wenger er ikke mannen til å lede Arsenal til ligagull. han er god på økonomisk management, men han har problemer med å innse problemene i laget. Når han nekter å bruke Campbell og Oxlade chamberlain fra start, så sier det litt om hvor lite kunnskap han har om egne spillere. Han er direkte gammeldags og vil bruke Giroud til han dør. det at han fortsetter å bruke cazorla sier vel sitt. Wenger ser ikke selv at cazorla er dritt. Endret 21. august 2014 av Sprøstekt Løk Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Men hvor er all optimismen blitt av rett før sesongen startet? Det virker jo som om Ragnarok nesten og enda er kun en runde spilt. Som Arsenal vant til og med? Helt vanlig det for Arsenal supportere det. Er flau på med.supporterne mine sin vegne. Endret 21. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Men hvor er all optimismen blitt av rett før sesongen startet? Det virker jo som om Ragnarok nesten og enda er kun en runde spilt. Som Arsenal vant til og med? Har ikke vært optmistisk foran sesongen i det hele tatt. Regner med at du refererer til innlegget mitt slik sett så. Sa det i fjor og året før at vi manglet minst et par-tre spillere for å konkurrere om PL og CL. Det samme gjelder nå også. En midtbanespiller og en spiss er det vi virkelig trenger for å være i nærheten av de andre topplagene og det er her skoen virkelig trykker. Arteta er hakket for gammel og treg samtidig som han mangler de fysiske forutsetningene for å konkurrere på det høyeste nivået. Giroud er generelt sett bare et par hakk under det nivået hvor de beste spillerene ligger. Ikke nok med det, men han har også kvaliteter som sånn sett er en "mismatch" til hvordan våre beste spillere (Alexis, Özil, Ramsey og Walcott) vil spille da disse er mer direkte og ønsker å bevege ballen kjapt mens Giroud passer bedre til en ballbesittende fotballstil. Så denne optimismen fra min siden hvertfall har ikke vært noe mer fremtredende i år enn i fjor eller året før der. Jeg mener vi har et godt lag, men at vi igjen (som alltid) mangler et par spillere for å være helt der oppe. At frustasjonen slår inn når man ser at en av rivalene om ligaen/fjerdeplassen henter inn en spiller jeg har ønsket til klubben hele 2014 er ikke så rart. Attpåtil når vi nå nærmer oss de siste 10 dagene i vinduet og vi fortsatt trenger 3 nye spillere uten at noen er nærme. At enkelte supportere her inne mener vi er verdens beste lag handler mer om naivitet og uendelig tro på at Wenger evner å dra noe ut av ræva når faktum er at vi som oftest veldig sjeldent holder hele veien inn. FA cup seieren skulle være starten på noe nytt, men allikevel har vi bare sett mye av det samme gamle fra Wenger i sommer som ellers. Av alle spillerene vi har kjøpt inn så er det bare Alexis som er en spiller som faktisk forsterker oss eller som ikke er en direkte erstatter for en spiller som har forsvunnet ut. Ellers har Ospina kommet inn for Fabianski, Chambers for Vermaelen og Debuchy for Sagna. Ved siden av dette har vi også fått en del penger for Cesc når han ble solgt til Chelsea, samt penger for å fjerne klausulen i Carlos Vela sin kontrakt, penger for Djourou og Eisfeld samt det samme for Vermaelen. Så vi har penger til rådighet til både en spiss, DM og backup stopper, men allikevel virker det som om Wenger skal sitte og ruge på pengereiret sitt. Det kommer trolig en signering til, men jeg tviler sterkt på at det blir nok til å gjøre oss til ordentlige tittelutfordrere. Dette er noe jeg har sagt hele veien. 4 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Så klart man blir optimistisk når man ser tilbake på starten vi hadde i overgangsvinduet. Men sånn som det har utviklet seg, og kjøp av spillere vi virkelig kunne trengt for å være med helt i toppen ikke har skjedd/ikke kommer til å skje, så mister man optimismen. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Optimismen var skyhøy forrige sesong, etter vi hadde signert Özil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Skremmende lesning: http://www.fresharsenal.com/unpopular-blogger-sanchez-doesnt-want/? Sánchez looked disinterested in the game against Crystal Palace. His passing was off, his movement was terrible and he seemed to lack ideas during our build-up. In my opinion – which is usually correct – it is clear that Alexis hasn’t joined Arsenal for footballing reasons. Alexis Sánchez will no doubt be dropped from our starting eleven in the near future. Wasting £35 million on a player whose heart isn’t in his work is sickening. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hahaha, det dummeste jeg har lest på lenge 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Benbjo, is that you? 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Herregud for noe piss. Er det noe Sanchez er skyldig i i mine øyne så er det at han har prøvd for hardt i samtlige kamper han har spilt så langt for å bevise noe for klubben/supporterne. At han ser uinteressert ut og ikke trives skjønner jeg ikke hvor i helvete "forfatteren" har fått fra. For det er ikke tilfellet når man ser Sanchez der ute. At ting ikke har "klikket" helt ennå for han derimot er noe helt annet. For det stemmer. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Lol, trodde først det var en seriøs artikkel og at det bare var enda noe drit du hadde funnet fram. Verste er at aviser som Daily Mail kunne funnet på å skrive noe slikt. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Herregud for noe piss. Er det noe Sanchez er skyldig i i mine øyne så er det at han har prøvd for hardt i samtlige kamper han har spilt så langt for å bevise noe for klubben/supporterne. At han ser uinteressert ut og ikke trives skjønner jeg ikke hvor i helvete "forfatteren" har fått fra. For det er ikke tilfellet når man ser Sanchez der ute. At ting ikke har "klikket" helt ennå for han derimot er noe helt annet. For det stemmer. Ganske sikker på at det ikke var ment å være seriøs. I think every Gooner will admit that Liverpool is the bigger club at the moment. They finished second in the Premier League last season and looked sharp and dangerous throughout their campaign. To top it all off, they have been hoovering up trophies in recent years – the 80’s – and have set up a new feeder club, Southampton FC. Selling Luis Suarez to Barcelona only strengthened their status as the biggest club in England Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kanskje en ide å lese gjennom hele greia og sjekke spoileren til Benbjo ja. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Lol, trodde først det var en seriøs artikkel og at det bare var enda noe drit du hadde funnet fram. Verste er at aviser som Daily Mail kunne funnet på å skrive noe slikt. Poeng for å være den første som skjønte at det var ironi! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Var jo ikke så vanskelig å forstå at det var litt sarkastisk pga. måten United og Liverpool ble blandet inn, men måten Sanchez ble kritisert på minnet om deg xD Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 https://twitter.com/ffarsenal/status/503255000076668928 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Skadene fortsetter. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Forundrer meg ikke om det stemmer. Arsenal klarer jo ikke spille en kamp uten minst én skade. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 https://twitter.com/ffarsenal/status/503255000076668928 Hehe det er ganske gøy. Sanchez viser seg å ikke virke der, så skader Giroud seg og vi må spille med Sanogo i oversiktlig fremtid. Could not make this up... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 https://twitter.com/ffarsenal/status/503255000076668928Hehe det er ganske gøy. Sanchez viser seg å ikke virke der, så skader Giroud seg og vi må spille med Sanogo i oversiktlig fremtid. Could not make this up...Sanogo er vel også skadet? Om Sanchez fungerer der baserer jeg ikke på dagens kamp. Her var hele laget svakt. Men det er tydelig at han trenger tid for å samkjøre spillet med resten av laget. Jeg tror Sanchez blir stor for oss etter litt tid, men kanten er nok en mer naturlig rolle for ham. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Tid for Campbell da. Og en ny spiss. Få Sanogo langt vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå