Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gnabry er vel den eneste jeg kommer på egentlig som er såpass lav. Arteta, Walcott og Chamberlain er vel alle ca 1,75 så de ligger i så fall "på snittet", men Szczesny, Ospina, Martinez, Chambers, Mertesacker, Koscielny, Diaby, Özil, Ramsey, Podolski, Sanogo, Giroud og Miyaichi er alle over 180 hvertfall og de burde dra opp snittet ganske så greit.

Lenke til kommentar

Hmm, merkelig. Tok bildet fra denne artikkelen, hos Tv2.no som tok den fra Daily Mail...

Szczesny = 195

Martinez = 191

Ospina = 182

Debuchy = 177

Koscielny = 186

Mertesacker = 198

Chambers = 184

Gibbs = 178

Monreal = 177

Rosicky = 178

Cazorla = 164

Arteta = 175

Flamini = 178

Diaby = 188

Wilshere = 172

Özil = 181

Coquelin = 178

Ramsey = 182

Zelalem = 175

Podolski = 183

Sanogo = 190

Giroud = 193

Gnabry = 173

Walcott = 175

Campbell = 178

Chamberlain = 175

Miyaichi = 183

Sanchez = 169

= totalt 5058 / 28 = 180,642~

Så man skal krympe spillerene våre en god del for å komme til de tallene der. Skjønner ikke hva de har holdt på med.

Lenke til kommentar

Tok alle spillerene som er oppført på førstelaget til Arsenal på Arsenal.com og snitthøyden er 180,6 cm. Altså en skivebom på hele 5cm. :p

Haha, gjorde akkurat det samme. Skulle poste resultatet da jeg så at du hadde gjort det. Jeg tok førstelaget på Arsenal.com (ekskludert Jenkinson) og fant høyden deres på wikipedia. Kom fram til at gjennomsnittet er 181,1cm

Hvor fant du høyden til spillerne? Ser at du for eksempel har skrevet at Szczesny er 1,95, mens på wikipedia står det 1,98

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Derfor jeg ønsket meg spillere som Draxler, Gonalons/Carvalho/Khedira og Balotelli blant annet for å dra opp snittet litt. :p

Kan også nevne at Arsenal var laget som slapp inn minst mål på dødballer forrige sesong, til tross for høyden.

Mye takket være Koscielny, Mertesacker og Giroud det. Det eneste Giroud i mine øyne gjør fantastisk godt. Noe som er ironisk mtp. at han er spiss.

Giroud er ganske grei og ha i slike situasjoner, ja. Sagna var også ganske hendig i slike situasjoner. Mener Debuchy er litt veikere i luften.

Uansett er det litt artig at vi slapp inn minst på dødballer, når vi var minst.

Debuchy vinner flere og deltar i flere luftdueller en Sagna, så der tar du feil. Når det er sagt så tror jeg nok at Sagna var nyttigere enn Debuchy blir på dødballer. Få menn i fotball som kan klarere som den mannen kan.

Lenke til kommentar

Tok alle spillerene som er oppført på førstelaget til Arsenal på Arsenal.com og snitthøyden er 180,6 cm. Altså en skivebom på hele 5cm. :p

Haha, gjorde akkurat det samme. Skulle poste resultatet da jeg så at du hadde gjort det. Jeg tok førstelaget på Arsenal.com (ekskludert Jenkinson) og fant høyden deres på wikipedia. Kom fram til at gjennomsnittet er 181,1cm

Hvor fant du høyden til spillerne? Ser at du for eksempel har skrevet at Szczesny er 1,95, mens på wikipedia står det 1,98

Nå står det vel 1,96 på wikipedia og ikke 1,98 forøvrig. :p

Men, har sjekket høyden til spillerene tidligere og via offsielle kilder før og husker høyden til så og si samtlige minus Gnabry egentlig. Kan være at det er 1 cm forskjell på noen av spillerene (blant annet mener jeg at Walcott er 1,76), men generelt sett mener jeg det er de riktige høydene på spillerene. Eneste jeg stusser litt på er Cazorla da jeg ser han er satt opp som 1,68 på wikipedia blant annet, men jeg er rimelig sikker på at han er 1,64 høy :p

Lenke til kommentar

Men, har sjekket høyden til spillerene tidligere og via offsielle kilder før og husker høyden til så og si samtlige minus Gnabry egentlig. Kan være at det er 1 cm forskjell på noen av spillerene (blant annet mener jeg at Walcott er 1,76), men generelt sett mener jeg det er de riktige høydene på spillerene. Eneste jeg stusser litt på er Cazorla da jeg ser han er satt opp som 1,68 på wikipedia blant annet, men jeg er rimelig sikker på at han er 1,64 høy :p

WHY???

Lenke til kommentar

WHY???

Kan ikke noe for at jeg husker ting som det her. Er ikke som om jeg sitter og pugger på å huske høydene til spillerene i klubben. Jeg ser det en gang så sitter det. :p

Lenke til kommentar

Han har allerede oversett problemet i 2 år. Hvorfor skal han ikke overse det i nok et år? Dette er tross alt mannen som tviholdt på Almunia som førstevalg i nesten 4 sesonger. Mannen som solgte unna Gilberto Silva og Diarra samtidig som han mistet Flamini og deretter ga Denilson sjansen de kommenede 2-3 sesongene.

Faen meg tragisk at vi har Giroud og Sanogo som førstevalg og backup. Håpet mitt er at Campbell får sjansen og eksploderer da jeg har absolutt null tro på at Wenger henter inn en spiss. Er også stygt redd for at vi ikke engang forsterker på midtbanen eller stopperplass før vinduet stenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han har allerede oversett problemet i 2 år. Hvorfor skal han ikke overse det i nok et år? Dette er tross alt mannen som tviholdt på Almunia som førstevalg i nesten 4 sesonger. Mannen som solgte unna Gilberto Silva og Diarra samtidig som han mistet Flamini og deretter ga Denilson sjansen de kommenede 2-3 sesongene.

Faen meg tragisk at vi har Giroud og Sanogo som førstevalg og backup. Håpet mitt er at Campbell får sjansen og eksploderer da jeg har absolutt null tro på at Wenger henter inn en spiss. Er også stygt redd for at vi ikke engang forsterker på midtbanen eller stopperplass før vinduet stenger.

Ja, du har et bra poeng. Men jeg trodde at det lå hele tiden i økonomi som gjorde at Wenger tok disse beslutningene.

Jeg har stor tro på Campbell, men det ser ut som at Wenger ser ikke det samme som meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...