Dapper Chap Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Den statistikken kan da ikke stemme. Hvem er det på laget som er under 1.75 utenom Wilshere, Alexis og Cazorla? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Gnabry er vel den eneste jeg kommer på egentlig som er såpass lav. Arteta, Walcott og Chamberlain er vel alle ca 1,75 så de ligger i så fall "på snittet", men Szczesny, Ospina, Martinez, Chambers, Mertesacker, Koscielny, Diaby, Özil, Ramsey, Podolski, Sanogo, Giroud og Miyaichi er alle over 180 hvertfall og de burde dra opp snittet ganske så greit. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Om vi bare har fire spillere under 1.75 så er det feil at det er gjennomsnittshøyden, hvertfall når vi har spillere som Mertesacker, Giroud og Szczesny som drar opp snittet. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Tok alle spillerene som er oppført på førstelaget til Arsenal på Arsenal.com og snitthøyden er 180,6 cm. Altså en skivebom på hele 5cm. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hmm, merkelig. Tok bildet fra denne artikkelen, hos Tv2.no som tok den fra Daily Mail... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Daily Mail, nuff said. Får de noen gang noe riktig? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hmm, merkelig. Tok bildet fra denne artikkelen, hos Tv2.no som tok den fra Daily Mail... Szczesny = 195 Martinez = 191 Ospina = 182 Debuchy = 177 Koscielny = 186 Mertesacker = 198 Chambers = 184 Gibbs = 178 Monreal = 177 Rosicky = 178 Cazorla = 164 Arteta = 175 Flamini = 178 Diaby = 188 Wilshere = 172 Özil = 181 Coquelin = 178 Ramsey = 182 Zelalem = 175 Podolski = 183 Sanogo = 190 Giroud = 193 Gnabry = 173 Walcott = 175 Campbell = 178 Chamberlain = 175 Miyaichi = 183 Sanchez = 169 = totalt 5058 / 28 = 180,642~ Så man skal krympe spillerene våre en god del for å komme til de tallene der. Skjønner ikke hva de har holdt på med. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Arteta visstnok ute i 2 uker. Hadde ikke forundret meg om Wenger brukte Chambers som SDM i en av de kampene. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Tok alle spillerene som er oppført på førstelaget til Arsenal på Arsenal.com og snitthøyden er 180,6 cm. Altså en skivebom på hele 5cm. Haha, gjorde akkurat det samme. Skulle poste resultatet da jeg så at du hadde gjort det. Jeg tok førstelaget på Arsenal.com (ekskludert Jenkinson) og fant høyden deres på wikipedia. Kom fram til at gjennomsnittet er 181,1cm Hvor fant du høyden til spillerne? Ser at du for eksempel har skrevet at Szczesny er 1,95, mens på wikipedia står det 1,98 Endret 20. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Derfor jeg ønsket meg spillere som Draxler, Gonalons/Carvalho/Khedira og Balotelli blant annet for å dra opp snittet litt. Kan også nevne at Arsenal var laget som slapp inn minst mål på dødballer forrige sesong, til tross for høyden. Mye takket være Koscielny, Mertesacker og Giroud det. Det eneste Giroud i mine øyne gjør fantastisk godt. Noe som er ironisk mtp. at han er spiss. Giroud er ganske grei og ha i slike situasjoner, ja. Sagna var også ganske hendig i slike situasjoner. Mener Debuchy er litt veikere i luften. Uansett er det litt artig at vi slapp inn minst på dødballer, når vi var minst. Debuchy vinner flere og deltar i flere luftdueller en Sagna, så der tar du feil. Når det er sagt så tror jeg nok at Sagna var nyttigere enn Debuchy blir på dødballer. Få menn i fotball som kan klarere som den mannen kan. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Tok alle spillerene som er oppført på førstelaget til Arsenal på Arsenal.com og snitthøyden er 180,6 cm. Altså en skivebom på hele 5cm. Haha, gjorde akkurat det samme. Skulle poste resultatet da jeg så at du hadde gjort det. Jeg tok førstelaget på Arsenal.com (ekskludert Jenkinson) og fant høyden deres på wikipedia. Kom fram til at gjennomsnittet er 181,1cm Hvor fant du høyden til spillerne? Ser at du for eksempel har skrevet at Szczesny er 1,95, mens på wikipedia står det 1,98 Nå står det vel 1,96 på wikipedia og ikke 1,98 forøvrig. Men, har sjekket høyden til spillerene tidligere og via offsielle kilder før og husker høyden til så og si samtlige minus Gnabry egentlig. Kan være at det er 1 cm forskjell på noen av spillerene (blant annet mener jeg at Walcott er 1,76), men generelt sett mener jeg det er de riktige høydene på spillerene. Eneste jeg stusser litt på er Cazorla da jeg ser han er satt opp som 1,68 på wikipedia blant annet, men jeg er rimelig sikker på at han er 1,64 høy Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1623560 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Tok alle spillerene som er oppført på førstelaget til Arsenal på Arsenal.com og snitthøyden er 180,6 cm. Altså en skivebom på hele 5cm. Haha, gjorde akkurat det samme. Skulle poste resultatet da jeg så at du hadde gjort det. Jeg tok førstelaget på Arsenal.com (ekskludert Jenkinson) og fant høyden deres på wikipedia. Kom fram til at gjennomsnittet er 181,1cm Hvor fant du høyden til spillerne? Ser at du for eksempel har skrevet at Szczesny er 1,95, mens på wikipedia står det 1,98 Nå står det vel 1,96 på wikipedia og ikke 1,98 forøvrig. Men, har sjekket høyden til spillerene tidligere og via offsielle kilder før og husker høyden til så og si samtlige minus Gnabry egentlig. Kan være at det er 1 cm forskjell på noen av spillerene (blant annet mener jeg at Walcott er 1,76), men generelt sett mener jeg det er de riktige høydene på spillerene. Eneste jeg stusser litt på er Cazorla da jeg ser han er satt opp som 1,68 på wikipedia blant annet, men jeg er rimelig sikker på at han er 1,64 høy WHY??? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Tok alle spillerene som er oppført på førstelaget til Arsenal på Arsenal.com og snitthøyden er 180,6 cm. Altså en skivebom på hele 5cm. Haha, gjorde akkurat det samme. Skulle poste resultatet da jeg så at du hadde gjort det. Jeg tok førstelaget på Arsenal.com (ekskludert Jenkinson) og fant høyden deres på wikipedia. Kom fram til at gjennomsnittet er 181,1cm Hvor fant du høyden til spillerne? Ser at du for eksempel har skrevet at Szczesny er 1,95, mens på wikipedia står det 1,98 Nå står det vel 1,96 på wikipedia og ikke 1,98 forøvrig. Men, har sjekket høyden til spillerene tidligere og via offsielle kilder før og husker høyden til så og si samtlige minus Gnabry egentlig. Kan være at det er 1 cm forskjell på noen av spillerene (blant annet mener jeg at Walcott er 1,76), men generelt sett mener jeg det er de riktige høydene på spillerene. Eneste jeg stusser litt på er Cazorla da jeg ser han er satt opp som 1,68 på wikipedia blant annet, men jeg er rimelig sikker på at han er 1,64 høy WHY??? Kan ikke noe for at jeg husker ting som det her. Er ikke som om jeg sitter og pugger på å huske høydene til spillerene i klubben. Jeg ser det en gang så sitter det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Wenger kan umulig overse dette, oh please!!! 5 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Han har allerede oversett problemet i 2 år. Hvorfor skal han ikke overse det i nok et år? Dette er tross alt mannen som tviholdt på Almunia som førstevalg i nesten 4 sesonger. Mannen som solgte unna Gilberto Silva og Diarra samtidig som han mistet Flamini og deretter ga Denilson sjansen de kommenede 2-3 sesongene. Faen meg tragisk at vi har Giroud og Sanogo som førstevalg og backup. Håpet mitt er at Campbell får sjansen og eksploderer da jeg har absolutt null tro på at Wenger henter inn en spiss. Er også stygt redd for at vi ikke engang forsterker på midtbanen eller stopperplass før vinduet stenger. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Han har allerede oversett problemet i 2 år. Hvorfor skal han ikke overse det i nok et år? Dette er tross alt mannen som tviholdt på Almunia som førstevalg i nesten 4 sesonger. Mannen som solgte unna Gilberto Silva og Diarra samtidig som han mistet Flamini og deretter ga Denilson sjansen de kommenede 2-3 sesongene. Faen meg tragisk at vi har Giroud og Sanogo som førstevalg og backup. Håpet mitt er at Campbell får sjansen og eksploderer da jeg har absolutt null tro på at Wenger henter inn en spiss. Er også stygt redd for at vi ikke engang forsterker på midtbanen eller stopperplass før vinduet stenger. Ja, du har et bra poeng. Men jeg trodde at det lå hele tiden i økonomi som gjorde at Wenger tok disse beslutningene. Jeg har stor tro på Campbell, men det ser ut som at Wenger ser ikke det samme som meg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Får dere ikke inn en ny DM eller midtstopper, så er jeg usikker på om dere klarer topp 4 i år. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Men hvor er all optimismen blitt av rett før sesongen startet? Det virker jo som om Ragnarok nesten og enda er kun en runde spilt. Som Arsenal vant til og med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå