#Kroenkeout Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 F4abregas <3Hadde vi hatt bruk for ham? JA. Hadde siklet hvis jeg sett ham sammen med Ramsey. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Fabregas og Ramsey funka ikke sammen før, og de hadde sannsynligvis ikke funka veldig bra sammen nå heller. Husker når Cesc sa at vi ikke trengte og bekymre oss for og miste han, vi hadde Ramsey. Gjett om fyren hadde rett. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Fuck Cesc. Trenger ikke fyren, nå. Ja, kanskje litt bitter og surt at han ikke er i Arsenal hvor han, for mange, tilhører. Men livet går videre. Det som har skjedd, har skjedd og er fortid. The future awaits! Vi har mange spennende talenter på midten i f.eks Crowley og spesielt Zelalem. Om alt går som det går kommer vi til å få stor glede av dem i fremtiden. Men vi må være tålmodig. Burde vel ikke være et problem for oss Gooners. Til gjengjeld har vi Ramsey. La oss nyte og glede oss over Arsenal for det de har og står for, og gi en f*** i Chelsea og Cesc. 1 Lenke til kommentar
Rogue Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ramsey og Cesc hadde ikke funka. Pingla Cesc skal stå å holde midtbanen? Don't think so. Matic står der bak som en vegg, og derfor kan Cesc brukes i den posisjonen. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 F4abregas <3 Hadde vi hatt bruk for ham? JA. Hadde siklet hvis jeg sett ham sammen med Ramsey. Jeg hadde ikke siklet når vi hadde tapt med 3 mål hver kamp. Fabregas ville bare vært en unødvendig luksussignering. Ikke la følelsene deres for han lure dere til å tro at vi hadde trengt han. Vi har både Ramsey og Özil som er bedre. Han fortjener også en heftig pipekonsert på Emirates. Spar meg for det "vi ville ikke ha han" tøvet. For det første så var det han som tvingte fram en overgang til Barcelona, for så å gå til en av våres største rivaler når det ikke var behov for han i Barca lengre. For det andre så hjelper han nå Chelsea mot å komme over oss på tabellen. Han har allerede hjelpet Chelsea med 3 poeng, og det kommer til å bli fler, som kan være avgjørende i tittelracet. Håper han får en enorm pipekonsert mot seg, ikke bare fordi han fortjener det, men også fordi det kanskje gjør at han spiller dårligere. Det funker alltid mot Nasri. Han spiller alltid elendig på Emirates, og på Wembley i community shield. Lenke til kommentar
Populært innlegg Benbjo Skrevet 19. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 19. august 2014 Cesc er milevis bedre enn Ramsey. Bedre enn Ozil også. Spesielt foran mål. Ozil er bedre på å finte, men det er vel det eneste han er bedre på. Dårligere bakover. Vanskelig å si på overblikk og pasninger. Ca likt. Ramsey har hatt en god sesong. Cesc har vært klasse i nærmere 10 år. I dag fremstod Ramsey som en smågutt. Forøvrig kunne vi dyttet Ozil ut på kant. Kan ikke være dårligere enn Cazorla der. Ozil spilte jo på kant under VM og ofte i Real. Du mente jo under VM at han var motm i opptil flere kamper? 10 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Özil og Ramsey er uten tvil bedre en Cesc. Det hadde du også sagt om de spilte for Chelsea, og Cesc spilte for oss. Når vi har verdens beste nummer 10, så ville det vært idiotisk å spille han på kant. Endret 19. august 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Så du synes ikke det er rart at han er best på kant for landslag og forrige klubb, mens han i midten hos oss er gjennomsnittlig? Det er jo en grunn til at han spiller på kant på landslaget og var kant i Real. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 For et år siden ville jeg ha sagt at Özil er verdens beste nummer 10. Den meningen har jeg ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Tyrker'n er dessverre ikke verdens beste 10'er. Den absolutt vakreste 10'eren, men ikke den beste. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Så du synes ikke det er rart at han er best på kant for landslag og forrige klubb, mens han i midten hos oss er gjennomsnittlig? Det er jo en grunn til at han spiller på kant på landslaget og var kant i Real. Grunnen til at han spilte kant på landslaget er fordi han var i en dårlig formkurve og derfor prioriterte de noen andre i hans posisjon. Når han er offensiv midtbanespiller så er han det, og han er sabla god til å være det. Verdens beste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Verdens beste når han ikke er dårlig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Eller verdens beste når han er i form som jeg liker å kalle det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Grunnen til at han spilte kant på landslaget er fordi han var i en dårlig formkurve og derfor prioriterte de noen andre i hans posisjon. Når han er offensiv midtbanespiller så er han det, og han er sabla god til å være det. Verdens beste. Godt at du har kontakter i det tyske landslaget som kunne oppklare det. En venstreving har jo ikke flere oppgaver (spesielt fysiske eller defensive) enn en 10er, så det var nok smart å bruke en spiller i dårlig form der! Du må gjerne oppklare taktikken bak det også, sånn at jeg forstå det bedre Özil og Ramsey er uten tvil bedre en Cesc. Det hadde du også sagt om de spilte for Chelsea, og Cesc spilte for oss. Når vi har verdens beste nummer 10, så ville det vært idiotisk å spille han på kant. Gøy at du sier det. Ramsey og Özil hadde 18 assist til sammen sist sesong, hadde de ikke? Det er vel det rekorden i PL er for en person, og gjett hvem som har den? Jo, du gjettet riktig: Cesc Fabregas Endret 19. august 2014 av Espp 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Grunnen til at han spilte kant på landslaget er fordi han var i en dårlig formkurve og derfor prioriterte de noen andre i hans posisjon. Når han er offensiv midtbanespiller så er han det, og han er sabla god til å være det. Verdens beste. Godt at du har kontakter i det tyske landslaget som kunne oppklare det. En venstreving har jo ikke flere oppgaver (spesielt fysiske eller defensive) enn en 10er, så det var nok smart å bruke en spiller i dårlig form der! Du må gjerne oppklare taktikken bak det også, sånn at jeg forstå det bedre Özil og Ramsey er uten tvil bedre en Cesc. Det hadde du også sagt om de spilte for Chelsea, og Cesc spilte for oss. Når vi har verdens beste nummer 10, så ville det vært idiotisk å spille han på kant. Gøy at du sier det. Ramsey og Özil hadde 18 assist til sammen sist sesong, hadde de ikke? Det er vel det rekorden i PL er for en person, og gjett hvem som har den? Jo, du gjettet riktig: Cesc Fabregas Deilig å se noen med peiling Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Sier bare noe om hvor lite effektive vi er framfor mål når vi har stats som det her Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Skal man trekke opp gammel form så banker vel Mesut sine statistikker Cesc sine når det gjelder assist i det minste, så der er det litt dumt og sammenligne i Cesc sin favør, selv om Cesc har mer erfaring i PL. Når det er sagt tror jeg begge to kommer til og ha strålende sesonger, og jeg blir ikke overrasket om det er de to det står om til slutt om for assist-toppen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Spiller ingen rolle. Om det er noe feil som skjer, så er det Özils feil, mer eller mindre hver gang. Spiller aldri godt nok heller. >.> 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Gidd å klage på midtbane, det hjelper lite når vi har statiske kantspillere og en inkompetent spiss ved navnet på Giroud (Sanogo er mye verre forresten)! Vi klarte ikke vinne ifjor, etter min mening, kun pga ræv spiss. Og vi vil fortsette med det i år også. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ramsey er god han, men har MYE å bevise før han kan komme opptil Cesc sitt nivå! Cesc vs Øzil blir vanskelig, Cesc spiller dypere på banen enn det Øzil gjør. Men uansett fantastiske spillere begge to, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå