Jakobsen911 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Gud finnes ikke. Ok? Jeg er også ateist, men hørt om å bruke det kun som et uttrykk? Ja, det har jeg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 For en vits Jamie Carragher er! Anbefaler deg å ikke lese noe som Carragher skriver. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Merkelig tråd ass. Hørt den før Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 For en vits Jamie Carragher er! Anbefaler deg å ikke lese noe som Carragher skriver. Heller ikke noe Scholes skriver. Han skriver jo bare vås Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Jepp. En fin tommelfingerregel er å holde seg langt unna alt det folk som går under tittelen "fotballekspert" skriver. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Håper dette var siste gang Sanogo starter på en stund. Giroud må vel være matchfit nå. Ønsker å se Campbell forran Sanogo. Chamakh er også en tullig. Oppfører seg alltid som en dritt på banen. Hvertfall mot oss. Liker han ikke. Lenke til kommentar
Populært innlegg TurtelWar Skrevet 16. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2014 Jepp. En fin tommelfingerregel er å holde seg langt unna alt det folk som går under tittelen "fotballekspert" skriver. Det er bedre for oss å lese alt pisset du skriver? 17 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Bare jeg som synes Mr. B kommer med mer fornuftig enn de fleste? Noe som er unødvendig, men er ofte enig. Endret 16. august 2014 av jlf 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Bare jeg som synes Mr. B kommer med mer fornuftig enn de fleste? Noe som er unødvendig, men er ofte enig. Nå er det vel ikke meningene til Mr.B som gjør at folk reagerer. 2 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Bare jeg som synes Mr. B kommer med mer fornuftig enn de fleste? Noe som er unødvendig, men er ofte enig. Nå er det vel ikke meningene til Mr.B som gjør at folk reagerer. Hva er det da? Det er jo det han skriver som får folk til å klikke i vinkel. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg pleier å klikke i en 60° vinkel. Hva med deg? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Også rett ned til fjerdeplassen i april 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Også rett ned til fjerdeplassen i april http://gfycat.com/DemandingAnotherIndianabat 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hahaha, du hadde visst ikke noe saklig svar å komme med Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Også rett ned til fjerdeplassen i april Fortsatt bedre enn dere da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nå er det ikke vi som har hatt for vane å rope om ligagull i august (utenom de gangene vi har vært klare favoritter), men så ender dere der dere alltid ender. Må jo være rekord for antall sesonger på rad på samme plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Åja da. Ingen unitedfans som ropte høyt om gull og glitter under vm. Forstålig nok sådan,men dere er ikke et hakk ''bedre'' en resten av supportere Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nå er det ikke vi som har hatt for vane å rope om ligagull i august (utenom de gangene vi har vært klare favoritter), men så ender dere der dere alltid ender. Må jo være rekord for antall sesonger på rad på samme plass. Hvem har ropt om ligagull? De aller aller fleste vet vi ikke er favoritter og mest sannsynlig må vi konsentrere oss om å ta 4.plassen. Forøvrig, er 2 år på samme plass rekord? Tvilsomt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jaja, hva du hørte blant millioner av United-supportere verden over kan jeg ikke noe for. Jeg snakker spesifikt om dette forumet. Det er flere her som har vært selvsikre på gull hver gang Arsenal har tatt tabelltoppen. Jeg sier ikke at de ikke kan vinne eller at det bare gjelder dem (alle har nok skrytt av å være på topp), men jeg synes bare at det er morsomt hvordan de kjemper om gull en stund og da er bare gull nok, men når de ender sesongen på fjerde så er det liksomt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå