archongamer Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg tror nok Wenger har visst lenge hvilke midtstoppere han ønsker seg, og har kontroll på hvor i landet han ligger for å få en avtale med en av disse. Så da får det heller være at den spilleren ikke er blitt klar før Vermalen dro. Jeg tar heller en spiller som er nøye vurdert og passer inn i systemet, enn en spiller som er handlet på hast bare for å ha en spiller klar til Vermalen dro og som har større sjans for å ende opp som et dårlig alternativ og benkvarmer.. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Men i følge mange Arsenal fansen så har dere jo Englands (og kanskje verdens) beste midtstopper duo. Da blir det svært vanskelig å finne noen som går rett inn på laget, iallfall uten å sprenge banken Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg tror nok Wenger har visst lenge hvilke midtstoppere han ønsker seg, og har kontroll på hvor i landet han ligger for å få en avtale med en av disse. Så da får det heller være at den spilleren ikke er blitt klar før Vermalen dro. Jeg tar heller en spiller som er nøye vurdert og passer inn i systemet, enn en spiller som er handlet på hast bare for å ha en spiller klar til Vermalen dro og som har større sjans for å ende opp som et dårlig alternativ og benkvarmer.. Det er vel mer snakk om kjøp$um og lønn$betingelser enn tilgjengelighet. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Men i følge mange Arsenal fansen så har dere jo Englands (og kanskje verdens) beste midtstopper duo. Da blir det svært vanskelig å finne noen som går rett inn på laget, iallfall uten å sprenge banken Mertesacker og Koscielny nærmer seg begge 30. Har lyst på et ungt talent som kan ta over for de to når de blir for gamle, men er villig til å sitte på benken til den tid og komme innpå å spiller når det trengs. Vi har alt Chambers som er et vanvittig talent, men vi trenger en til. Hummels for eksempel ville bare vært idiotisk. Endret 13. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Tull. Vi hadde ikke klar erstatter til Vermaelen pga to ting:1. Det er svært få tilgjengelige erstattere i god kvalitet på markedet, samtidig som prisene er relativt høye akkurat nå. Vi har allerede henta en god del spillere i sommer, og ting tyder på at vi har svært aktive generelt sett i markedet så vi har bare enda ikke bestemt oss for en spiller, men han kommer. Jeg tar mye heller enn spiller vi bruker litt tid på og kjøpe istedenfor en hastet erstatter for Verm. 2. Barca betalte kjempegodt for Verm, herregud. Kjempedeal for oss, men jeg mistenker at vi hadde lite tid til og vurdere et bud ettersom Barca nok ville være klar til ny sesong og de skal vistnok ha kikka på andre også, så hadde vi brukt tid kan det fort være de hadde gått en annen vei, og med en sånn deal? No way. 3 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Vi skal ikke klage. Shaw ute i 1 mnd Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Tull. Vi hadde ikke klar erstatter til Vermaelen pga to ting: 1. Det er svært få tilgjengelige erstattere i god kvalitet på markedet, samtidig som prisene er relativt høye akkurat nå. Vi har allerede henta en god del spillere i sommer, og ting tyder på at vi har svært aktive generelt sett i markedet så vi har bare enda ikke bestemt oss for en spiller, men han kommer. Jeg tar mye heller enn spiller vi bruker litt tid på og kjøpe istedenfor en hastet erstatter for Verm. 2. Barca betalte kjempegodt for Verm, herregud. Kjempedeal for oss, men jeg mistenker at vi hadde lite tid til og vurdere et bud ettersom Barca nok ville være klar til ny sesong og de skal vistnok ha kikka på andre også, så hadde vi brukt tid kan det fort være de hadde gått en annen vei, og med en sånn deal? No way. Vermaelen sa jo at han ville dra etter sesongslutt i mai. Mer enn godnok tid til å hente en erstatter. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Koscielny had a knock on his Achilles but he should be available for Saturday. Team news: Who's fit to face Palace? Endret 14. august 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 on Laurent Koscielny…Koscielny had a knock on his Achilles but he should be available for Saturday. Håper ikke dere har mistet for mange dager av livet av å stresse av det her. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Skjønner du har ikke spilt mye fotball i livet bs, fordi du har null peiling på hva skader har og si på fotballspilling. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Å? Tror du ikke jeg vet at det ville vært skummelt om Koscielny ble skadet? Men i motsetning til deg så gidder ikke jeg å bekymre meg over et jævla rykte. Anbefaler deg å vente til ting blir offisielt, så kanksje du får et smil om munnen fra tid til annen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Å? Tror du ikke jeg vet at det ville vært skummelt om Koscielny ble skadet? Men i motsetning til deg så gidder ikke jeg å bekymre meg over et jævla rykte. Anbefaler deg å vente til ting blir offisielt, så kanksje du får et smil om munnen fra tid til annen. Det ble jo bekreftet at han fikk en smell i ankelen og kom tilbake til full trening i dag. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg vet det. Det var jeg som postet det. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Pulis har visstnok forlatt Crystal Palace. Interessant... Bør bli grei match for oss i morra da. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Pulis har visstnok forlatt Crystal Palace. Interessant... Bør bli grei match for oss i morra da. What? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Pulis har visstnok forlatt Crystal Palace. Interessant... Bør bli grei match for oss i morra da. What? http://www.bbc.com/sport/0/football/28797071 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Nettavisen sin redaksjon har tippet seg frem til at Arsenal tar 2. plassen i år. Jeg tror faktisk det er realistisk i år. Vi er fortsatt ikke sterke nok til å holde hele veien inn dessverre. http://www.nettavisen.no/sportspill/vi-tipper-premier-league-201415/8473526.html Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Pulis har visstnok forlatt Crystal Palace. Interessant... Bør bli grei match for oss i morra da. What? http://www.bbc.com/sport/0/football/28797071 #DavidMoyesComeback Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Nettavisen sin redaksjon har tippet seg frem til at Arsenal tar 2. plassen i år. Jeg tror faktisk det er realistisk i år. Vi er fortsatt ikke sterke nok til å holde hele veien inn dessverre. http://www.nettavisen.no/sportspill/vi-tipper-premier-league-201415/8473526.html Kommer an på to faktorer: Hvordan Liverpool klarer seg og hvordan United klarer seg. Tror førstnevnte vil overraske veldig mange denne sesongen. Naivt å avskrive dem totalt slik enkelte har gjort. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Virker som det ikke vil bli kjøpt nye spillere før Champions League plass er sikret. Det spørs om Arsenal er avhengige av den økonomiske gevinsten i det å delta i CL. Da er det snakk om noen dager igjen før overgangsvinduet stenger. Will I still do something? I don't rule it out. Our finances are still healthy but we want to go through in the Champions League group stages to do that - Wenger Endret 15. august 2014 av -Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå