Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Gratulerer med CS-seier. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Morsomt at folk har fått det for seg at det er noe som skjer hvert år. Sesongen før forrige var det motsatt. Da var vi bedre andre del av sesongen. Det er ingen sannhet i det whatsoever og det er bare noe fans av andre lag forteller seg selv for å føle seg bedre. Før julekollapsen var det alltid det at vi aldri vinner troféer. Grunnen til at vi kollapset var på grunn av skader. Nå har vi ansatt en ny fitness coach i verdensklasse, og jeg mener å ha lest tidligere denne uken er på utkikk etter flere tilføyelser. Gratulerer med CS-seier. Takk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Vi må ikke glemme at vi har tendens til å ha en god start, mitt tips at vi vil ligge i toppen fram til desember. Så faller vi nedover og dermed kjemper om fjerde plass. Hørt det før? Nettopp... I fjor hadde vi veldig enkelt kampprogram frem til etter nyttår. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Da er verdensmestrene våre tilbake, sannsynlig at noen av dem starter neste kamp? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Nei, det kommer de ikke til å gjøre. Endret 11. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hvorfor kom de så sent tilbake? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hvorfor kom de så sent tilbake? Fordi de er pålagt 4 uker pause etter VM. Alle brasilianere, tyskere, nederlendere og argentinere kom vel ikke tilbake før i dag. Mulig Wenger ga de litt ekstra fri siden de brukte noen dager til å feire, men det vet jeg ikke Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Schurrle har allerede spilt 2 kamper for oss så derfor jeg lurte. Antar spilleren kan komme tilbake tidligere om han vil da. Brasilianerne våre har også vært tilbake en stund tror jeg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Ga ikke Wenger dem ekstra ferie for å få den sult etter trofeer igjen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hørt det samme. Noe med at de var mette.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Helt greit å gi de ekstra ferie.. vi trenger en Özil med overskudd. Gleder meg til Alexis og Özil skal mate Walcott med krempasninger! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Mye bedre at de har en uke ekstra ferie og blir litt seinere i gang enn at de begynner og bli kjørt igjen i oktober/november pga de ikke er skikkelig forberedt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Like greit at de får litt ekstra ferie, kan skjønne at de er mette etter å ha vunnet VM. Ikke mange turneringer som blir sett på som like stor. Vi så jo også i går at vi klarer oss uten tyskerne i noen kamper. Er vel snakk om at de er tilbake til 2. serierunde. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Det er latterlig hvor undervurdert Gibbs er. Uten tvil den mest undervurderte spilleren på laget våres. Han var MOTM på søndag etter min mening. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Litt ut av det blå, men er det noen som har noen formening om midtstopperen til FC Porto, Diego Reyes? Har sett et par kamper av han og han ser ut som en spiller med god kontroll og stort potensial. Han er også høy (som alltid er et pluss for en forsvarer) og av Wikipedia beskrives han slik: "intelligent in his positioning, comfortable in possession and strong in the air." Ingen rykter ut og går, men kunne vært en interressant person og hente inn som backup.. [b\]Bare 22 år Endret 12. august 2014 av Prodigy8 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hente spillere fra Portugal er dødfødt. Jeg mener, City betalte 42m for en 21 år gammel midtstopper... Lenke til kommentar
Rogue Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Litt ut av det blå, men er det noen som har noen formening om midtstopperen til FC Porto, Diego Reyes? Har sett et par kamper av han og han ser ut som en spiller med god kontroll og stort potensial. Han er også høy (som alltid er et pluss for en forsvarer) og av Wikipedia beskrives han slik: "intelligent in his positioning, comfortable in possession and strong in the air." Ingen rykter ut og går, men kunne vært en interressant person og hente inn som backup.. [b\]Bare 22 år Feil tråd. Dessuten er det ikke vits å diskutere spillere hvis dem ikke engang er linket. Er det noe den portugisiske ligaen kan, så er det å kjøpe billig og selge svindyrt. Dette vet Wenger, så tviler på han er å ser etter spillere der med mindre det er snakk om verdensklasse og er forberedt på å punge ut. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Litt ut av det blå, men er det noen som har noen formening om midtstopperen til FC Porto, Diego Reyes? Har sett et par kamper av han og han ser ut som en spiller med god kontroll og stort potensial. Han er også høy (som alltid er et pluss for en forsvarer) og av Wikipedia beskrives han slik: "intelligent in his positioning, comfortable in possession and strong in the air." Ingen rykter ut og går, men kunne vært en interressant person og hente inn som backup.. [b\]Bare 22 år Fuck det. Porto selger svindyrt. Ryktene sier av i nærmer oss Kostas Manolas. Olympiacos har ikke tatt han ut i troppen til kamp imorgen fordi han skal "hviles". Har ikke sett mye av han, man han virker som en god midtstopper. Ung er han også. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hente spillere fra Portugal er dødfødt. Jeg mener, City betalte 42m for en 21 år gammel midtstopper... Mangala? Var 35 tror jeg, men ja.. Tenkte det skulle være mulig å hente han for ~10-12, men da er jeg nok altfor optimistisk Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Litt ut av det blå, men er det noen som har noen formening om midtstopperen til FC Porto, Diego Reyes? Har sett et par kamper av han og han ser ut som en spiller med god kontroll og stort potensial. Han er også høy (som alltid er et pluss for en forsvarer) og av Wikipedia beskrives han slik: "intelligent in his positioning, comfortable in possession and strong in the air." Ingen rykter ut og går, men kunne vært en interressant person og hente inn som backup.. [b\]Bare 22 år Diego Reyes er knallgod. Kan spille dm og, men tror ikke vi slår til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå