Tkse Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg sier at vi gir det til Giroud. Jeg også, så forsvinner han til neste sesong Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg sier at vi gir det til Giroud. Jeg også, så forsvinner han til neste sesong Hva skulle det vært godt for? 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Per som cap'n og Gibbs som deputy. Pretty please. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Burde ikke dere vært helt i 100 idag? Enda en sjanse til ett glimrende trofe? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Burde ikke dere vært helt i 100 idag? Enda en sjanse til ett glimrende trofe? Er vel ingen som har noen særlig tro på seier. Dessuten betyr CS svært lite. VI blir ledd av om vi feirer seier i dag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 CS er da et kult trofé det? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hvis dere vinner 3-0 ler ikke jeg i alle fall. Det vil være et sterk prestasjon som skriker ut at dere burde bli tatt på alvor. CS betyr lite som du selv sier, men det vil være et fint utgangspunkt å starte sesong på. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Burde ikke dere vært helt i 100 idag? Enda en sjanse til ett glimrende trofe? Driter i troféet. Ser bare på kampen som nok en Arsenal mot City kamp og jeg har som vanlig veldig lyst til å slå City. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Alltid fint å vinne et trofé. Men to troféer for Arsenal på noen måneder er nesten to for mye. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 https://twitter.com/Squawka/status/498452869159608320 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hvis dere vinner 3-0 ler ikke jeg i alle fall. Det vil være et sterk prestasjon som skriker ut at dere burde bli tatt på alvor. CS betyr lite som du selv sier, men det vil være et fint utgangspunkt å starte sesong på. Lottotall? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Trodde ikke at det skulle bli resultatet, men det var helt fortjent. Det kan se ut som at dere er klar til sesongstart, mens City hadde sin første treningskamp. Total overkjøring selv om de kom litt mer med i andre. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Om han hadde brydd seg hadde han ikke drat til City. Han kommer til å havne rett bak Zabaleta og spille lite neste sesong. Han får enorm lønn, og da er han fornøyd. Deilig volum på buingen av Na$ri idag. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 BAAHHHHH... Faen Wenger. Per i det minste vice, så han vil nok bære bindet ofte denne sesongen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Tror nok Mertesacker kommer til å ha kapteinsbindet mer enn Arteta i år. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Ja her går det rake veien mot seriegull. Her er det bare å sitere meg så dette ikke går tapt. Fin kamp sånn forøvrig av Arsenal i dag. Endret 10. august 2014 av oOF Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Hvis dere vinner 3-0 ler ikke jeg i alle fall. Det vil være et sterk prestasjon som skriker ut at dere burde bli tatt på alvor. CS betyr lite som du selv sier, men det vil være et fint utgangspunkt å starte sesong på. Klarsynt? Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Vi må ikke glemme at vi har tendens til å ha en god start, mitt tips at vi vil ligge i toppen fram til desember. Så faller vi nedover og dermed kjemper om fjerde plass. Hørt det før? Nettopp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå