Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns nesten (bare nesten) det er litt trist. Tenker tilbake på de årene hvor det kun var oss og Arsenal, Keane vs. Vieira osv.

Jeg føler det veldig mye jeg og. Har alltid følt det var Arsenal - United som gjaldt mest i PL sesongen, men nå er det nesten bare en vanlig kamp om det fortsetter sånn.

Syns Vela fortjener en liten innhopp her.

Hehe, Norsken er på plass ser jeg :p

Jeg jobber med den, så kan du jobbe med engelsken ;)

Vela inn :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
(Og takk til Wiley som knuste det lille håpet vi kunne hatt då van Persie satte inn 2-1)

Sier du at det skal være lov?

Når keeperen slepp ballen slik som det (ballen er i spel, med andre ord), og det ikkje er farleg spel (noko eg ikkje meinar det var her, med tanke på korleis van Perise stjal ballen) er det fullt lovleg.

Lenke til kommentar
(Og takk til Wiley som knuste det lille håpet vi kunne hatt då van Persie satte inn 2-1)

Sier du at det skal være lov?

Når keeperen slepp ballen slik som det (ballen er i spel, med andre ord), og det ikkje er farleg spel (noko eg ikkje meinar det var her, med tanke på korleis van Perise stjal ballen) er det fullt lovleg.

Disregard that, I suck cocks.

I følge FIFA er det ikkje lov. Huskar berre at Andy Gray meinte det var lov når Henry gjorde det samme mot Blackburn for nokre år sidan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...