Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff ja tenk å være så uheldig å dømme rødt kort når det gjenstår et par minutter, det har jo fryktelig mye å bety kontra å få rødt kort i første omgang. Kan ikke sammenliknes litt en gang.

 

Flott at Arsenal dro dette i land :)

9655590[/snapback]

 

Det bryr vel jeg meg ikke om vel? Begge var like ille spør du meg.

 

Fox, sinna idag eller? Tålte ikke å få det slått tilbake på deg etter det pisset du serverte i ManUtd-tråden i går?

Lenke til kommentar

Høh? Det er du som bør prøve igjen. Prøver å "vinne" ved å si at denne måte funker ikke. Det er ikke en diskusjon hvor der man enten vinner eller taper, men en diskusjon hvor der man har egen mening om en sak. Jeg ler av din påstand i denne saken, du sier det bare fordi du vil ta hevn etter det jeg sa i deres tråd. Vær så god.

Lenke til kommentar
Høh? Det er du som bør prøve igjen. Prøver å "vinne" ved å si at denne måte funker ikke. Det er ikke en diskusjon hvor der man enten vinner eller taper, men en diskusjon hvor der man har egen mening om en sak. Jeg ler av din påstand i denne saken, du sier det bare fordi du vil ta hevn etter det jeg sa i deres tråd. Vær så god.

9655647[/snapback]

 

Du tør ikke erkjenne at du dreit deg ut med dine utsagn, eller la meg kalle det myter, i ManUtd-tråden i går, og så allerede i neste Arsenal-kamp så skulle man tro Rob Styles hadde vært fast på lønningslista i nord-London i mange uker. Du er også den første Arsenal-supportern jeg har sett som mener det var rødt kort på McShane. Av ca. 13/14, bare til info.

 

Skjønner godt at du forstod at du dreit deg kraftig ut i går, og skjønner egentlig at du prøver å hysje det bort.

Lenke til kommentar

Hysje bort? Jeg står fortsatt fast på det, Mike Riley er kjent for ha gitt United favør i kamper. Så ang dette kortet, det er velfortjent.. McShane så ikke på ballen en gang.

 

Rob Styles har dømt mot oss mange ganger idag, også gitt oss fordel. Så hva?

Lenke til kommentar
Hysje bort? Jeg står fortsatt fast på det, Mike Riley er kjent for ha gitt United favør i kamper. Så ang dette kortet, det er velfortjent.. McShane så ikke på ballen en gang.

 

Rob Styles har dømt mot oss mange ganger idag, også gitt oss fordel. Så hva?

9655694[/snapback]

 

Nei, Mike Riley er ikke kjent for dette, dette er en myte skapt av ABU'er.

 

Det jeg vil frem til var dette:

 

"Alle dommere har uheldige situasjoner for div. topplag. Er nok ikke bare ManUtd som har hatt flaks med dommeren noen ganger, alle andre storlag har hatt det også. Men sånn går det United har vært den største klubben de siste 15 år og også får den største omtalen, også blant andre fans, deriblant mange abuer som prøver å sverte ryktet til ManUtd.

"

 

Noe jeg skrev for et par timer siden.

Lenke til kommentar
Tilbake til tråden.. Hvor lenge skal vi leve med Clichys innlegg? Hans kvalitet holder rett og slett ikke! Han er ung og god, en stor talent. Men han må jobbe med hans innlegg, han har sleit med det i to sesonger nå.

9655859[/snapback]

 

Sorry for at forstyrrer deg igjen :p Selvom Clichy ikke hadde dagen idag har han vært ligaens beste venstreback til nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...