Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Mulig å ikke skjønne den? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Det var det som var poenget mitt. Når du skal skrive opp en startellever så har du ikke bindestrek mellom spillerne i tillegg til bindestrek mellom dobbeltnavn. Bruk mellomrom når du skal illustrere en startellever og bindestrek mellom navn med dobbeltnavn. The joke is on you http://youtu.be/nFFj2prd6Hw?t=10s Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) DIGG! Er i Liverpool til mandag, og måtte selvfølgelig kjøpe drakta mens jeg er her for å irritere Everton/Liverpool fans. Endret 9. august 2014 av infinety Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Vermaelen har offisielt dratt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Lykke til til han. Har stor respekt for hvor profesjonell han har vært. Ikke et ord sutring selv om han har sittet på benken mesteparten av sesongen. Så drar han til en klubb utenfor PL. Flott fyr! 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Var jævla god i de første sesongene. Synd skader og tabber ødela for Verm. Spent på hvem som blir neste kaptein. Arteta, Per? Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Per er den eneste som er klar akkurat nå. Ramsey/Wilshere eventuelt polakken i mål om et par år. Arteta er ikke et alternativ for meg grunnet skadeplager og at jeg har et håp om at vi henter en ny DM. I tillegg kun 1 år igjen av kontrakten. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Btw, sykt at vi fikk rundt 15m for Vermaelen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ramsey er for sjenert til å være kaptein, Wilshere har for høyt temperament, er ikke fan av at keepere skal være kaptein, Arteta kommer (forhåpentligvis) ikke til å starte nok kamper til å være kaptein, Per er perfekt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Btw, sykt at vi fikk rundt 15m for Vermaelen. Ikke veldig sykt i en verden hvor David Luiz går for 50m. Endret 9. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ramsey er for sjenert til å være kaptein, Wilshere har for høyt temperament, er ikke fan av at keepere skal være kaptein, Arteta kommer (forhåpentligvis) ikke til å starte nok kamper til å være kaptein, Per er perfekt. Hvor mange kamper startet Vermaelen i fjor? Akkurat... Arteta er visekaptein og blir nok kaptein. Hvilke signaler vil det gi dersom han blir oversett? Per blir visekaptein. Wenger har vel mer eller mindre bekreftet det også Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Arteta som kaptein er idiotisk, fin fyr, men ikke en leder type ala Adams og Vieira. Dessuten ikke god nok. BFG er det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Vel, Wenger har åpenbart en helt annen mening. Han ga jo Arteta rollen som visekaptein. Er ganske opplagt at han da er neste i rekken. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Ramsey er for sjenert til å være kaptein, Wilshere har for høyt temperament, er ikke fan av at keepere skal være kaptein, Arteta kommer (forhåpentligvis) ikke til å starte nok kamper til å være kaptein, Per er perfekt. Hvor mange kamper startet Vermaelen i fjor? Akkurat... Arteta er visekaptein og blir nok kaptein. Hvilke signaler vil det gi dersom han blir oversett? Per blir visekaptein. Wenger har vel mer eller mindre bekreftet det også Vermaelen var kaptein siden Van Persie dro. Hadde det vært snakk om at vi skulle delt ut bindet like før forrige sesong og Wenger visste at Vermaelen ikke kom til å spille noe særlig, så hadde han aldri fått det. Han fortjente ikke å få det fratrukket. Nå derimot, kommer vi forhåpentligvis å hente en forsterkning til Arteta, og da ville det vært idiotisk å gi kapteinsbindet til han. Det er ikke alltid slik at man blir promotert fra visekaptein til kaptein. Det er viktig at kapteinen våres er en som spiller mye, og Mertesacker kommer nok til å starte bortimot alle kampene våres. Og slutt å alltid skrive "Wenger har mer eller mindre bekreftet det" til alt for å fremme dine egne meninger. Wenger har ikke mer eller mindre sagt en drit om hvem som skal bli kaptein. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg mente jeg hadde lest at Wenger hintet sterkt frempå at Arteta ville bli kaptein, men jeg kan ikke finne det igjen så jeg har vel enten lest feil eller drømt det. Uansett, det ligger i kortene at han blir kaptein. Hvorfor skal han oversees? Fordi han kanskje muligens kommer til å spille lite? Skeptisk og i det tilfelle har man jo visekapteinen uansett. Vermaelen hadde jo også mistet plassen sin allerede i 2012/2013 sesongen. Blir veldig, veldig overrasket om Arteta ikke blir kaptein. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Det er jo ingen selvfølge at visekapteinen blir kaptein når kapteinen drar... Når van Traitor dro til United spilte Vermaelen fast for oss, og det ga mening å gjøre han til kaptein. Arteta spilte også fast, og har vært visekaptein siden. Nå er Vermaelen borte, og forhåpentligvis blir det minimalt med spilletid på Arteta. Da gir det INGEN mening å gi ha bindet. Det er bare tull at det gir en feil signaleffekt å gi kapteinsbindet til en leder PÅ banen. Per er det eneste riktige valget. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Så får Özil bindet, og selges neste sommer Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Jeg sier at vi gir det til Giroud. 2 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Håper Per blir kaptein. Han er den naturlige lederen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg sier at vi gir det til Giroud. Hihi. Eg flira! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå