OhEasy Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Ikke for å være asshole men har O2 drakta fra Viera som han har brukt og spilt med. Why don´t you just go.... Urgh Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Ikke for å være asshole men har O2 drakta fra Viera som han har brukt og spilt med. You failed.. a-hole. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Dan Crowley har fylt 17 år og har skrevet under på sin første proffesjonelle kontrakt! Herlig! Stort talent. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Dan Crowley har fylt 17 år og har skrevet under på sin første proffesjonelle kontrakt! Herlig! Stort talent. Som sikkert vil ende tilslutt hos en klubb i League 2, ikke noe vondt ment. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Dan Crowley har fylt 17 år og har skrevet under på sin første proffesjonelle kontrakt! Herlig! Stort talent. Som sikkert vil ende tilslutt hos en klubb i League 2, ikke noe vondt ment. Selvsagt mulig, han kan ende opp som JET. Men jeg velger å være optimistisk, har tro på at han tar ytligere steg denne sesongen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Noen som vet om TV2 sender Community Shield kampen til helga? Finner ikke noe i TV-guiden deres.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Etter hva jeg husker, så sendte de den på TV2 PL1 i fjor. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Da sender de nok den i år også skal du se :-) Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Står at sendinga begynner 15:00 på TV2 Sport Premium 1 Endret 6. august 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Sagna kommer nok til å spille mot oss for første gang allerede på søndag for Zabaleta er fortsatt på ferie. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Skal bli ekstra kos å vinne da. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Anbefaler alle å lese Sol Campbell sin biografi. Meget interessant bok. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 FC København hadde vært fett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Unngår vil Bilbao tror jeg vi går greit videre. Besiktas kan kanskje også by på problemet, spesielt borte. Aldri hyggelig borte i Tyrkia Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Unngår vil Bilbao tror jeg vi går greit videre. Besiktas kan kanskje også by på problemet, spesielt borte. Aldri hyggelig borte i Tyrkia Det sa vi med Fenerbache i fjor også. Tror vi skal klare oss greit. Vi er rutinerte nok, og bør klare det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Unngår vil Bilbao tror jeg vi går greit videre. Besiktas kan kanskje også by på problemet, spesielt borte. Aldri hyggelig borte i Tyrkia Det sa vi med Fenerbache i fjor også. Tror vi skal klare oss greit. Vi er rutinerte nok, og bør klare det. Ja, men man kan jo ikke vite at lag skal kollapse på hjemmebane slik som Fener. Volkan (eller hva han heter) var jo helt på tur i den kampen også. Som jeg sier så tror jeg vi klarer oss, men man skal ikke ta for lett på det. Spesielt ikke etter en såpass kort preseason som vi har hatt med masse folk som ikke er klare overhodet. Vi kommer antagelig til å stille omtrent slik som mot Monaco. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Alle lagene skal vi fint greie å slå, men foretrekker at vi ikke trekker Lille eller Bilbao. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hvorfor spilte ikke Arsenal mot Valencia i Emirates Cup? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå