fox Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Campbell... Jeg er solgt! Han kan bli noe for oss! Sykt god idag 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Moderatormelding Flere innlegg har blitt slettet. Vennligst ta ballen og ikke mannen. Persondiskusjoner og OT blir ikke belønnet. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas enten via PM til undertegnede eller i vårt tilbakemeldingsforum, og ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Campbell... Jeg er solgt! Han kan bli noe for oss! Sykt god idag Enig. Han imponerte meg mest av samtlige i dag. Vi begynner å få en del av disse spillertypene nå og det er bra så slipper vi å spille med sentrale spillere på kanten hele tiden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Han imponerte stort i VM også. Godt å få en bekreftelse på at han har det i seg. Wenger bekreftet nettopp at han vil ha han i klubben også. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Imponerte meg stort idag. Var ikke overbevist om han, men om han fortsetter slik så har han definitivt talentet. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Le Grove @LeGrove 2m Abou injured. Deary me. Ubrukelig fyr å ha i stallen. Helt latterlig hvor skadeutsatt han er. Wenger bekrefter at han ikke er skadet. Kanskje greit å vente litt før man hopper på alt det tilfeldige twitter brukere skriver? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=tU5nxH3VVA4 Elsker han allerede. Meget solid idag. Kan se for meg at han har en fremtid som midtstopper for oss. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Skal kjøpe bortedrakta med Campbell på ryggen ass. For en spiller Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Wenger sa tidligere ikveld at Sanogo og Campbell ikke blir lånt ut. Litt synd at Sanogo ikke blir lånt ut, tviler på han får så veldig mye spilletid hvis Giroud og Sanchez skal dele på spissrollen. Derimot glad for at Campbell ikke blir lånt ut! Gleder meg til å se mer av han Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Wenger sa tidligere ikveld at Sanogo og Campbell ikke blir lånt ut. Litt synd at Sanogo ikke blir lånt ut, tviler på han får så veldig mye spilletid hvis Giroud og Sanchez skal dele på spissrollen. Derimot glad for at Campbell ikke blir lånt ut! Gleder meg til å se mer av han Jeg håper virkelig at Wenger blir flinkere med å variere første 11er kamp til kamp. Da har vi kanskje en bra sjanse å kjempe om seriepokalen. Endret 2. august 2014 av Fox Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Skal kjøpe bortedrakta med Campbell på ryggen ass. For en spiller Hehe, jeg røk på en smell en gang og kjøpte en Vela-drakt. Det var rett før den sesongen jeg trodde han skulle eksplodere. Det var siste gang jeg kjøpte drakt med en up and coming spiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Skal kjøpe bortedrakta med Campbell på ryggen ass. For en spiller Hehe, jeg røk på en smell en gang og kjøpte en Vela-drakt. Det var rett før den sesongen jeg trodde han skulle eksplodere. Det var siste gang jeg kjøpte drakt med en up and coming spiller. Mine tre siste drakter hadde Clichy, Fabregas og Gervinho på ryggen. Sesongen derpå forlot de klubben... Det skal sies å kjøpe drakter med navn bakpå er håpløst. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Kjøp Rosicky. Er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Skal kjøpe bortedrakta med Campbell på ryggen ass. For en spiller Hehe, jeg røk på en smell en gang og kjøpte en Vela-drakt. Det var rett før den sesongen jeg trodde han skulle eksplodere. Det var siste gang jeg kjøpte drakt med en up and coming spiller. Mine tre siste drakter hadde Clichy, Fabregas og Gervinho på ryggen. Sesongen derpå forlot de klubben... Det skal sies å kjøpe drakter med navn bakpå er håpløst. Ja, jeg gjør vanligvis ikke det, men var stor Vela-fan. Nå har jeg bare 2 rene drakter. Den lilla bortedrakten for fra et par år siden og hjemmedrakten år før der igjen. Leter aktivt etter den fra siste året på Highbury, men ikke funnet en som er "ren" enda. Kanskje jeg skal gå for en Henry der? Bør vel også kjøpe en av årets, men er ikke så stort fan. Enda... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Skal kjøpe bortedrakta med Campbell på ryggen ass. For en spiller Hehe, jeg røk på en smell en gang og kjøpte en Vela-drakt. Det var rett før den sesongen jeg trodde han skulle eksplodere. Det var siste gang jeg kjøpte drakt med en up and coming spiller. Mine tre siste drakter hadde Clichy, Fabregas og Gervinho på ryggen. Sesongen derpå forlot de klubben... Det skal sies å kjøpe drakter med navn bakpå er håpløst. Ja, jeg gjør vanligvis ikke det, men var stor Vela-fan. Nå har jeg bare 2 rene drakter. Den lilla bortedrakten for fra et par år siden og hjemmedrakten år før der igjen. Leter aktivt etter den fra siste året på Highbury, men ikke funnet en som er "ren" enda. Kanskje jeg skal gå for en Henry der? Bør vel også kjøpe en av årets, men er ikke så stort fan. Enda... Har også kun rene drakter. Var ikke så stor fan av de heller, men så de i en sportsbutikk og likte bortedrakten. Må nok gå til innkjøp av den etterhvert. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Føler jeg traff bra med fjorårets på Ramsey. Ble den gule bortedrakta, ble brukt mye den i løpet av året. Ser skikkelig shabby ut nå etter veldig mye wear and tear. Ellers har det vært Arteta og Rosicky jeg har hatt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Skal kjøpe bortedrakta med Campbell på ryggen ass. For en spiller Hehe, jeg røk på en smell en gang og kjøpte en Vela-drakt. Det var rett før den sesongen jeg trodde han skulle eksplodere. Det var siste gang jeg kjøpte drakt med en up and coming spiller. Mine tre siste drakter hadde Clichy, Fabregas og Gervinho på ryggen. Sesongen derpå forlot de klubben... Det skal sies å kjøpe drakter med navn bakpå er håpløst. Ja, jeg gjør vanligvis ikke det, men var stor Vela-fan. Nå har jeg bare 2 rene drakter. Den lilla bortedrakten for fra et par år siden og hjemmedrakten år før der igjen. Leter aktivt etter den fra siste året på Highbury, men ikke funnet en som er "ren" enda. Kanskje jeg skal gå for en Henry der? Bør vel også kjøpe en av årets, men er ikke så stort fan. Enda... Vet ikke om du får 05/06 drakta clean hos Classic Football Shirts, men er bare å høre med de evt. https://www.classicfootballshirts.co.uk/2005-06-arsenal-home-shirt-m-166740.html Endret 2. august 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Ikke for å være asshole men har O2 drakta fra Viera som han har brukt og spilt med. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Skal kjøpe bortedrakta med Campbell på ryggen ass. For en spiller Hehe, jeg røk på en smell en gang og kjøpte en Vela-drakt. Det var rett før den sesongen jeg trodde han skulle eksplodere. Det var siste gang jeg kjøpte drakt med en up and coming spiller. Mine tre siste drakter hadde Clichy, Fabregas og Gervinho på ryggen. Sesongen derpå forlot de klubben... Det skal sies å kjøpe drakter med navn bakpå er håpløst. Ja, jeg gjør vanligvis ikke det, men var stor Vela-fan. Nå har jeg bare 2 rene drakter. Den lilla bortedrakten for fra et par år siden og hjemmedrakten år før der igjen. Leter aktivt etter den fra siste året på Highbury, men ikke funnet en som er "ren" enda. Kanskje jeg skal gå for en Henry der? Bør vel også kjøpe en av årets, men er ikke så stort fan. Enda... Vet ikke om du får 05/06 drakta clean hos Classic Football Shirts, men er bare å høre med de evt. https://www.classicfootballshirts.co.uk/2005-06-arsenal-home-shirt-m-166740.html Nice, takk for link! Blir kanskje shopping i morgen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå