Jakobsen911 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Får man ikke sett de på arsenal.com? Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Noen som vet hvor man kan se emirates cup, stream? Cmore live sender begge kampene. Om du ikke har Cmore finner du garantert noen gode streams i f.eksempel r/soccer sin matchtråd. Takk! Da blir det kamp 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Noen som vet hvor man kan se emirates cup, stream? Cmore live sender begge kampene. Om du ikke har Cmore finner du garantert noen gode streams i f.eksempel r/soccer sin matchtråd. Takk! Da blir det kamp Vises den ikke på arsenal.com? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Cmore live sender begge kampene. Om du ikke har Cmore finner du garantert noen gode streams i f.eksempel r/soccer sin matchtråd. Tusen takk, og forresten vet du når kampene blir spilt? Mener den første kampen starter 15.00 og Arsenal spiller kl 17.20! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Laget kamptråd hvor vi kan diskutere alle fire kampene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1620227 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hvis noen trenger link til stream kan dere sende meg en melding når kampen starter. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Disse spiller idag: Martinez, Bellerin, Chambers, Monreal, Gibbs, Flamini, Ramsey, Rosicky, Campbell, Oxlade-Chamberlain, Sanogo Benk: Szczesny, Debuchy, Koscielny, Arteta, Wilshere, Giroud, Alexis, Cazorla, Coquelin, Akpom, Miquel Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Vi har kamptråd. Aha, har blokkert Mr. Brightside så oppdaget ikke det var en kamptråd.. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Le Grove @LeGrove 2m Abou injured. Deary me. Ubrukelig fyr å ha i stallen. Helt latterlig hvor skadeutsatt han er. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Le Grove @LeGrove 2m Abou injured. Deary me. Ubrukelig fyr å ha i stallen. Helt latterlig hvor skadeutsatt han er. Vel, om det stemmer så er Wenger nødt til å hente en ny midtbanespiller. Han sa jo selv at han ville se an situasjonen på midtbanen før han gjorde noe. Om Diaby er ute lenge nå så har ikke Wenger noe valg. Håper bare ikke Coquelin is like a new signing Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Synes bare det er bra og ikke særlig overraskende, for nå er det enda sikrere at vi blir å hente en ny DM. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Uansett hva som skjer i sommer så trenger vi en ny sentral midtbanespiller, men jeg er stygt redd for at vi ikke får en. Er dog ekstremt mye rykter om at vi er interessert i en midtbanespiller så jeg tror ikke Wenger "skimper" på den posisjonen i sommer. Tror bare han hadde håp om at Diaby kunne vært en formidabel spiller å ha i bakhånd (noe han ville vært hvis det ikke var for at han spiller under 20 kamper i snitt per sesong gjennom hele sin karriere). Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hvem i alle dager er det som kan finne på og blokkere Mr.Bs!? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg #Kroenkeout Skrevet 2. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2014 Hvem i alle dager er det som kan finne på og blokkere Mr.Bs!? hvis ikke du er BS må du være rompisen hannes...denne bromancen begynner å bli kleint... 14 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg aner dessverre ikke hvem han er en gang. Hadde jeg vist hvem han var ville jeg spurt etter autograf. 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Tror vi skal være happy for at Sanogo ikke scorer så ofte. Streamen jeg ser på gikk til helvete da ballen gikk i mål.. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Tror vi skal være happy for at Sanogo ikke scorer så ofte. Streamen jeg ser på gikk til helvete da ballen gikk i mål.. Hahaha, samme her! xD Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Sanogo med 3 mål i første omgang. Hvem hadde trodd det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå