Benbjo Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hehe ikke så langt unna sannheten det ;-) Lenke til kommentar
Populært innlegg OhEasy Skrevet 23. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2014 Hvordan Benbjo ser Arsenal mente han vel. 11 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Humøret er på topp hvertfall Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2014 Sanogo er ikke med. Skadet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Sanogo er ikke med. Skadet? Evt. at han er på vei bort på lån. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Herregud som jeg elsker Henry. Jeg har en tanke om at Henry kanskje kommer til å spille en omgang for oss på lørdag. Jeg pusset litt over at vi bare hadde med en spiss (Akpom) og ikke Afobe eller Sanogo, men det kan vel kanskje være fordi Akpom skal spille en omgang og Henry den andre? Han prøvde jo å få spille for oss en omgang i Emirates Cup, men det var ikke lov. I en friendly er det kanskje lov? 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Herregud som jeg elsker Henry. Jeg har en tanke om at Henry kanskje kommer til å spille en omgang for oss på lørdag. Jeg pusset litt over at vi bare hadde med en spiss (Akpom) og ikke Afobe eller Sanogo, men det kan vel kanskje være fordi Akpom skal spille en omgang og Henry den andre? Han prøvde jo å få spille for oss en omgang i Emirates Cup, men det var ikke lov. I en friendly er det kanskje lov? The Arsenal Horse @thearsenalhorse 13m Thierry can't play for us in Saturday's match. That's a shame. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Masse spilletid på Akpom da! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Han skal visstnok ha sagt etterpå "I haven't given up on it yet". Forhåpentligvis går det. Må da kunne gå ann å tøye litt på reglene når det er en friendly?! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Får da være grenser til nazi regler i en friendly, ja. Hadde vært jævlig moro! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) På lørdag så skal Porto 2004 spille mot Barca 2006(RONALDINHO) skal spille og der leste jeg Deco skulle spille på begge laga. Men er vel andre regler når det er slike kamper? Endret 24. juli 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hvordan er situasjonen med Joel Campbell? Sannsynlig at vi blir å beholde han? Eller blir det nytt utlån? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det går rykter om at det har kommet bud på'n, så jeg vet ikke jeg. Håper for all del han ikke går ut av klubben nå, tror ikke han vil selv heller. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 https://vid.me/FjD Haha, laget er blitt så kjepphøy etter å ha slått Spurs 3 ganger forrige sesong. Elsker det. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er det noen medier som dekker kampen i dag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er det noen medier som dekker kampen i dag? Kampen er ikke i dag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er det noen medier som dekker kampen i dag? Kampen er ikke i dag. Hah, feriemodus... Trodde det var lørdag i dag. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Noen som vet om kampen i kveld blir lagt ut på Arsenal-player etterhvert? Kommer ikke til å være hjemme i kveld, men skulle gjerne sett den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå