Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Good day, Francesc.

The last season you shone considerably brighter than you have been doing so far this season. Some have pointed out that you may be suffering from the loss of Flamini, because he handled the defensive role in a great extent. This seemed to give you a lot more freedom which enabled you utilize your creativity and poise to a greater extent than you have had chance to this season.

Do you feel you had a easier job when Flamini still was here?

I also want to ask you what you think about the prospect of you being Arsenals captain in the future. Williams future as captain is at best uncertain, and if he loses it Almunia is probably going to get it to begin with. Would you like to someday become captain of the Arsenal team? It would be great if you were to become captain, because your will to fight is exactly what we need in a captain.

Thanks for your time. Sincerely Eirik Sebastian XXXXXX, sworn Arsenal and Fabregas-supporter. Thanks for all the wonderful moments in football you have brought the world. We hope there will be many more.

Victoria concordia crescit.

Ble litt homoerotisk mot slutten. Haha :D

Lenke til kommentar

Jeg venter på en nyhet fra Arsenal.com før jeg tror på dette, men hvis det er sant, er det svært så dramatisk. Gallas har kasta ved på bålet de siste dagene, og nå får han igjen så det synger. Det ser ut som det er litt krise i Gunners for tiden. Vi kan ha sett Gallas i Arsenal-trøya for siste gang.

Neste kaptein vi velger ut kan ihvertfall ikke være en sutrekopp som Gallas. Hadde det vært Tony Adams som hadde vært kaptein nå, hadde han tvunget laget til å bli igjen etter trening for å ta pushups. Det var kaptein det.

Lenke til kommentar
Hadde det vært Tony Adams som hadde vært kaptein nå, hadde han tvunget laget til å bli igjen etter trening for å ta pushups. Det var kaptein det.

<3

Men neste kaptein MÅ jo bli Kolo? Han kan bare ikke bli oversett denne gangen, og er i tillegg vise-kaptein. Siden han er skadet blir nok Almunia valgt som kaptein i morgen. Hadde dog ikke blitt overrasket om f. eks. Silvestre ble kaptein. "I feel he has all the qualities a captain needs." :p

Lenke til kommentar
Hadde det vært Tony Adams som hadde vært kaptein nå, hadde han tvunget laget til å bli igjen etter trening for å ta pushups. Det var kaptein det.

<3

Men neste kaptein MÅ jo bli Kolo? Han kan bare ikke bli oversett denne gangen, og er i tillegg vise-kaptein. Siden han er skadet blir nok Almunia valgt som kaptein i morgen. Hadde dog ikke blitt overrasket om f. eks. Silvestre ble kaptein. "I feel he has all the qualities a captain needs." :p

Kolo er mitt soleklare førstevalg, den eneste igjen fra The Invincibles, og med en utrolig lagånd. Tror han hadde blitt en veldig god kaptein.

Hehe, det hadde ikke vært ulikt Wenger det nei, men Silvestre kan da virkelig ikke bli kaptein. Såpass selvrespekt må vi ha.

Hva med Gallas, tror dere han er ferdig i Arsenal, eller kommer han tilbake?

Lenke til kommentar

Toure har nok med seg selv, i mine øyne. Om han får mer ansvar, får vi vel se ham overalt på banen om vi ligger under.

Clichy er slett ingen dum kaptein. Jeg undrer dog på om han er verbal nok. I alle fall har han 100% innsats uansett, og det er faktisk mangelvare i dagens Arsenal-lag. Men kapteinen blir nok Almunia. Han var jo kaptein mot Fenerbahce i 5-2-seieren. Tja, sier jeg. Vi har egentlig ingen klare ledertyper i laget.

Lenke til kommentar

Du har litt rett der.. Vår nye kaptein bør ha litt erfaringer i klubben. Sånn sett er vel Toure det beste valget, men han har ikke akkurat spilt sitt beste i det siste. Det går rykter om Clichy, men jeg tror ikke han er en ledertype, selv om han er en fantastisk spiller. Det er heller ikke lett å styre laget fra venstrebacken. Fàbregas er nok for ung, og han har også en tendens til å være litt sutrete. Almunia håper jeg ikke blir kaptein, for jeg har et håp om at Fabianski får sitt gjennombrudd denne sesongen, og tar over plassen hans i Arsenalmålet.

Min rangering:

1. Fàbregas

2. Toure

3. Clichy

4. Almunia

Edit: Det kan kanskje også bli mye lettere å beholde Cesc dersom han blir kaptein.

Edit 2: Når jeg tenker meg om, så er egentlig Cesc førstevalget mitt. Han er et soleklart førstevalg på midtbanen vår, og han er også en spiller de yngste i laget kan se opp til.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Overdriver Wenger ikke litte grann ? Han tar fra han C båndet og tar ham fra troppen mot City. Hva var det William sa så var så gale ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...