Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rette ræven som feis. Siden når ble du så jævela flink til å tippe?

 

Er det ikke du som bastant avfeide alle påstander om at Fabregas kom til å signere for Chelsea? Eller blander jeg deg med en annen idiot nå?

 

 

Haha, voldsomt så personlig du tok dette, da. Å være flink til å tippe har jeg vært lenge. Siden når, det vet jeg ikke. Uansett så er det ikke veldig vanskelig å bruke litt logikk. Owen, som visstnok skal være en "ekspert", klarer til stadighet å være dum nok til å vise sin partiskhet til Liverpool ved at han alltid gjør plass til de i topp 4. Wenger har aldri fullført utenfor topp 4. Han har alltid klart å ta CL-plass med langt dårligere lag enn det vi har nå. Vi har endelig økonomisk styrke til å konkurrere om gullet, og har alt hentet Alexis og kommer mest sannsynlig til å hente en defensiv midtbane spiller, som er det vi trenger sårest. Vi har også langt bedre stall enn vi har hatt på lenge, og vi har ifølge ryktene jobbet hardt med å løse skadeproblemene. Liverpool har mistet deres beste spiller, som ikke bare hjalp laget med en haug av mål, men som også gjorde de andre spillerne rundt seg psykologisk 5x ganger bedre bare ved å være tilstede. De trenger også å styrke langt flere posisjoner enn det vi gjør. Samme gjelder United. De har akkurat hatt en ræva sesong, trenger og styrke flere posisjoner og det kommer til å ta tid før alt går som smurt med den nye manageren.

 

Jeg klarer virkelig ikke se oss fullføre under hverken United eller Liverpool, og jeg tror at dersom vi får inn en defensiv midtbanespiller er vi med å kjemper om gullet hele veien. Istedet for at Owen skal være dum nok til å drite seg ut gang på gang, så kan han kanskje prøve å tenke logisk fra tid til annen.

 

At jeg trodde Fabregas ikke kom til å gå til Chelsea klarer jeg ikke helt å se hva har med saken å gjøre. Det handlet hverken om å tippe en tabellposisjon eller et resultat, dessuten går ikke jeg under tittelen "ekspert" slik som Owen gjør, men ikke klarer å vise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Rette ræven som feis. Siden når ble du så jævela flink til å tippe?

 

Er det ikke du som bastant avfeide alle påstander om at Fabregas kom til å signere for Chelsea? Eller blander jeg deg med en annen idiot nå?

 

 

Haha, voldsomt så personlig du tok dette, da. Å være flink til å tippe har jeg vært lenge.

 

Kjære deg, det er nok dessverre du som tok det personlig at Owen tippet ditt Arsenal utenfor topp 4. Resten gidder jeg ikke svare på. Og du er ikke flink til å tippe. Natta.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er noe å bry seg om når disse "ekspertene" sprer dumheten sin videre til alle de mindre smarte menneskene rundt om i verden og her på forumet, som er majoriteten. På tide å bli kvitt alle Michael Owan-ene og Erik Soler-ene fra kanalene og heller ansette noen med litt kunnskap, som vil si folk som ikke har tidligere vært fotballspillere, slik at folk rundt om i verden faktisk kan lære en ting eller to om fotball.

 

Jeg er sikker på at til og med Emils. og RollsReus kunne gjort en bedre jobb.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er man dum om man tipper Arsenal utenfor topp 4? Hvorfor det? Det er en høyst reell mulighet. To år på rad nå har vi så vidt klart det. At vi før har klart det med dårligere lag er ikke et særlig godt argument spør du meg. De andre lagene rundt oss er bedre og PL blir tettere og tettere.

 

Hva hadde folk sagt om Owen eller andre tippet United på 7 plass i fjor? Sikkert mye av det samme. Hva skjedde? Nettopp...

 

Merk at jeg ikke sier at vi helt sikkert kommer utenfor topp 4, men at det ikke er et usannsynlig utfall.

 

Så la oss titte litt på det. Chelsea og City har sterkere stall enn oss nesten uansett hva vi gjør i sommer. Disse er favoritter til tittelen.

 

Liverpool har mistet sin beste spiller, men ser ut til å kjøpe ganske smart. Leste en artikkel om at Suarez var verdt ca 5 poeng ekstra per sesong. Det er en myte at Liverpool er elendige uten ham. Kan de andre spillerene steppe opp og fylle tomrommet? Ja, det er mulig. Kan de nye signeringene? Ja, det et mulig. De største spørsmålstegnene rundt Pool akkurat nå er forsvaret og hvordan de vil takle å ha europacupspill i tillegg til seriespill. Er troppen bred nok? Virker som at Rodgers gjør noe med akkurat det.

 

Så er det United da. Ny manager. Bedre en denne gangen. Tapte ikke en eneste kamp i VM med en tropp som på papiret var langt svakere enn andre. Veldig defensivt orientert. United vil nok ikke tape så altfor mange kamper denne sesongen. Kjøper de Vidal har de en fantastisk midtbane. Helt der oppe. Angrepet er også ganske bra selv om det er litt aldrene. Får de en kantspiller ser det veldig sterkt ut. De har PLs kanskje beste keeper. Forsvaret skorter det litt på, men om noen kan få skikk på det er det LVG.

 

Husk at United bare har seriespill å tenke på. De kan fort ta en Pool.

 

Så har vi Tottenham som lusker i bakgrunnen. Ny manager som til tider fikk Southampton til å spille ligaens flotteste fotball. De måtte reorganisere laget i fjor og disse spillerene har et år på baken. Gjør de noen smarte kjøp så kan Tottenham være med i kampen om 4 plassen. Dog outsidere.

 

Everton? Hadde en veldig sterk sesong i fjor. Tror ikke de klarer å følge den helt opp. Mister Lukaku, og har ikke allverdens økonomi til å forsterke. Kan jo hende de får låne ham igjen.

 

Det som dog er litt idiotisk er å begynne å tippe tabell allerede nå. Lag har jo ikke handlet ferdig enda.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2692498/Arsene-Wenger-deliver-real-sucess-Arsenal-season.html

 

Blue is not the colour: Andre Schurrle celebrates with Mats Hummels - but no Chelsea fans are claiming credit for the win

 

The reality is that a Chelsea player, Andre Schurrle, was more influential for Germany than the three Gooners combined.

 

Yet I don’t hear Chelsea fans trying to claim they won the World Cup. Probably because they aren’t so desperate to claim any kind of football success as Arsenal supporters are.

 

 

 

Hahahahha

  • Liker 5
Lenke til kommentar

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2692498/Arsene-Wenger-deliver-real-sucess-Arsenal-season.html

 

Blue is not the colour: Andre Schurrle celebrates with Mats Hummels - but no Chelsea fans are claiming credit for the win

 

The reality is that a Chelsea player, Andre Schurrle, was more influential for Germany than the three Gooners combined.

 

Yet I don’t hear Chelsea fans trying to claim they won the World Cup. Probably because they aren’t so desperate to claim any kind of football success as Arsenal supporters are.

 

 

 

Hahahahha

 

 

 

Yet I don’t hear Chelsea fans trying to claim they won the World Cup. Probably because they aren’t so desperate to claim any kind of football success as Arsenal supporters are.

 

Hvem har sagt dette? Aldri sett noen påstå det i det hele tatt. Sære greier. Hvis det stemmer så bør de få hodet sitt undersøkt.

 

Av og til lurer jeg på om Dailymail driver med kåseri. Ganske artige artikler i grunn

Endret av Benbjo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...