MartinF Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 Khedira sine lønnskrav kan ødelegge for overgangen. Håper og tror at Wenger går for et annet alternativ dersom Khedira krever en lønn som bryter med strukturen og det Wenger er villig til å gi. Kan du være så snill og bruke overgangs- og ryktetråden så vi slipper den diskusjonen to plasser? Tænk ju. -- Ellers så er Alexis allerede kommet seg på Twitter. Power of the Arsenal! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 Flott, så kan resten av lagene prioriterte PL Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Flott, så kan resten av lagene prioriterte PL Like you have a choice 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Michael "I know nothing about football" Owen prøver seg igjen: http://talksport.com/football/exclusive-arsenal-will-miss-out-top-four-spot-next-season-claims-owen-140715101854 Det gikk jo strålende i fjor: Endret 15. juli 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Derfor #BetterThanOwen trender på Twitter for øyeblikket. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Flott, så kan resten av lagene prioriterte PL Like you have a choice Å joda, PL foran FA Cupen, du vet, den cupen dere vant og feiret som en CL-triumf (trust me, we know ) 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Sjalusien til en Man Utd supporter, for et morsomt syn Endret 15. juli 2014 av TheGooner 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Flott, så kan resten av lagene prioriterte PL Like you have a choice Å joda, PL foran FA Cupen, du vet, den cupen dere vant og feiret som en CL-triumf (trust me, we know ) Kan du linke meg reglene til hvor mye det er greit å ferie for de ulike cupene? 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Flott, så kan resten av lagene prioriterte PL Like you have a choice Å joda, PL foran FA Cupen, du vet, den cupen dere vant og feiret som en CL-triumf (trust me, we know ) Kan du linke meg reglene til hvor mye det er greit å ferie for de ulike cupene? Det er jo ikke regler på det. Han syntes nok bare at det tok litt av Men det er jo forståelig at man blir litt ekstra glade når det er ca. 10 år siden forrige triumf Viss united ikke kommer tilbake i det gamle sporet, men vinner PL om 10 år, så klart at folk blir fra seg av glede og begeistring Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Er nå bare litt humor. Må kunne ta det med et smil Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Jada, forstod det Jeg smilte forresten hele fire ganger i forrige post, så jeg tok det med et smil også 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Nei det var tre ganger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Lol wat? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Podolski ass 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Michael Owen mine damer og herrer: Jaja, nytt år og en ny "ekspert" som tipper oss utenfor topp 4, og driter seg ut gang på gang. Det må snart slutte å være en regel at de som har vært tidligere fotballspillere er automatisk kvalifisert til å bli "eksperter", for de har ofte ikke peiling i det hele tatt. Jeg er sikker på at den gjennomsnittlige fotballsupporter kunne gjort en bedre jobb. Wenger har tatt fjerdeplassen med langt dårligere lag enn vi har nå, så det er snart på tide å skjønne at han aldri kommer til å fullføre utenfor. Endret 15. juli 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 "16. August 2013" 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Ooops. Så den ble retweetet. Men uansett så har han tippet oss utenfor topp 4 denne sesongen også ifølge talksport. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 "16. August 2013" Tweeten er gammel, men som BS sier så kom han med samme "spådom" igjen for neste sesong tidligere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå