Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig naivt å tro at et skadefritt Arsenal er så veldig mye bedre. Dere er ikke de eneste som har skader.

Sant nok, men man skal ha i tankene at arsenal var PL beste lag første halvdel i forrige sesong før Ramsey ble skadet. Det viser at laget ikke er så langt unna å kunne konkurrere om trofeet. Når klubben nå ikke selger de beste spillerne, og kjøper spillere helt i toppsjiktet, vil det også være naivt å tro at ikke arsenal kan hevde seg neste sesong.

Lenke til kommentar

Veldig naivt å tro at et skadefritt Arsenal er så veldig mye bedre. Dere er ikke de eneste som har skader.

140514.jpg

Legg til at flere av disse skadene er på våre beste/viktigste spillere så er det vel ikke akkurat naivt å i hvertfall tenke lenger enn at det skyldes en dårlig manager eller dårlige spillere at vi ikke holdt helt inn.

Lenke til kommentar

Med tanke på at Kroos vistnok er nære en overgang til Real så er det ganske sannsynlig at Khedira ender opp i Arsenal. Grei signering, har ikke sett så mye på ham men jeg syns at han har blitt noe dårligere enn for 2-3 år siden.

Om du ikke har sett så mye til ham, hvordan kan du da bedømme at han har blitt dårligere enn det han var for 2-3 år siden?

Lenke til kommentar

Om du ikke har sett så mye til ham, hvordan kan du da bedømme at han har blitt dårligere enn det han var for 2-3 år siden?

Med tanke på at Kroos vistnok er nære en overgang til Real så er det ganske sannsynlig at Khedira ender opp i Arsenal. Grei signering, har ikke sett {så mye} på ham men {jeg syns} at han har blitt noe dårligere enn for 2-3 år siden.

Burde kanskje ha formulert meg litt bedre og skrevet at jeg ikke har sett ham spille så mye det siste året, men jeg tror ikke det er så altfor vanskelig å forstå at jeg baserte min mening på de kampene jeg faktisk har sett på. 7-8 kamper kanskje.

(Skriver fra mobil. Får ikke markert ord med underline osv)

Lenke til kommentar
Burde kanskje ha formulert meg litt bedre og skrevet at jeg ikke har sett ham spille så mye det siste året, men jeg tror ikke det er så altfor vanskelig å forstå at jeg baserte min mening på de kampene jeg faktisk har sett på. 7-8 kamper kanskje.

(Skriver fra mobil. Får ikke markert ord med underline osv)

Er kanskje ikke så rart det der mtp. at han var skadet hele 2014 frem til CL finalen. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

:D

Kan jo hende at han var litt ute av form i de kampene jeg har sett ham i siden sommeren 2013 (?).

Uansett, han ville definitivt ha styrket vår midtbane (hvem ville ikke?), men slik som Ramsey presterte ifjor så hadde jeg valgt ham foran Khedira. 3-4 år yngre er han også. Men i CL tror jeg Khedira er det beste valget. Han har mye erfaring og er også blant annet sterk.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

140514.jpg

Legg til at flere av disse skadene er på våre beste/viktigste spillere så er det vel ikke akkurat naivt å i hvertfall tenke lenger enn at det skyldes en dårlig manager eller dårlige spillere at vi ikke holdt helt inn.

Deres egen feil at dere har elendig støtteapparat..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nå var det vel ikke det som var poenget.

Dessuten er de fleste av oss smertelig klar over det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

140514.jpg

Så når Chamberlain og Walcott blir taklet og ryker ACL-en så mener du det er noe støtteapparatet kunne gjort noe med? Eller når Podolski i en av sesongens første kamper pådro seg en voldsom lårstrekk ut av det blå? Cazorla var også ute i 2 måneder i starten av sesongen etter en ganske stygg takling mot Sunderland. Eller hva med når Wilshere fikk et beinbrudd etter å ha blitt taklet av Agger mens han spilte for England? Er dette noe støtteapparatet kan gjøre noe med?

At spillere som Ramsey og Özil pådro seg skader som følge av å ha blitt overspilt er det ingen tvil om, men vi har ekstremt mange skader som følge av stygge/uheldige taklinger og ovenpå dette igjen så har vi et støtteapparat som har hastet tilbake spillere i trening og ført til at de har slått opp skadene igjen.

Endret av Stefan_B
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...