Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg til å se Sanchez leke med oppskrytte Shaw. Det blir et gøy syn.

Hvis Shaw legger en 6-7 år eldre Sanchez i lomma skal jeg le. Når Shaw er på alderen til Sanchez så blir jeg ikke overrasket om han da er en bedre fotballspiller enn det Sanchez er nå.

Føler at Sanchez er kraftig hypet opp. Han er en veldig god spiller, men før ryktene så fikk han knapt noe oppmerksomhet i media og på sosiale medier. Nå skulle man nesten tro at han er verdens beste spiller.

Endret av RollsReus™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å se Sanchez leke med oppskrytte Shaw. Det blir et gøy syn.

Hvis Shaw legger en 6-7 år eldre Sanchez i lomma skal jeg le. Når Shaw er på alderen til Sanchez så blir jeg ikke overrasket om han da er en bedre fotballspiller enn det Sanchez er nå.

Føler at Sanchez er kraftig hypet opp. Han er en veldig god spiller, men før ryktene så fikk han knapt noe oppmerksomhet i media og på sosiale medier. Nå skulle man nesten tro at han er verdens beste spiller.

Sanchez har levd i skyggen til Messi og alle de andre store navnene i Barca, derfor får han ikke noe oppmerksomhet. Nå kommer han ut av skyggen og blir sin egen stjerne i Arsenal. Han er hardtarbeidende fremme, er god å dribble, utrolig bra posisjonering og har en rimelig solid skuddfot. Han har grunnlaget til å bli like teknisk god som Suarez. Man så jo hvor mye Suarez har utviklet seg de siste par sesongene og det samme kan skje med Sanchez hvis han får være stjernen på laget.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Jeg har troen på Sanchez, men man kan aldri vite.

Er man omringet av de beste spillerne så ser man stort sett automagisk mye bedre ut en man egentlig er.

Ikke at jeg tror det er noe stort problem i Arsenal, de er ikke akkurat verdens dårligste lag, men han kommer også til en ny liga som er tøffere. Hvor han spilte før er det egentlig bare tre gode lag, resten er bare fyllmasse.

Endret av AllFather
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han fortjener all hypen han kan få. Han var Barca sin beste spiller forrige sesong etter Messi og er verdens beste i sin posisjon sammen med Reus. Arbeidskraften hans er helt fantastisk. De er ikke mange som gir like my som han. Rask, enormt gode ballferdigheter, dribling, skuddfot. Akkurat det vi trenger på venstrekanten.

Han var også Chile's beste spiller i VM:

https://www.youtube.com/watch?v=3YSXDnxz6QU

• Liker 2
Lenke til kommentar

verdens beste i sin posisjon sammen med Reus. Arbeidskraften hans er helt fantastisk.

Hva med di Maria og Bale? Særlig di Maria har større arbeidskapasitet enn Sanchez, og Bale er utvilsomt en bedre spiller. Ronaldo er i en annen klasse enn disse, så det blir vel urettferdig å dra han inn i noen sammenligning. Sanchez er god, men ikke sett han og Reus på høyere hyller enn de nevnte. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Jeg er tilbøyelig til å være enig med "ekspertene". Per har slitt litt i Brasil. Kan være mange årsaker til det.

Jeg er dog ikke enig i karakteristikkene:

Mertesacker en av de dårligste midtstopperne på de åtte beste lagene i VM

Nei, bare nei.

- Mertesacker er klumsete, klossete, klønete og dårlig med ballen.

Dette synes jeg er merkelig. Synes Per er ryddig og trygg stort sett. Men han sliter med farten, det er ingen hemmelighet.

Dette er jo dog enig i:

Han er lite mobil, lite bevegelig og virker ikke hurtig.

Men han gjør opp for dette i hans smartness og posisjonering.

Så basically, litt rett har Torbjørnsen, men er uenig i karakteristikkene hans.

Mertesacker er en helt annen midtstoppertype enn Hummels. Rart å sammenligne de to egentlig.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Når har VG eller de andre norske medier uttalt seg noe klokt? Det er godt å si aldri...

Eneste de liker å gjøre, er å være bedrevitende i ETTERPÅ og si "Ja, det visste jeg". Spes Bjørn Dæhli, jeg er så kvalm av ham og resten av dem.

Lenke til kommentar

Jeg er tilbøyelig til å være enig med "ekspertene". Per har slitt litt i Brasil. Kan være mange årsaker til det.

Jeg er dog ikke enig i karakteristikkene:

Mertesacker en av de dårligste midtstopperne på de åtte beste lagene i VM

Nei, bare nei.

- Mertesacker er klumsete, klossete, klønete og dårlig med ballen.

Dette synes jeg er merkelig. Synes Per er ryddig og trygg stort sett. Men han sliter med farten, det er ingen hemmelighet.

Dette er jo dog enig i:

Han er lite mobil, lite bevegelig og virker ikke hurtig.

Men han gjør opp for dette i hans smartness og posisjonering.

Så basically, litt rett har Torbjørnsen, men er uenig i karakteristikkene hans.

Mertesacker er en helt annen midtstoppertype enn Hummels. Rart å sammenligne de to egentlig.

Enig med det du sier der, er vel en grunn til at Mertesacker blir igjen på overganger og Kos blir med litt oppover.

Når har VG eller de andre norske medier uttalt seg noe klokt? Det er godt å si aldri...

Eneste de liker å gjøre, er å være bedrevitende i ETTERPÅ og si "Ja, det visste jeg". Spes Bjørn Dæhli, jeg er så kvalm av ham og resten av dem.

Vel, ikke ofte man kommer over artikler i norske aviser der de har uttalt seg noe klokt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...