Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Emils, aha :p

Så lenge de betaler for han kan de få han (men ikke billig)

Personlig er jeg litt fristet til å la han sitte i bøttekottet på Anfield ut kontrakten, har gjort så mye dumt...

 

 

 

Jeg håper nå Suarez forsvinner, er lei hele fyren.

Men skjønner ikke hva det har med Sanchez, domino og liverpool å gjøre :p

 

Har forøvrig ikke fått med meg noe offisielt om at Liverpool har vært etter Sanchez, bare spekuleringer i media.

Vel både journalister i BBC og Liverpool Echo har vel sagt at det var interesse

Såååå, spekulering i media? :p

Det ville jo vært helt merkelig av Rodgers å ikke være interessert i Sanchez ettersom dere skal selge Suarez.
Lenke til kommentar

Ahhh Arsenal fansen: 1 overgang så snakker vi PL og CL gull, det til tross for å ha vunnet 1 fa cup ila et snaut tiår. :love:

 

Det sa jeg ikke. Jeg sa at det er tydelig at Wenger har lyst til å vinne PL igjen eller CL før han legger opp. Vi vinner ingen av de to dersom vi ikke signerer flere spillere enn Debuchy. Får vi inn en god defensiv midtbanespiller derimot, så kan alt skje.

 

Remy inn i tillegg, så vinner vi PL. Selvfølgelig må vi da også få kontroll på skadeproblemene, og det er det tydelig at det jobbes med med ansettelsen av shad forsythe.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ville jo vært helt merkelig av Rodgers å ikke være interessert i Sanchez ettersom dere skal selge Suarez.

 

 

Han kunne sikkert ha tenkt seg Ronaldo eller Messi også, men betyr ikke at han prøvde å signere de :)

Synes det er kjekt vi får en ny god spiller til ligaen, får håpe han presterer :)

Lenke til kommentar

JADDAAA! Ikke verst med PLs beste kantspiller, PLs beste offensive midtbanespiller, PLs beste box to box midtbanespiller, PLs beste midtstopperpar, PLs beste keeper og PLs beste manager. Begynner å se bra ut nå. Bekreft Debuchy og forhåpentligvis Remy, så trenger vi bare DM, og keeper.

 

Snip.

Dere har mange gode spillere ja :)

 

Men er ikke Hazard PLs beste ving?

 

Og både Mata, Rooney og David Silva er fullt på høyde med Øzil, er di ikke?

 

Enig i at dere har hatt den beste box to box-spilleren sammen med Citys Yaya Toure.

 

Enig i at der det beste stopperparet.

 

PLs beste keeper? Nei, både Cech og De Gea er bedre keepre.

 

Pls beste Manager? Denne er det nok vanskelig å diskutere. Ser man på CVen så er det Mourinho og van Gaal som er de beste. Men Arsenal har ikke akkurat hatt et arsenal med penger, og de har fotsatt vert på topp 4. Pellegrini vant serien for City i hans første sesong for klubben. Bredan Rogers er up-and-coming. Den nye Spurts-treneren fra Saints.

 

Men dere i Arsenal, de i Chelsea, City-fansen, Pool-fansen og oss United-fans. Alle har sterke lag og kan nok kjempe om trofeet. Liverpool faller nok kanskje litt ut denne sesongen?, men vi får se.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det ville jo vært helt merkelig av Rodgers å ikke være interessert i Sanchez ettersom dere skal selge Suarez.

 

 

Han kunne sikkert ha tenkt seg Ronaldo eller Messi også, men betyr ikke at han prøvde å signere de :)

Synes det er kjekt vi får en ny god spiller til ligaen, får håpe han presterer :)

 

 

Jeg tror nok at BR ville ha Sanchez. AT han heller valgte Arsenal får en bare akseptere.

Lenke til kommentar

 

 

Det ville jo vært helt merkelig av Rodgers å ikke være interessert i Sanchez ettersom dere skal selge Suarez.

 

 

Han kunne sikkert ha tenkt seg Ronaldo eller Messi også, men betyr ikke at han prøvde å signere de :)

Synes det er kjekt vi får en ny god spiller til ligaen, får håpe han presterer :)

 

 

Jeg tror nok at BR ville ha Sanchez. AT han heller valgte Arsenal får en bare akseptere.

 

Nå troller du bare :)

Enten det eller du kjenner BR personlig og han har sagt til deg at han ville signere Sanchez :)

Har jeg forresten sagt at Sanchez ikke ville ha valgt Arsenal over Liverpool?

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Nå troller du bare :)

Enten det eller du kjenner BR personlig og han har sagt til deg at han ville signere Sanchez :)

Har jeg forresten sagt at Sanchez ikke ville ha valgt Arsenal over Liverpool?

Hvorfor? Kan ikke han få låv til å tro at BR ville ha Sanchez? Det tror jeg også osv.

Lenke til kommentar

Men er ikke Hazard PLs beste ving?

 

For øyeblikket? Nei. Sanchez er bedre. Det er godt mulig Hazard blir bedre i fremtiden, men på dette tidspunktet synes jeg ikke han er i nærheten. Anser Sanchez som verdens beste i sin posisjon, kanskje utenom Reus.

 

 

 

Og både Mata, Rooney og David Silva er fullt på høyde med Øzil, er di ikke?

 

Ikke etter min mening. Jeg synes han var verdens beste når han var i RM, og jeg synes det fremdeles selv om han har hatt dårlige spillere forran seg og at det har ødelagt selvtilliten. Forhåpentligvis kan Sanchez hjelpe å få det beste ut av han.

 

 

 

PLs beste keeper? Nei, både Cech og De Gea er bedre keepre.

 

Jeg mener Szczesny er PLs beste, men her inrømmer jeg at det kanskje er fordi jeg er partisk. Om Chelsea henter inn igjen TC derimot, så mener jeg de har PLs beste. Cech synes jeg uansett er past it.

 

Pls beste Manager?

 

Dette er egentlig veldig subjektivt. Det er for mange aspekter ved manager jobben at det er vanskelig å si hvem som er den beste. Taktisk så synes jeg ikke at Wenger er PLs beste, men når det kommer til andre ting som for eksempel spillerutvikling og klubbdrift så er han blant verdens beste etter min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men er ikke Hazard PLs beste ving?

 

For øyeblikket? Nei. Sanchez er bedre. Det er godt mulig Hazard blir bedre i fremtiden, men på dette tidspunktet synes jeg ikke han er i nærheten. Anser Sanchez som verdens beste i sin posisjon, kanskje utenom Reus.

 

Her må jeg si meg uenig. For meg er det egentlig ikke i nærheten en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...