Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vil tro Sanchez er første brikke i domino.

:)

 

 

Domnio?

Noe jeg ikke får med meg? :p

 

 

Tja, tok litt feil.

Fabregas var vel første brikke, det salget ga Barcelona penger.

Så velter brikke nummer to, som er salget av Sanchez = mer penger

Til slutt har de penger som skaffer den Suarez.

Lenke til kommentar

Jeg håper nå Suarez forsvinner, er lei hele fyren.

Men skjønner ikke hva det har med Sanchez, domino og liverpool å gjøre :p

 

Har forøvrig ikke fått med meg noe offisielt om at Liverpool har vært etter Sanchez, bare spekuleringer i media.

Vel både journalister i BBC og Liverpool Echo har vel sagt at det var interesse

Lenke til kommentar

@Emils, aha :p

Så lenge de betaler for han kan de få han (men ikke billig)

Personlig er jeg litt fristet til å la han sitte i bøttekottet på Anfield ut kontrakten, har gjort så mye dumt...


 

Jeg håper nå Suarez forsvinner, er lei hele fyren.
Men skjønner ikke hva det har med Sanchez, domino og liverpool å gjøre :p

Har forøvrig ikke fått med meg noe offisielt om at Liverpool har vært etter Sanchez, bare spekuleringer i media.


Vel både journalister i BBC og Liverpool Echo har vel sagt at det var interesse

 

 

Såååå, spekulering i media? :p

Lenke til kommentar

JADDAAA! Ikke verst med PLs beste kantspiller, PLs beste offensive midtbanespiller, PLs beste box to box midtbanespiller, PLs beste midtstopperpar, PLs beste keeper og PLs beste manager. Begynner å se bra ut nå. Bekreft Debuchy og forhåpentligvis Remy, så trenger vi bare DM, og keeper.

 

Kan fint venne meg til denne trenden at vi kjøper en ny verdensklasse spiller hver sommer. Nå kan Wenger kritikerne holde kjeft også. Nå når klubben har fått ny økonomisk styrke går han all in. Tydelig at han virkelig har lyst til å vinne PL igjen og CL før han pensjonerer seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

JADDAAA! Ikke verst med PLs beste kantspiller, PLs beste offensive midtbanespiller, PLs beste box to box midtbanespiller, PLs beste midtstopperpar, PLs beste keeper og PLs beste manager. Begynner å se bra ut nå. Bekreft Debuchy og forhåpentligvis Remy, så trenger vi bare DM, og keeper.

 

Kan fint venne meg til denne trenden at vi kjøper en ny verdensklasse spiller hver sommer. Nå kan Wenger kritikerne holde kjeft også. Nå når klubben har fått ny økonomisk styrke går han all in. Tydelig at han virkelig har lyst til å vinne PL igjen og CL før han pensjonerer seg.

Ja, hvis dere ikke vinner dette med minst 15 poeng så veit ikke jeg ass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...