AllFather Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 huh? uansett, gratulerer Veldig sterk signering! Det morsomme er at Liverpool mest sannsynlig mister Suarez nå. De som hadde håpet å få hentet gode spillere nå som CL var i boks. Hehehe Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 huh? uansett, gratulerer Veldig sterk signering! Det morsomme er at Liverpool mest sannsynlig mister Suarez nå. De som hadde håpet å få hentet gode spillere nå som CL var i boks. Hehehe Vil tro Sanchez er første brikke i domino. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Er det ikke halvveis bekreftet at Suarez signerte?Alt tyder jo på at han ikke er i L'pool lenger. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Når noe offisielt annonseres er det set in stone. Men mye kan skje før den tid. All I'm saying. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Vil tro Sanchez er første brikke i domino. Domnio? Noe jeg ikke får med meg? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg håper nå Suarez forsvinner, er lei hele fyren. Men skjønner ikke hva det har med Sanchez, domino og liverpool å gjøre Har forøvrig ikke fått med meg noe offisielt om at Liverpool har vært etter Sanchez, bare spekuleringer i media. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Er forvirra selv Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Glimrende og meget sterk signering. Nå har vi en ekstra dimensjon i angrep. Gleder meg til å se ham i aksjon Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Vil tro Sanchez er første brikke i domino. Domnio? Noe jeg ikke får med meg? Tja, tok litt feil. Fabregas var vel første brikke, det salget ga Barcelona penger. Så velter brikke nummer to, som er salget av Sanchez = mer penger Til slutt har de penger som skaffer den Suarez. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg håper nå Suarez forsvinner, er lei hele fyren. Men skjønner ikke hva det har med Sanchez, domino og liverpool å gjøre Har forøvrig ikke fått med meg noe offisielt om at Liverpool har vært etter Sanchez, bare spekuleringer i media. Vel både journalister i BBC og Liverpool Echo har vel sagt at det var interesse Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Da mangler vel bare GK, DM, og Debuchy oppdateringer, ja? Eller er jeg på vidda nå? Ølen og varmen er ingen god kombo har jeg merket. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Bilde av Sanchez i den nye Arsenal trenings drakten http://m.nettavisen.no/sport/fotball/na-er-han-arsenal-spiller/8464090.html EDIT: Tenkte ikke noe over at det var treningsdrakten Endret 10. juli 2014 av -lemoncake Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 @Emils, aha Så lenge de betaler for han kan de få han (men ikke billig) Personlig er jeg litt fristet til å la han sitte i bøttekottet på Anfield ut kontrakten, har gjort så mye dumt... Jeg håper nå Suarez forsvinner, er lei hele fyren.Men skjønner ikke hva det har med Sanchez, domino og liverpool å gjøre Har forøvrig ikke fått med meg noe offisielt om at Liverpool har vært etter Sanchez, bare spekuleringer i media. Vel både journalister i BBC og Liverpool Echo har vel sagt at det var interesse Såååå, spekulering i media? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Liverpool Echo er vel deres egen 'avis' er det ikke. Ville jo tippet at de får de fleste nyheten av klubben selv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Gralla, alltid vært hypp på Alexis i United selv. Moro med nytt blod og gøyale spillere i PL. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 JADDAAA! Ikke verst med PLs beste kantspiller, PLs beste offensive midtbanespiller, PLs beste box to box midtbanespiller, PLs beste midtstopperpar, PLs beste keeper og PLs beste manager. Begynner å se bra ut nå. Bekreft Debuchy og forhåpentligvis Remy, så trenger vi bare DM, og keeper. Kan fint venne meg til denne trenden at vi kjøper en ny verdensklasse spiller hver sommer. Nå kan Wenger kritikerne holde kjeft også. Nå når klubben har fått ny økonomisk styrke går han all in. Tydelig at han virkelig har lyst til å vinne PL igjen og CL før han pensjonerer seg. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Ahhh Arsenal fansen: 1 overgang så snakker vi PL og CL gull, det til tross for å ha vunnet 1 fa cup ila et snaut tiår. Endret 10. juli 2014 av toppmeis 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 ned på jorda igjen bs...ned på jorda igjen... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 JADDAAA! Ikke verst med PLs beste kantspiller, PLs beste offensive midtbanespiller, PLs beste box to box midtbanespiller, PLs beste midtstopperpar, PLs beste keeper og PLs beste manager. Begynner å se bra ut nå. Bekreft Debuchy og forhåpentligvis Remy, så trenger vi bare DM, og keeper. Kan fint venne meg til denne trenden at vi kjøper en ny verdensklasse spiller hver sommer. Nå kan Wenger kritikerne holde kjeft også. Nå når klubben har fått ny økonomisk styrke går han all in. Tydelig at han virkelig har lyst til å vinne PL igjen og CL før han pensjonerer seg. Ja, hvis dere ikke vinner dette med minst 15 poeng så veit ikke jeg ass. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Ahhh Arsenal fansen: 1 overgang så snakker vi PL og CL gull, det til tross for å ha vunnet 1 fa cup ila et snaut tiår. Vennligst ikke tro at dette er majoriteten av Arsenal-fansen. Fortsatt et stykke å gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå