Mr. President™ Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Vil definitivt være en forsterkning, men han kan vel ikke erstatte Giroud? Hadde trodd at en ren spiss ville være deres første signering. Endret 10. juli 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Folk er flinkest til å klage ? Vil definitivt være en forsterkning, men han kan vel ikke erstatte Giroud? Hadde trodd at en ren spiss ville være deres første signering. Han er nok tiltenkt venstreving-rollen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Folk er flinkest til å klage ? Vil definitivt være en forsterkning, men han kan vel ikke erstatte Giroud? Hadde trodd at en ren spiss ville være deres første signering. Han er nok tiltenkt venstreving-rollen. Det kommer nok an på. Store styrken til AS er at han kan spille over hele frontlinjen. Men det ryktes at han valgte oss fordi han ble lovet å spille spiss. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Folk er flinkest til å klage ? Vil definitivt være en forsterkning, men han kan vel ikke erstatte Giroud? Hadde trodd at en ren spiss ville være deres første signering. Han er nok tiltenkt venstreving-rollen. Det kommer nok an på. Store styrken til AS er at han kan spille over hele frontlinjen. Men det ryktes at han valgte oss fordi han ble lovet å spille spiss. Hvor har du lest det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Det kommer nok an på. Store styrken til AS er at han kan spille over hele frontlinjen. Men det ryktes at han valgte oss fordi han ble lovet å spille spiss. Tenkte samme tanken, før jeg så at han var 1.69. Tviler på at han kommer til å spille spiss. Venstreving (og høyre til Walcott er kampklar) er det mest logiske. At han har blitt lovet å spille spiss er sånn typisk rykte som du alltid biter på... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Han kan nok, og vil nok spille spiss, men jeg tror ikke Giroud er helt ute i kulda og får mange kamper med Sanchez på vingen også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Han kan nok, og vil nok spille spiss, men jeg tror ikke Giroud er helt ute i kulda og får mange kamper med Sanchez på vingen også. Selvfølgelig kan han spille spiss. Men hvor optimalt det er vet jeg ikke. Uansett så har nok Wenger en plan med det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Jeg ville som deg spilt med Sanchez på kant. Og poenget mitt var mer at han kan nok få spille spiss om f.eks Giroud er skadet e.l. Mer sannsynlig egentlig at Sanchez tar høyrekant og så går Walcott inn som spiss i de tilfellene, men aldri godt å si hva Wenger tenker. Håper Wenger nå retter fokus først og fremst mot en DM. Endret 10. juli 2014 av archongamer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Det kommer nok an på. Store styrken til AS er at han kan spille over hele frontlinjen. Men det ryktes at han valgte oss fordi han ble lovet å spille spiss. Tenkte samme tanken, før jeg så at han var 1.69. Tviler på at han kommer til å spille spiss. Venstreving (og høyre til Walcott er kampklar) er det mest logiske. At han har blitt lovet å spille spiss er sånn typisk rykte som du alltid biter på... Ta deg en bolle. Jeg sier jo bare at det er et rykte, ikke en absolutt sannhet. I en av våre best kamper i fjor så spilte Walcott på topp. Mot Spurs i cupen. Det er ikke noe i veien for at AS spiller alene på topp. Kommer an på motstanden blant annet. Han kan som sagt spille i alle posisjonene. Han er jo en bakromsspiller. Men i starten vil vi nok se ham på høyre, ja Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 https://twitter.com/goonerz1886/status/487257652461060096 :p Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Er Sanchez klar? Du må vente og se som alle andre her. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Er Sanchez klar? Du må vente og se som alle andre her. Arsenal siden på FB la nettopp ut at han var klar. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Er Sanchez klar? Du må vente og se som alle andre her. Joda, men fant ingenting på Arsenal.com og folk snakker som om Sanchez er klar når ingenting er offisielt. Kom nå ser jeg: http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140710/alexis-sanchez-agrees-to-join-arsenal Endret 10. juli 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) ALEXIS ALEJANDRO SÁNCHEZ SÁNCHEZ!!!!! Endret 10. juli 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Er Sanchez klar?Du må vente og se som alle andre her. Arsenal siden på FB la nettopp ut at han var klar. Så det nå, jippiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 http://www.arsenal.com/home !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Veldig sterk signering! Det morsomme er at Liverpool mest sannsynlig mister Suarez nå. De som hadde håpet å få hentet gode spillere nå som CL var i boks. Hehehe Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Veldig sterk signering! Det morsomme er at Liverpool mest sannsynlig mister Suarez nå. De som hadde håpet å få hentet gode spillere nå som CL var i boks. Hehehe Blir ikke overraska om den handelen ikke blir noe av. Tar meg en bolle hvis det skjer dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå