Dapper Chap Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 floppe sånn som Özil gjorde i PL. Ahhh, det der er en fin måte å oppdage hvem som har lite peiling på fotball. Litt sånn som at man kan oppdage hvem som har lite peiling på mote ved at de knepper nederste dressknapp. 4 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) . Endret 8. juli 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Akkurat som Sanchez det. Sanchez kan fortsette i sitt gode spor, eller så kan han floppe sånn som Özil gjorde i PL. Har Özil floppet? Skulle se om Brightside hoppet på meg. Ser at jeg burde skrevet Øzil i etterkant. Özil er en av favorittspillerene mine 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Det er ikke alle som er like begeistret for ham: - Å bruke Özil er som å spille med ti mann Endret 8. juli 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Akkurat som Sanchez det. Sanchez kan fortsette i sitt gode spor, eller så kan han floppe sånn som Özil gjorde i PL. Har Özil floppet? Skulle se om Brightside hoppet på meg. Ser at jeg burde skrevet Øzil i etterkant. Özil er en av favorittspillerene mine Din skøyer. Det er ikke lett å vite hva som er spøk eller ikke når det er så mange folk på dette forumet med liten fotballkunnskap. Du er unnskyldt. Endret 8. juli 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Özil hadde en fantastisk start, men siste halvdel av sesongen var nesten en like stor katastrofe som Moyes. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Özil hadde en fantastisk start, men siste halvdel av sesongen var nesten en like stor katastrofe som Moyes. Han var skadet halve vårsesongen... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Dere får i alle fall en sjanse til å se Özil fra start i semifinalen i verdensmesterskapet i fotball om 5 minutter på Tv2. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Får håpe han hever seg i dag:-) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2014 Hva skal man si etter det der. Fytti helvette..... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Özil involvert i alle målene så langt. Nå kan den tyske kødden som sa han burde benkes holde kjeft og slutte å jobbe med noe som involverer fotball. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 https://twitter.com/1stladyoffooty/status/486615961340870656 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Özil involvert i alle målene så langt. Nå kan den tyske kødden som sa han burde benkes holde kjeft og slutte å jobbe med noe som involverer fotball. Du må definere hva du mener med involvert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Han har nå ihvertfall en assist. Men har vært meget god i dag syns jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Han har nå ihvertfall en assist. Men har vært meget god i dag syns jeg. Ja og fjerde sist på første til Kroos. Andre til Kroos er han jo ikke involvert ei heller målet til Muller. Husker ikke på Klose sitt. Synes han harvært grei. Mister ballen for ofte i farlige posisjoner. Ellers noen gode løp og pasninger Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Og alt det fra vingen. Ikke hans beste posisjon heller. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Ozil var meget god idag Men Khedira var stor! Håper vi virkelig får han EDIT: Eller kanskje litt for lik Ramsey? Endret 8. juli 2014 av Simorinho Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Han var godkjent pluss i første, men hadde egentlig en ganske svak andre omgang uten at man skal legge for mye vekt på det. Burde scoret blant annet og forsvant i store deler av omgangen. Alt i alt en grei kamp. 7/10 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Herregud. Daily Mail er så ute etter Özil at det er latterlig. Fokuset deres er på han, og ikke at Tyskland slo Brasil 7-1. Han hadde ikke en gang en dårlig kamp, men fordi han bommet på sjansen så var han visst jævla dårlig. Ja, alle vet at han bør øve på avslutninger, men ærlig talt. Stakkers Sanchez når han kommer inn. Da går sikkert heksejakten over på han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå