Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jeg har sett verre for å si det på den måten

pics or it didnt happen!
Har sett verre. Men skal sies at jeg, som andre her inne gir en god faen i hva spillerne har på seg når dem trener.

 

Ditt valg om du ikke gjør det...

Hvor sier jeg at jeg bryr meg om treningsdrakten? Må jo kunne mene at den ser ut som et togvrak for det.

 

Liker ikke armene på hjemmedrakta og det hvite som kryper oppover skuldrene.

 

Bortedrakten kan jeg like

Lenke til kommentar

Selv om det ikke er vår peneste drakt per dags dato, synes jeg alikevel den er svært kledelig. Sokkene komplimenterer resten av drakten perfekt. Designet er simpelt men godt, og bevarer fortsatt litt av det klassiske spør du meg.

 

Jeg er en av de få som ikke er så glad i gul bortedrakt, selv om jeg er fullstendig klar over tradisjonen rundt fargen. Synes alikevel den er absolutt godkjent.

 

Tredjedrakten synes jeg er merkelig sammensatt. Minner litt om den blå vi hadde under jubileumsdraktene. Litt planløs, og litt "hurtig" designet.

 

Alt i alt; fortsatt klassisk Arsenal selvom det er en tydelig endring fra Nike. Kunne vært gjort bedre, men over godkjent debut fra Puma.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irrelevant.

Hadde Shaw vært spanjol og spilt i Malaga, så hadde han kostet halvparten. Det er helt drøyt hvordan prisnivået er i England.

 

 

Nå er Juan Bernat to år eldre, men han ble solgt til Bayern nå for 10 millioner euro. Sånn ca en tredjedel, så tror ikke du er så langt unna der.

Lenke til kommentar

 

For et kjøp dette ville blitt. Vi får forhåpentligvis en kantspiller i verdensklasse for samme prisen som United betlte for en 18 år gammel, uprøvd venstreback.

Han er 7 år eldre enn englands største back-talent.

 

 

Han kan bli så god som mange tror han kan bli, eller ikke. Det finnes mange eksempler av unge spillere som folk har trodd skule bli veldig god, men ikke ble det. 30m pund er uansett hinsides overpriset.

Lenke til kommentar

 

Han er 7 år eldre enn englands største back-talent.

Irrelevant.

 

Hadde Shaw vært spanjol og spilt i Malaga, så hadde han kostet halvparten. Det er helt drøyt hvordan prisnivået er i England.

Ja selvfølgelig ville han ha vært billigere om han ikke hadde vært engelsk. Men han er engelsk og sjansen for at han ville ha ha bli solgt for halvparten er lik null.

Hadde han vært 7 år eldre så hadde han kostet en del mindre. Alderen er ALLTID relevant.

 

Jeg ser uansett ikke problemet. Engelske spillere har alltid vært dyre. Det var ikke noe som skjedde så fort klubben hentet Shaw.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg har sett verre for å si det på den måten

pics or it didnt happen!
Har sett verre. Men skal sies at jeg, som andre her inne gir en god faen i hva spillerne har på seg når dem trener.

 

Ditt valg om du ikke gjør det...

Hvor sier jeg at jeg bryr meg om treningsdrakten? Må jo kunne mene at den ser ut som et togvrak for det.

 

Liker ikke armene på hjemmedrakta og det hvite som kryper oppover skuldrene.

 

Bortedrakten kan jeg like

Ikke vet jeg hvor du sier det. Jeg sa bare at det er ditt valg om du mener noe annet.

Lenke til kommentar

 

 

For et kjøp dette ville blitt. Vi får forhåpentligvis en kantspiller i verdensklasse for samme prisen som United betlte for en 18 år gammel, uprøvd venstreback.

 

Han er 7 år eldre enn englands største back-talent.

Han kan bli så god som mange tror han kan bli, eller ikke. Det finnes mange eksempler av unge spillere som folk har trodd skule bli veldig god, men ikke ble det. 30m pund er uansett hinsides overpriset.

Allerede en av ligaens beste backer. Blir neppe dårligere. Har 15 år til på toppnivå. 2m i året er ikke dårlig for ligaens potensielt beste back så lenge

Lenke til kommentar

 

Han kan bli så god som mange tror han kan bli, eller ikke. Det finnes mange eksempler av unge spillere som folk har trodd skule bli veldig god, men ikke ble det. 30m pund er uansett hinsides overpriset.

 

 

Akkurat som Sanchez det. Sanchez kan fortsette i sitt gode spor, eller så kan han floppe sånn som Özil gjorde i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...