Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er offentlig enda, men Eduardo skal spille 45. min i en treningskamp bak lukkede dører til uka. Det er fremskritt, det.

Blir nesten som å signe en ny spiller når han blir 100%.

Resten av nyhetsbildet og Arsenal er mindre hyggelig. I alle fall når det kommer til Gallas. Når lagets kaptein forteller om indre strid og hva som har skjedd i garderoben, og hva spillere sier til han, muligens kun for å stille seg selv i et bedre lys, er det på tide at vi kvitter oss med svinet. Han kan ta med seg Eboue og Ade på vei ut.

Lenke til kommentar
Det jeg reagerer mest på med Gallas sine uttalelser er hvordan han indirekte prøver å nanvgi personen det gjelder.

"Jeg skal ikke si hvem det er, men det er han der *peker*."

Han skal virke som om han ikke vil si det, pga han er professjonell blablabla.. men det gikk jo ikke :p

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

For meg virker det som om Gallas rett og slett prøver å formidle at han har fått altfor (ufortjent) mye kritikk. Urettmessig kritikk. Helt siden Birmingham-kampen har Gallas fått skylda for det aller meste som har foregått utpå banen. Slik virker det på meg, i alle fall.

Det foregår visst mye bak kulissene på Emirates. Det er jo helt tydelig at noe er galt i år.

Lenke til kommentar
Resten av nyhetsbildet og Arsenal er mindre hyggelig. I alle fall når det kommer til Gallas. Når lagets kaptein forteller om indre strid og hva som har skjedd i garderoben, og hva spillere sier til han, muligens kun for å stille seg selv i et bedre lys, er det på tide at vi kvitter oss med svinet. Han kan ta med seg Eboue og Ade på vei ut.

Ser at ingen har reagert på dette. Dere kan vel ikke være enige med han der? Det er vel bare en av mange som er enig i akkurat disse punktene?

Lenke til kommentar

Ser at ingen har reagert på dette. Dere kan vel ikke være enige med han der? Det er vel bare en av mange som er enig i akkurat disse punktene?

Ja.. hvorfor Eboue og Adebayor også??

Lenke til kommentar

Laget slik det fremstår i år, er jo latterlig.

Hvor er fjorårets Adebayor? Hvor er fjorårets Fabregas?

Nei, Wenger, innse at salgene av Hleb, Gilberto, og det faktum at Flamini valgte å forlate klubben, gjorde oss helt ufarlige med tanke på tittelen. I år er vi et cuplag.

Lenke til kommentar
Ja.. hvorfor Eboue og Adebayor også??

Eboue, klovn og skuespiller. Jeg hater divere. Spiller ingen rolle om han heter Eboue og spiller i min klubb, eller om han heter Ronaldo og spiller i Manure.

Adebayor: har dere glemt sommerens hendelser? Han er lat og grådig. Noe som resulterer i alt for mange offsides, og dårlig stemning i laget. God spiller, for all del, men for meg er klubben så mye viktigere enn en spiller som er god. Jeg vil ha andre kvaliteter også.

Lenke til kommentar
"På tide at vi kvitter oss med svinet". Uansett om dere er svært uenige i Wenger at han skal være kaptein, og skal være sur for det, er det jo litt feil å si det når det er sånn at han først er kaptein for laget deres?

Jeg ønsker Gallas værende. Men vi mangler en ledertype. Vi mangler Vieira. Flamini kunne nok vært en kandidat til armbåndet etter et par stabile sesonger, en spiller med jernvilje. Jeg savner ham, selv om jeg etter en kamp han spilte på høyrekanten (var det mot Middlesbrough?), ønsket ham til helvete og det osm verre er. :p

Med tanke på det, så skjønner jeg virkelig ikke at ikke Wenger vil bruke spillerne der de trives best. Er det en del av "utviklingen" å spille i en posisjon de egentlig ikke vil spille? Det hemmer jo i så fall laget, da prestasjonen (sannsynligvis) vil bli dårligere.

Neiognei, jeg forstår ikke hva som har skjedd. Selv om jeg har en sterk følelse av at avgangene til Hleb, Flamini og til dels Gilberto er årsaken til vår totale svikt, både individuelt og kollektivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...