Tkse Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Fyren kan jo spille fotball også Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 PLs beste midtstopper-duo Kanskje det, men de eier ikke stabilitet. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Jo. Stortapene var hovedsakelig midtbanen og backene sin feil. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 PLs beste midtstopper-duo Kanskje det, men de eier ikke stabilitet. Spilte de ikke 30 kamper på rad elns. uten å tape en kamp sammen? 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Da må jo resten av laget være heeelt ubrukelige Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Da må jo resten av laget være heeelt ubrukelige Ja? Arteta er treg, og vi har ingen defensive midtbanespillere. Ikke så rart at vi har blitt voldtatt i enkelte ganger. 1 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Hvor troverdige er Sanchez-ryktene? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Hvor troverdige er Sanchez-ryktene? Troverdige. Det er ingen tvil om at vi er dypt inn i forhandlinger, men dette gir selvsagt ingen garanti alene for signering. Suarez til Barcelona kompliserer både pris, tid og interesse fra andre klubber. Juventus er visstnok allerede på banen, Liverpool har naturlig nok vist interesse, samt United og City. Ornstein meldte for noen dager siden at vi er i samtaler med spilleren i denne tweeten: https://twitter.com/bbcsport_david/status/485421582878535680 Hvor langt inne i samtalene vi er og hvor mye som er avtalt er vanskelig å si. Jeg har uansett troen på Sanchez til Arsenal. Endret 6. juli 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Såe... Arsenal har faen meg klart å legge draktfremvisningen til klokken 23.00 London-tid, midnatt norsk tid. Faen, de klarer ALLTID å dra det ut! Nå kommer vi til å få en hel dag med intense rykter om at vi kommer til å presentere en spiller eller to. Litt som deadline day! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 De nye treningsdraktene er så jævla stygge: Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Hmm.. Jo mer jeg ser på de, jo mer liker jeg de.. Kanskje fordi Steve Bould er dødskjekk. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har sett verre for å si det på den måten Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har sett verre for å si det på den måten pics or it didnt happen! 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 80-tallet ringte, de vil ha tilbake drakta si.. Ganske bææd den drakta ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Er jeg den eneste som ikke gir en single fuck hvordan treningsdraktene våre ser ut? Jeg ser den av og til på bilder, that’s it. Draktene som vi bruker i kamp derimot... 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Litt flere bilder av årets hjemmedrakt: Kreditt til en dude på Reddit for bildene. http://imgur.com/a/zDg7p/ EDIT: "Future, forever, victorious." Uhm, hæ? Endret 8. juli 2014 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har sett verre for å si det på den måten pics or it didnt happen! Har sett verre. Men skal sies at jeg, som andre her inne gir en god faen i hva spillerne har på seg når dem trener. Ditt valg om du ikke gjør det... 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Wow du er litt av en rebell Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Er vel det. Beklager om jeg ikke har samme mening som deg. Bryr meg mer om utseende på drakten. Endret 8. juli 2014 av Tkse 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå