OhEasy Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 De nye treningsdraktene er blant de styggeste draktene jeg noensinne har sett: http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140703/pictures-under-21s-back-in-training Ser ganske billig ut og dårlig tenkt gjennom, ja. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Er enig i at de trenerdraktene er fysj, men treningsdraktene til spillerne er nydelige! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Tror du er den eneste jeg har sett som mener det, men selvsagt skal du få lov til å digge de. For min del ser det ut som noe helt forferdelig dritt. Skulle tro de hadde et restlager med gamle sølvgråe boblejakker og bestemte seg for at de bare skulle lime det på treningstoppen. Er noe av det absolutt styggeste jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Haha, rødt og grått passer jo ypperlig. Og med en liten dæsj blått i tillegg er enda bedre! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Herregud så flaut og tragisk: Dere må se på responsene. Mange kommentarer som er helt på jordet der. Endret 4. juli 2014 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Herregud så flaut og tragisk: Dere må se på responsene. Mange kommentarer som er helt på jordet der. Å herregud... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Herregud så flaut og tragisk: Dere må se på responsene. Mange kommentarer som er helt på jordet der. Ta deg en tur på RAWK forumet deres. Er så patetisk at det er gøy. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Herregud så flaut og tragisk: Dere må se på responsene. Mange kommentarer som er helt på jordet der. HAHA! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Minnet meg om denne fra Joe Cole: 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Jaja, det er vel noen som biter på det. For det meste engelskmenn sikkert. Liverpool er jo en klubb med lang historie. Var på Anfield i høst og de gjorde et veldig stort nummer ut av at de har vunnet et "ekte" CL trofee og at ingen andre klubber kan gjøre det samme. Men skeptisk til hvor stor effekt dette har på utenlandske spillere. Sanchez var vel bare ungdommen sist Liverpool vant noe? FA cupen 2005/2006 sesongen. Det jeg mener er at historie til en klubb ikke betyr så veldig mye for spillere, spesielt utenlandske, som vurderer å dra til en klubb. Det er vel heller manager, spillerstall, lønn (ikke minst!) og prestasjoner siste par sesonger det vil bli lagt vekt på. Jada, Liverpool kom over oss på tabellen i fjor, men vi vant FA cupen. Vil også påstå at vi har en bredere stall en det Liverpool har. De er nok bedre offensivt enn oss med Suarez og har bedre keeper, men vårt forsvar er definitivt bedre og midtbanen vil jeg også si er hakket over. Benken vår er også sterkere. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 r. Sanchez var vel bare ungdommen sist Liverpool vant noe? FA cupen 2005/2006 sesongen. Liverpool vant league cup i 2012. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Liverpool vant league cup i 2012. Den cupen betyr ingenting... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 r. Sanchez var vel bare ungdommen sist Liverpool vant noe? FA cupen 2005/2006 sesongen. Liverpool vant league cup i 2012. Ja, ok. Så bare kjapt over titler. Overså vel carling cup Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Er nok ikke et gedigent trekkplaster nei, men han spurte så måtte jo gi svar. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 God stemning. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 PLs beste midtstopper-duo 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Liverpool vant league cup i 2012. Den cupen betyr ingenting... Det gjør heller ikke FA cupen. Begge er for mindre lag eller lag som har gått på en smell i serien og kan få seg en trøstepremie Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 PLs beste midtstopper-duo Godt gjort og kollapse så til de grader i enkelte kamper da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå