Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du er den eneste jeg har sett som mener det, men selvsagt skal du få lov til å digge de. :p

 

For min del ser det ut som noe helt forferdelig dritt. Skulle tro de hadde et restlager med gamle sølvgråe boblejakker og bestemte seg for at de bare skulle lime det på treningstoppen. Er noe av det absolutt styggeste jeg har sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, det er vel noen som biter på det. For det meste engelskmenn sikkert. Liverpool er jo en klubb med lang historie. Var på Anfield i høst og de gjorde et veldig stort nummer ut av at de har vunnet et "ekte" CL trofee og at ingen andre klubber kan gjøre det samme.

 

Men skeptisk til hvor stor effekt dette har på utenlandske spillere. Sanchez var vel bare ungdommen sist Liverpool vant noe? FA cupen 2005/2006 sesongen.

 

Det jeg mener er at historie til en klubb ikke betyr så veldig mye for spillere, spesielt utenlandske, som vurderer å dra til en klubb. Det er vel heller manager, spillerstall, lønn (ikke minst!) og prestasjoner siste par sesonger det vil bli lagt vekt på.

 

Jada, Liverpool kom over oss på tabellen i fjor, men vi vant FA cupen. Vil også påstå at vi har en bredere stall en det Liverpool har. De er nok bedre offensivt enn oss med Suarez og har bedre keeper, men vårt forsvar er definitivt bedre og midtbanen vil jeg også si er hakket over. Benken vår er også sterkere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...