Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Hvorfor er alle PUMA drakter så JÆCKLA trange. Kan umulig være behagelig..

 

De er ikke nødvendigvis trange. Dortmund har Puma drakter som ikke er trange.

 

 

PS: Er det forøvrig noen som har en dato på når preseason oppkjøringa starter? Og om klubben har planer om å annonsere flere preseasonkamper? Er pdd. bare 1 kamp utenom Emirates Cup som er satt opp på Arsenal.com..

 

Boreham Wood den 19 juli blir første:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140630/arsenal-line-up-boreham-wood-friendly

 

Etter det er det nok bare New York Redbulls, Emirates Cup og Community Shield før PL starter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Kan noen forklare HVORFOR Pumadrakter visstnok er av elendig kvalitet? Har aldri hatt en, men det virker på meg som at folk slenger ut random påstander uten å ha fakta å slå i bordet med.

 

Fordi jeg har to Puma Newcastledrakter, og sammenlignet med Adidas er det skikkelig kinakvalitet. Stoffet er ufattelig tynt og tråder henger overalt etter et par gangers bruk. Helhetsfølelsen er utrolig laber, og alt er gjort for å spare penger.

Lenke til kommentar

 

No shit? :p

 

Håper bare vi får på plass erstatteren hans snart så forsvarsfireren kan bli drillet litt sammen. Det samme gjelder forsåvidt resten av spillerene også.

 

PS: Er det forøvrig noen som har en dato på når preseason oppkjøringa starter? Og om klubben har planer om å annonsere flere preseasonkamper? Er pdd. bare 1 kamp utenom Emirates Cup som er satt opp på Arsenal.com..

 

Nå tenkte jeg mest på dama hans i den nye drakten, men men :p

 

Skulle vi ikke på en ny Østerrike-tour? Eller surrer jeg?

 

De som har spilt VM får vel noen uker ferie tenker jeg og blir nok ikke med i oppkjøring til ligastart. Er vel heller tvilsomt at de er klare til ligastart også? Spesielt om de når semifinale (som jo enten Poldi/Ozil/Merte eller Giroud/Kos gjør). Det gjør det ekstra viktig å få på plass de vi trenger til preseason.

 

Får håpe det er noe i disse Sanchez/Schneiderlin/Debuchy ryktene. Om det er det tyder det jo på at alle 3 er nært forestående. Dog skjer vel ikke noe med de to siste siden de fremdeles er med i VM.

 

Ah! Jeg som misforstod. Ja dama til Sagna blir et stort tap, men vi kan alltids sniktitte på henne uansett. :green:

 

Husker det var snakk om en potensiell Østerrike tur, men virker ikke som om det blir noe av. Har dog hørt rykter om at vi muligens skal til USA, men er veldig rart at klubben ikke har kommet med noe info her.

 

Nei spillere som har vært med i VM får en lengre ferie og er nok ikke tilbake før i august, men det er ikke alle spillerene som tar en lang ferie heller og heller kommer tilbake litt tidlig for å bli integrert og tilvenne seg til en ny klubb etc.

 

Så lenge vi handler inn kvalitet og ikke bare "fyller hullene" etter spillere som har forlatt oss så blir jeg fornøyd, men jeg syntes at vi allerede nå henger etter. Hvorvidt det er fordi vi prøver å kjøpe "megastjerner" som f.eks. Sanchez, Di Maria, Balotelli, Vidal etc. er selvsagt vanskelig å si noe om. :p

 

Boreham Wood den 19 juli blir første:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140630/arsenal-line-up-boreham-wood-friendly

 

Etter det er det nok bare New York Redbulls, Emirates Cup og Community Shield før PL starter.

 

Vet at dette er den første, men vi pleier alltid å spille 6-8 preseason kamper. Merkelige greier.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor er alle PUMA drakter så JÆCKLA trange. Kan umulig være behagelig..

Vanskeligere for motstandere å få tak i. Supporterdraktene er vanligvis ikke så trange.

 

 

Ser på Sveits-kampen nå og det er ikke alle spillerene som har tettsittende drakt faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...