MartinF Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Det er den samme som har gått rundt før. Liker den ikke. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Større bilde i bedre kvalitet: Jeg liker den. Minner meg litt om de gamle O2 skjortene. Folk har sagt at de ikke liker at det hvite går opp til halsen, men jeg synes det er finere med en slik overgang enn et brått stopp ved slutten av ermet slik som på forrige sesongs skjorte. Liker også bedre skjortene våres som er bare rød og hvit, og ikke blå i tillegg. Håper bare de ikke er så jævla tight som Puma sine er i blant. Endret 28. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Det er den samme som har gått rundt før. Liker den ikke. Syntes den er veldig fin jeg. Som BS sier så minner den litt om O2 draktene (som jeg elsket), men drakta minner også veldig om denne drakta fra 94 (bortsett fra at sponsormerkene er plassert litt annerledes og kragen selvfølgelig): Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Har sett verre Arsenal drakter. Ser bedre ut enn jeg så for meg, om den blir seende sånn ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Er bare syv andre klubber som har fått akkurat samme mal allerede, bare med andre farger. Og så ser dere hvor tynt stoffet er når man får se bakdelen som ett lag rundt halsen der. Puma på sitt beste, største dritten man får tak i når det kommer til kvalitet og særpregenhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Jesus christ. Hvor billig er det egentlig mulig å få en drakt til å se ut? Håper det bare er bildet som får fargene til å se så matte å kjedelige ut. Har vi fått vite noe om hvordan bortedrakten skal se ut? Håper den er finere. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Den ser grei ut. Ikke noe spesielt å si om den, selv om jeg synes den er en liten nedgradering fra fjorårets hjemmedrakt. Jeg har den gamle O2-drakta, og synes den er den fineste drakta de har hatt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) At en drakt er tight har jo noe med størrelsen man velger også, selvom Puma sine er strammere i stoffet enn vanlig ja. Edit: Etter å ha sett bildet på dataen istedenfor mobil så ser den rødfargen helt forjævlig utvaska ut. Håper ikke det blir sånn. Endret 28. juni 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg synes den drakten ser lekker ut. Hva er galt med en enkel drakt? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Drakta ser ut som en dårlig thailandsk kopi av fjorårets versjon... 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Drakta ser ut som en dårlig thailandsk kopi av fjorårets versjon... Kanskje jeg finner den i Tyrkia neste uke Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Ville ventet med å dømme drakten til vi får en skikkelig bilde. Slike stock photos gir sjeldent riktig inntrykk Endret 28. juni 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Drakta ser ut som en dårlig thailandsk kopi av fjorårets versjon... Kanskje jeg finner den i Tyrkia neste uke Den var der når jeg landa der den 12. juni. Så jepp. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Wenger tar en Van Persie http://www.vgtv.no/#!/video/84426/se-wenger-stupe-som-van-persie Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Nytt bilde av det som sannsynligvis blir den nye drakten vår. Synes den ser bedre ut på dette bildet. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Nytt bilde av det som sannsynligvis blir den nye drakten vår. Synes den ser bedre ut på dette bildet. Oi, den er jo nydelig! Så mye bedre ut på disse bildene enn de andre! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Det er litt typisk for Puma med striper "hit og dit". De hvite stripene på sidene foran fks. Eller de røde stripene nederst på ermene. Usj, liker den ikke at all... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Ser myyyyye bedre ut. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 fargen er bedre. men skjorta er ikke noe glansbilde akkurat. Dessuten, er det jævlig uvant å se puma designet på Arsenal skjorta. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Likte den siste hjemmedrakta fra nike veldig godt. Drakten vist i bildet ovenfor gir meg verken entusiasme eller brekninger. Midt på stammen havner denne i min bok. Enig med MArtinF angående stripene, det er noe med de stripene som ikke faller helt på plass. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå