Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Større bilde i bedre kvalitet:

 

DerPGne.jpg

 

Jeg liker den. Minner meg litt om de gamle O2 skjortene. Folk har sagt at de ikke liker at det hvite går opp til halsen, men jeg synes det er finere med en slik overgang enn et brått stopp ved slutten av ermet slik som på forrige sesongs skjorte. Liker også bedre skjortene våres som er bare rød og hvit, og ikke blå i tillegg. Håper bare de ikke er så jævla tight som Puma sine er i blant.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Det er den samme som har gått rundt før. Liker den ikke.

 

Syntes den er veldig fin jeg. Som BS sier så minner den litt om O2 draktene (som jeg elsket), men drakta minner også veldig om denne drakta fra 94 (bortsett fra at sponsormerkene er plassert litt annerledes og kragen selvfølgelig):

 

3417-131.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er bare syv andre klubber som har fått akkurat samme mal allerede, bare med andre farger. Og så ser dere hvor tynt stoffet er når man får se bakdelen som ett lag rundt halsen der. Puma på sitt beste, største dritten man får tak i når det kommer til kvalitet og særpregenhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jesus christ. Hvor billig er det egentlig mulig å få en drakt til å se ut? Håper det bare er bildet som får fargene til å se så matte å kjedelige ut. Har vi fått vite noe om hvordan bortedrakten skal se ut? Håper den er finere.

 

Lenke til kommentar

At en drakt er tight har jo noe med størrelsen man velger også, selvom Puma sine er strammere i stoffet enn vanlig ja.

 

Edit: Etter å ha sett bildet på dataen istedenfor mobil så ser den rødfargen helt forjævlig utvaska ut. Håper ikke det blir sånn.

Endret av TheGooner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...