Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper Aurier-avtalen allerede er i boks, men at Arsenal ikke enda har offentliggjort det. Svært, svært, svært rart at Aurier bekrefter til fans og retwitrer videoen om det ikke hadde vært noe i det.

 

Like sikkert som at Fabregas ikke går til Chelsea?

Lenke til kommentar

Jeg tipper Aurier-avtalen allerede er i boks, men at Arsenal ikke enda har offentliggjort det. Svært, svært, svært rart at Aurier bekrefter til fans og retwitrer videoen om det ikke hadde vært noe i det.

Gazidis har avkreftet interesse, så neppe.

 

Giroud hadde en god kamp i dag. Synd han ble fullstendig overskygget av Benzema. Syk spiller!

Lenke til kommentar

Suarez?

Liverpool som bekreftet at vi hadde lagt inn bud.

 

Uansett milevis forskjell på å ikke bekrefte interesse og kategorisk avkrefte interesse.

Nei... Hadde han sagt "no comment" så ville det blitt skrevet side opp og side ned om det også. Det enkleste er å avkrefte at det er interesse.

Lenke til kommentar

Jo, men det er ikke så lett å finne frem på mobilen.

 

Uansett, Gazidis hintet til at vi ikke var interesserte, John Cross nevnte i kjølvannet av Q&A med Gazidis om at vi har flyttet interessen til andre spillere. Husker ikke om det var en artikkel eller Twitter. Til slutt så har agenten til Aurier sagt at vi ikke har tatt kontakt i det siste, men at det har vært snakk med andre PL klubber.

 

Med disse tre delene av informasjon kan man trekke den slutningen av vi sannsynligvis ikke er interesserte for øyeblikket, men at vi kanskje har vært det en gang. Skjønner godt om vi har forflyttet oss til andre mål egentlig. Aurier er bare 21. Er han stabilt god nok til å være førstevalget til Arsenal? Et stort talent helt klart, men tror at Wenger vil gå for noen litt mer rutinerte.

 

Håper dog ikke vi går for Uchida som ryktes. Er ikke imponert over hva han har gjort så langt i VM og har ikke vært outstanding på klubblag heller. Gjennomsnittlig spiller. Problemet er at det er vanskelig å finne gode høyrebacker som også er tilgjengelige.

 

Blir ikke trist om vi henter Aurier, men skeptisk til at han holder nivået enda.

Lenke til kommentar

Benbjo er på bærtur. Verken Gazidis eller noen andre fra Arsenal har avkreftet interessen våres i Aurier.

 

Siste nytt:

 

https://twitter.com/F8Piraux/status/480316538273415168

 

Dette skal visstnok komme fra flere kilder.

Jo han gjorde faktisk det. Dog off the record. Akkurat samme som Fabregas. Hvorvidt du nekter å tro på det eller ikke endrer ikke faktum.

 

Svært skeptisk forøvrig til at vi forhandle frem en avtale midt under VM. Aurier har neppe tid, anledning eller hodet på riktig plass til å bedrive slike forhandlinger. Wenger er jo også i Brasil for jobb.

 

Det er såklart fysisk mulig, men ikke særlig sannsynlig. Hvorfor skulle Toulouse selge midt under VM også? Mer gunstig for de å vente til etter VM er ferdig eller i allefall til Elfenbenskysten er ute.

Lenke til kommentar

Özil MOTM mot Ghana idag. Meget god kamp. Litt samme problemet som i Arsenal at han trenger en god spiss for å avslutte de utallige sjansene hans. Gleder meg til å se han neste sesong om han får Walcott og Griezmann på siden og Benzema/Balotelli forran seg.

 

 

Özil var god han, men ikke nå MOTM.

Ikke i nærheten av MOTM: Høyst gjennomsnittelig kamp. God førsteomgang, men falt gjennom i andre.

 

Gotze ble valgt som MOTM av FIFA forresten, uten at jeg er enig i det.

Jeg synes Hummels burde få MOTM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...