Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

 

Siden vi er inne på det hadde Ozil nok en svak kamp og ble byttet ut etter 62 min.

Fotballsynet ditt er virkelig ubrukelig. Han hadde en god kamp, var med på mye fremover, men fordi han bommet på en sjanse han burde scoret så fyrer du på ilden og sier at han hadde en dårlig kamp. Idiot.

 

Det Özil trenger er skuddtrening med Podolski slik som Ramsey fikk. Eneste området han trenger å bli bedre på.

Ja, det var så klart bare derfor. Han hadde en svak første omgang også. Turte ikke utfordre og sendte banen tilbake i midtbaneleddet gang på gang. Det var Kroos som skapte og var en trussel hele veien.

 

Slutt å tillegg meg meninger som du antar at jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Siden vi er inne på det hadde Ozil nok en svak kamp og ble byttet ut etter 62 min.

Fotballsynet ditt er virkelig ubrukelig. Han hadde en god kamp, var med på mye fremover, men fordi han bommet på en sjanse han burde scoret så fyrer du på ilden og sier at han hadde en dårlig kamp. Idiot.

 

Det Özil trenger er skuddtrening med Podolski slik som Ramsey fikk. Eneste området han trenger å bli bedre på.

Ja, det var så klart bare derfor. Han hadde en svak første omgang også. Turte ikke utfordre og sendte banen tilbake i midtbaneleddet gang på gang. Det var Kroos som skapte og var en trussel hele veien.

 

Slutt å tillegg meg meninger som du antar at jeg har.

 

 

Du ser bare det du har lyst til å se. Du må snart slutte med det jævla usakelige Özil-hatet ditt. Han skapte masse, hadde en del lekre pasninger fremover og jobbet hardt. Han hadde en veldig god kamp. Han var en av de beste fremover for Tyskland, og det er det jeg ser alle skriver også. Men fotballsynet ditt er uansett helt på trynet så det er vel ikke så mye å diskutere.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva slags Ozil du vanligvis ser, for førsteomgangen var ikke i nærheten av det verste han har hatt. Han var en av de beste på det tyske laget gjennom hele kampen. Er det for mye å be om at du følger litt bedre med på kampen?

Jeg følger som regel med, i motsetning til deg som ofte skrur av etter 20 min når laget ditt kommer under.

 

Jeg kommer ikke til å kaste meg på Özil-hetsing-bølgen, så det er bare å gi opp. Jeg klarer heldigvis å tenke litt selvstendig.

Er ikke noe Özil-hetsing på gang. Jeg er totalt uenig med Benbjo at Özil hadde en dårlig sesong for oss, men jeg syns det er helt greit å gi han kritikk når han ikke spiller en god kamp. I dag var en sånn kamp. Overhodet ikke i nærheten av det nivået som bør ligge på. Du må snart få av deg Arsenal-brillene for det er sykt kleint når du aldri klarer å se ting fra flere sider.

 

Makan til ufortjent kritikk av en spiller er det lenge siden jeg har sett. Jeg tror du og Benbjo kunne hatt godt av å stoppe abonementet på Daily Mail og The Sun, og unfollowe Piers Morgan. Åpne opp for nye tanker og idéer.

Oh, please...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg følger som regel med, i motsetning til deg som ofte skrur av etter 20 min når laget ditt kommer under.

Jeg synes det er fascinerende at du alltid skal dra inn min tendens til å slå av Arsenal kamper istedet for å bidra med noe saklig til diskusjonen. Jeg er også temmelig sikker på at jeg ser mer fotball enn deg, hvertfall når det kommer til landskamper. Da prøver jeg å få med meg mest mulig. Det er uansett irrelevant, for vi snakker om Tyskland - Portugal, og den kan du tydeligvis ikke ha vært veldig engasjert i dersom du synes Özil hadde en dårlig kamp. Det virker som du har, som veldig mange andre, en lei holdning hvor du dømmer en spillers kamp etter hvor mange mål/målgivende han fikk. Jeg anbefaler deg å se kampen igjen i reprise og kun fokusere på Özil, hele tiden, ikke bare når han nærmer seg målet til motstanderen.

 

 

Er ikke noe Özil-hetsing på gang. Jeg er totalt uenig med Benbjo at Özil hadde en dårlig sesong for oss, men jeg syns det er helt greit å gi han kritikk når han ikke spiller en god kamp. I dag var en sånn kamp. Overhodet ikke i nærheten av det nivået som bør ligge på.

 

Som sagt så vil jeg at du ser kampen i reprise og fokuserer kun på Özil. Hadde mange lekre pasninger, meget god posisjonering og vilje, og var en av de som bidro mest av alle fremover for Tyskland. I kamptråden ser jeg at alle reaskjonene på Özil kom etter at han bommet på sjansen som han burde scoret. Det igjen skyldes at folk lar det negative få større fokus enn det positivet. Han har klart forbedringspotensialet når det gjelder avslutninger, men det er uansett ikke hovedansvaret i hans posisjon. Når han ble tatt av banen har også ingenting med hvordan han spilte å gjøre, når man ligger 3-0 oppe gjør man ikke et offensivt bytte og risikerer å ødelegge selvtilliten til den spilleren man tar av. Det var heller fordi Löw ville unngå en unødvendig skade på en av deres viktigste spillere når kampen var allerede så og si vunnet.

 

Media har prøvd å skape en illusjon om at han har hatt en dårligere sesong enn han har hatt. Det er sant at han til tider ikke har levert slik som forventet, men han har vært langt ifra en flopp og man må huske på at man ikke levere når hele laget ikke leverer. I den perioden Özil var på sitt dårligste var det fordi laget var på sitt dårligste, og fotball er en lagsport. Skulle man for eksempel dømt Ronaldo idag fra kampen ville det vært noe av det dårligste han har vært på årevis, men det skyldes hovedsakelig at laget ikke presterte i sin helhet. Dette var mer rettet til Benbjo ettersom vi er enig i at Özil ikke har hatt en så dårlig sesong som han har fått det for seg i sin livlige fantasi. Og jo, kritikken dere gir han idag er ufortjent, fordi igjen, han hadde virkelig ikke en dårlig kamp.

 

 

 

Du må snart få av deg Arsenal-brillene for det er sykt kleint når du aldri klarer å se ting fra flere sider

 

Jeg klarer helt fint å se ting fra flere sider, men det innebærer ikke å gi Özil ufortjent kritikk bare for å se ting fra en annen side. For fra uansett hvilken fornuftige side man ser det ifra så hadde han en god kamp.

 

 

 

Oh, please...

 

Nei, virkelig. Det virker til tider som du sliter med å ha dine egne meninger og bare hopper på en eller annen bølge.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Nei, virkelig. Det virker til tider som du sliter med å ha dine egne meninger og bare hopper på en eller annen bølge.

Dette er jo en litt artig uttalelse. Essensielt sier du her at dersom man er enig med majoriteten så har man ikke en egen mening.

 

Er du enig i at Ramsey hadde en god sesong...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Moderatormelding

 

 

Tråden er blitt ryddet for en del person-debatt.

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegg skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og trolling er forbudt.

Videre brudd på dette vil føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

Innvendinger eller kommentarer til dette skal tas på PM, og ikke i tråden.

LiamH

Lenke til kommentar

Har du glemt at det samme laget (minus Sagna) gjorde det ganske greit i sesongåpningen i fjor?
Det er ikke så vi er helt håpløst sjanseløse pr.dags dato heller.

 

Men er enig i at ideelt sett bør spillere inn til sesongoppkjøringen og i god tid til sesongstart.

Tipper en spiss og en back er på plass i hvertfall. Personlig mener jeg vel en DM er viktigste.

 

Aurier sin innleggsfot og Giroud sin panne kan bli en giftig mix.

Lenke til kommentar

Har du glemt at det samme laget (minus Sagna) gjorde det ganske greit i sesongåpningen i fjor?

Det er ikke så vi er helt håpløst sjanseløse pr.dags dato heller.

 

Men er enig i at ideelt sett bør spillere inn til sesongoppkjøringen og i god tid til sesongstart.

Tipper en spiss og en back er på plass i hvertfall. Personlig mener jeg vel en DM er viktigste.

 

Aurier sin innleggsfot og Giroud sin panne kan bli en giftig mix.

Har du glemt at vi tapte serieåpningen i fjor? Denne sesongen har vi egentlig null bredde i troppen. Mest sannsynlig forsvinner Vermaelen før sesongstart, og det er ikke umulig at også Cazorla forsvinner. I samme periode skal vi spille CL-kvalikk og etterhvert gruppespill og ligacup. Det er DER vi kommer til å slite om vi ikke har nok spillere, og ikke minst gode nok spillere til å rotere slik at alle får nok hvile i mellom alle kampene.

 

Det er mye som kan skje enda, men om 45 dager (begynnelsen av August) bør vi ha spillere på plass, så de rekker å bli kjent med laget og komme i kampform. Jeg tilter om vi går inn i Community Shield og første seriematch uten en komplett tropp og bredde i laget. Blir ikke overrasket om det skjer, men velger å tro at Wenger umulig kan være så dum, igjen.

 

DM er det klart viktigste, spesielt siden vi har lag som City, Spurs og Chelsea tidlig. Vi ble mot City og Chelsea spesielt utspilt etter alle kunstens regler på midten og der trenger vi en skikkelig Vieira-type.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...