Taxmannen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bendtner trenger å spille med en sammen med seg på topp. Husk Bendtner mot Bolton, da han spilte en relativt fri rolle/venstrekant. Han er jævlig god rettvendt, og god til å kombinere. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Theo ute i minst 3 mnd Tror jeg går og henger meg Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg tror vi klarer oss fint uten Theo en stund. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hvordan kan du si det? Eboue kan sikkert gjøre en grei jobb han, men Theo går glipp av kamper mot Chelsea, Liverpool og Tottenham. Han er gullverdt i slike kamper fordi motstandernes forsvar må flytte seg ned et par hakk. The misery continues... Endret 19. november 2008 av iRoman Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Han er rask, men ellers er han en forsvinnende liten trussel mot motstandernes lag. Han mister ofte ballen fordi han løper seg fast. Eboue er bare blitt bedre og bedre og jeg tror han kommer til å gjøre opp for tapet av Theo og vel så det. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/19/554712.html Ser bra ut. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Han er rask, men ellers er han en forsvinnende liten trussel mot motstandernes lag. Han mister ofte ballen fordi han løper seg fast. Eboue er bare blitt bedre og bedre og jeg tror han kommer til å gjøre opp for tapet av Theo og vel så det. Hæ?? Theo vinner jo alle løpene og skaper trussler framfor mål! Han når hver forbanna ball jo.. http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/19/554712.html Ser bra ut. Ja DET såg bra ut Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvordan kan du si det? Eboue kan sikkert gjøre en grei jobb han, men Theo går glipp av kamper mot Chelsea, Liverpool og Tottenham. Han er gullverdt i slike kamper fordi motstandernes forsvar må flytte seg ned et par hakk. The misery continues... Jepp, man så det mot oss ganske klart. Evra fikk ikke spilt så mye som han gjorde på Emirates i fjor tidlig i kampen (og lager 1-2 Ronaldo målet) og når dere slo oss 2-1 for 2 år siden der, når Evra laget 0-1 Rooney målet. Han måtte løpe tilbake veldig mye og følge med på Walcott, og Vidic måtte også passe på han. Påstår at uten Walcott må dere sentre mer i midtbane som dere gjør så bra; så det kan ha bra effekt på laget også. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 En ting som nettopp slo meg som lynet er hvorfor vi ikke kjøpte Kompany? Hadde jo vært rimelig perfekt ettersom han kan spille både stopper og DM, er høy og innehar god teknikk. Han kosta jo omtrent ingenting heller, har hørt om at prisen var så lav som £8m. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gallas: Uro i Arsenal-leieren. Oj, akkurat det vi trengte nå ... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gallas: Uro i Arsenal-leieren. Oj, akkurat det vi trengte nå ... Men faen da. Går vi i oppløsning nå eller? Noen som kan tenke seg hvem spilleren Gallas snakker om er? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tipper det er Robin van Persie. Han er hvertfall 25, og han virker som om han har litt sånn "attitude" iblant. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Vel, han sier at spilleren det er snakk om er seks år yngre enn han selv. Gallas er født i '77, da må spilleren være født i '83 ... Sagna, Eboue og Eduardo er alle '83. Det er ikke Eduardo ettersom han ikke spilte mot Tottenham. Det etterlater oss med Sagna og Eboue. Ah, glemte selvsagt VP. Endret 20. november 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Satser på Emmanuel Adebayor jeg. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvorfor det? Han er bare 23, er han ikke? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er jo bare tre spillere som er 6 år yngre enn Gallas (dvs. 25 år): van Persie, Sagna og Eboué. Skjønner ikke hvorfor en hel gjeng skulle klaget på noen av disse. van Persie har ikke spilt dårlig, Sagna har ikke vist 07/08-formen, men han har ikke vært elendig han heller + han virker som en sympatisk fyr. Eboue husker jeg ikke engang når spilte sist. I tillegg er han uten tvil Arsenals morsomste karakter utenfor banen. I alle intervjuer svarer absolutt alle spillere Eboue når de blir spurt om hvem som er den morsomste i klubben. Kan det være at han mener Adebayor? Han er ennå 24, men Gallas kan ha rotet litt med alderen? Merkelige saker. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Adebayor er født i 84 så det er nok ikke riktig. Eboue spilte et kvarter den kampen så det vil også være tvilsomt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Robin putta vel vel 2 mål den kampen, mens Sagnas prestasjon husker jeg ikke helt. Har klart å glemme den kampen ganske suksessfullt. Endret 20. november 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Er nok V.Persie om man tenker på hans forhistorie, i tillegg til at han nok har falt litt utenfor under skaden sin. Er ikke sikkert det er snakk om prestasjoner når han er blitt kritisert. En annen ting er jo at Sagna ikke akkurat har glimret. Endret 20. november 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Robin putta vel vel 2 mål den kampen, mens Sagnas prestasjon husker jeg ikke helt. Har klart å glemme den kampen ganske suksessfullt. VP putta en gang, og det var etter pause. Så mye mulig at det er han det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå