Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Øzil går rett inn i oppskrytt-akademiet til Arsenal.

Du som er fotballfan burde vite at spillere trenger tid til å venne seg til en ny liga. Vent et år til før du kommer med noe så tåpelig som det der.

Dette er en myte. Spesielt for offensive spillere. Stoppere trenger ofte litt tid for å omstille seg, men heller ikke dette er det noe automatikk i. Vermaelen var veldig bra for oss den første sesongen. Etter det har han vært bedriten. Kos trengte dog tid. Mertesacker har også blitt bedre etter litt tid

Lenke til kommentar

 

Herlig gjort av Wenger. Håper det gjorde vondt for Cesc. Özil er en mye bedre spiller.

Eh Nei. Hvertfall ikke den formen Ozil har vært i for oss denne sesongen. Har vært direkte grusom siden februar.

 

 

Hva med formen Fabregas har vært i? Vært elendig siden jul, og han har bedre spillere rundt seg. Spar deg, du vet like godt som alle andre at Özil er bedre, og det hadde du også sagt om Özil spilte for Real Madrid og Fabregas spilte for oss..

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Øzil går rett inn i oppskrytt-akademiet til Arsenal.

Du som er fotballfan burde vite at spillere trenger tid til å venne seg til en ny liga. Vent et år til før du kommer med noe så tåpelig som det der.

Dette er en myte. Spesielt for offensive spillere. Stoppere trenger ofte litt tid for å omstille seg, men heller ikke dette er det noe automatikk i. Vermaelen var veldig bra for oss den første sesongen. Etter det har han vært bedriten. Kos trengte dog tid. Mertesacker har også blitt bedre etter litt tid

Henry, Pires, Bergkamp, Hleb, Nasri (selv om han scoret i debuten var han veldig varierende) er noen eksempler på verdensklassespillere (vel minus Nasri sine 2 + 2/3 av sesongene han var i klubben) som trengte godt med tid for å bli varm i trøya.

 

Alle spillere er forskjellige. Cazorla og Sagna gikk rett inn og spilte som guder fra dag 1, mens andre trenger tid. Özil har ikke vært så ræva (eller hva enn du skrev) som du skal ha det til. Han har ikke dominert som han er kapabel til, men han har allikvel skapt sjanse på sjanse i hver kamp han har spilt denne sesongen. For å ikke snakke om at han ekstremt ofte er tredje-sist på ballen.

Lenke til kommentar

 

 

Øzil går rett inn i oppskrytt-akademiet til Arsenal.

Du som er fotballfan burde vite at spillere trenger tid til å venne seg til en ny liga. Vent et år til før du kommer med noe så tåpelig som det der.

Dette er en myte. Spesielt for offensive spillere. Stoppere trenger ofte litt tid for å omstille seg, men heller ikke dette er det noe automatikk i. Vermaelen var veldig bra for oss den første sesongen. Etter det har han vært bedriten. Kos trengte dog tid. Mertesacker har også blitt bedre etter litt tid

 

 

Få se noen stats da Benbjo

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Herlig gjort av Wenger. Håper det gjorde vondt for Cesc. Özil er en mye bedre spiller.

Eh Nei. Hvertfall ikke den formen Ozil har vært i for oss denne sesongen. Har vært direkte grusom siden februar.

Hva med formen Fabregas har vært i? Vært elendig siden jul, og han har bedre spillere rundt seg. Spar deg, du vet like godt som alle andre at Özil er bedre, og det hadde du også sagt om Özil spilte for Real Madrid og Fabregas spilte for oss..

Og så var det dette med ord i munn osv da

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Øzil går rett inn i oppskrytt-akademiet til Arsenal.

Du som er fotballfan burde vite at spillere trenger tid til å venne seg til en ny liga. Vent et år til før du kommer med noe så tåpelig som det der.

Dette er en myte. Spesielt for offensive spillere. Stoppere trenger ofte litt tid for å omstille seg, men heller ikke dette er det noe automatikk i. Vermaelen var veldig bra for oss den første sesongen. Etter det har han vært bedriten. Kos trengte dog tid. Mertesacker har også blitt bedre etter litt tid

Få se noen stats da Benbjo

Hva slags stats er du ute etter? Denne diskusjonen er uansett dødfødt da for hver spiller dere nevner som trengte en sesong eller mer for å gjøre det bra i PL så kan jeg finne en som ikke trengte det og til og med var dårligere i sin andre sesong. Det er også andre faktorer som spiller inn, slik som alder. Nasri f. Eks kom vel som 21 åring eller noe slikt. Er naturlig at han spiller på et høyere nivå 2 år senere.

 

Poenget er at det ikke er noen automatikk i at spillere er bedre i sin andre sesong i England. Argumentet er således meningsløst

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Kan jo ikke si noe på at det fins mye, som f.eks skifte av liga, som er en tilvenningssak. Det er så klart forskjellig fra person til person, spiller til spiller, men å si at Özil har vært en flopp(nei du sa ikke det ordrett) blir litt tåpelig etter min mening. Kan nå i minste gi han en sesong til i en ny by, ny liga og nytt lag før du slakter helt.

Lenke til kommentar

Javel. Det gjør det ikke mindre sant at du hele tiden bestemmer at jeg hadde sagt og ment ditt og datt dersom sånn og sånn.

 

Jeg kjenner deg såpass at jeg VET at du alltid er strengere med Arsenal-spillere og stiller de i dårligere lys enn andre spillere kun fordi de er Arsenal-spillere. Ofte også helt usaklig. Såpass har jeg lært i løpet av min tid på forumet.

 

Du bruker også utrykket "putte ord i munn" feil, for jeg påstod ikke at du hadde sagt noe. Det var en antagelse.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at det ikke er en faktor men den er betydelig overdrevet.

 

Ozil hadde rundt en håndfull gode kamper for oss sesongen som var. Og da mener jeg gode og ikke godkjent. Han forsvant fullstendig i nesten alle kampene mot gode lag. Var vel grei mot var det Dortmund? Var jo helt ute og sykle mot Hull i finalen også. Banens desidert dårligste der. Har fortsatt i samme sporet for Tyskland i oppkjøringskampene. Til og med gamle lagkamerater har begynt å reagere.

 

Flopp? Nja, det er litt strengt enda. Skuffende? Uten tvil. Må sees i kontekst av prislappen og ryktet.

Lenke til kommentar

Hvis dere hevder Øzil var dårlig idag, kan dere ikke ha sett kampen. Han gjorde det veldig bra. Det eneste er at han blir for passiv i skuddmuligheter.. Han er alt for lite egoistisk.

 

This. Skulle tro folk aldri har sett fotball før. Vet ikke hva slags forventninger Benbjo har til Özil, men med tanke på at han synes han var dårlig idag, så kan vi konkludere med at disse forventningene må være ganske urealistiske/umenneskelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...