Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan var han defensivt, for de som så kampen?

 

Helt grei, det var nok den offensive delen fra han som utsto seg mest i kampen. Han hadde riktignok noen gode og viktige taklinger nede i forsvaret. Siden han er såpass mye på løp fremover blir forsvardelen noe svekket, men jeg synes han gjorde en utmerket jobb både fremover og bakover. Han var rask ned til posisjonen sin når laget mistet ballen.

 

 

Ingenting vondt mot Sagna, men Aurier er 10 ganger bedre på innlegg enn Sagna. Var svært sjelden Sagna hadde noen målgivende innlegg og husker jeg til tider var TEMMELIG frustrert pga. det i forrige sesong..

Lenke til kommentar

Haha, jeg tror du har blitt misledet av media. I følge media gikk han fra en av verdens beste spillere til en flopp fordi han bommet på straffe mot Bayern.

 

De kalte også Henry og Bergkamp en flopp da de kom til klubben og du så hvordan det gikk, så jeg anbefaler deg å tenke selvstendig.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Han har vel sagt at han ikke vil tilbake til Arsenal tror jeg...

 

 

Han sa jo for en måned siden at han kan tenke seg å komme tilbake til Arsenal?

 

Uansett, Arsenal bør kjøpe ham uansett og dermed selge ham videre hvis han ikke vil være der.

Lenke til kommentar

Nå så jeg at kilden var Daily Mirror, så skal vel ta det med en klype salt, men..

 

Carlos Vela vil ikke tilbake til Arsenal, og Arsenal er ikke interessert i å ha Vela i stallen. Likevel tyder det meste på at meksikaneren blir Arsenals første kjøp denne sommeren. The Gunners har en kjøpsopsjon på rundt 35 millioner kroner, som er 120-130 millioner under markedsprisen hans, som løper ut i sommer. Ifølge Daily Mirror prøver Arsenal å reforhandle kontrakten med Real Sociedad og videreføre klausulen. Hvis ikke den spanske klubben går med på dette, så vil Arsenal kjøpe Vela og selge ham videre til en annen klubb for det han er verdt.

 

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Det ryktes at Sociedad har vært i London og betalt bort klausulen. Vi skal visstnok ha fått 11 millioner pund for det. I så tilfelle har vi tjent ca. 16 millioner pund på klausulene våres hvis det stemmer at Chelsea måtte betale oss 5 millioner for Fabregas. Aurier + reservekeeper kan dekkes med det.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...