Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Aurier på NRK nå bojs Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Følg med på Elfenbenskysten - Japan som spilles nå. To Arsenal-aktuelle høyrebacker; Aurier for Elfenbenskysten og Uchida for Japan. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Aurier med to assist! Sign him up, Wenger! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Er ikke spørsmål engang, vi må ha Aurier. Han er helt sykt god på innlegg! Deilig skru og helt perfekt! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Begge bedre innlegg enn Sagna klarte i hele sin Arsenal-karriere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Begge bedre innlegg enn Sagna klarte i hele sin Arsenal-karriere. This. Kommer til å tilte om vi ikke henter han. Arsenal-fan, klassespiller, ung, rimelig billig. KJØP FOR FAEN. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hvordan var han defensivt, for de som så kampen? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hvordan var han defensivt, for de som så kampen? Helt grei, det var nok den offensive delen fra han som utsto seg mest i kampen. Han hadde riktignok noen gode og viktige taklinger nede i forsvaret. Siden han er såpass mye på løp fremover blir forsvardelen noe svekket, men jeg synes han gjorde en utmerket jobb både fremover og bakover. Han var rask ned til posisjonen sin når laget mistet ballen. Ingenting vondt mot Sagna, men Aurier er 10 ganger bedre på innlegg enn Sagna. Var svært sjelden Sagna hadde noen målgivende innlegg og husker jeg til tider var TEMMELIG frustrert pga. det i forrige sesong.. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 https://twitter.com/barcastuff/status/478182231136288768 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Herlig gjort av Wenger. Håper det gjorde vondt for Cesc. Özil er en mye bedre spiller. Endret 15. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Øzil går rett inn i oppskrytt-akademiet til Arsenal. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Haha, jeg tror du har blitt misledet av media. I følge media gikk han fra en av verdens beste spillere til en flopp fordi han bommet på straffe mot Bayern. De kalte også Henry og Bergkamp en flopp da de kom til klubben og du så hvordan det gikk, så jeg anbefaler deg å tenke selvstendig. Endret 15. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Øzil går rett inn i oppskrytt-akademiet til Arsenal. Du som er fotballfan burde vite at spillere trenger tid til å venne seg til en ny liga. Vent et år til før du kommer med noe så tåpelig som det der. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Men tilbake til tråden, noe nytt om Vela? Han er jo ikke med VM, så Wenger bør ikke ha noen problemer å få ham tilbake allerede nå! Herregud da... Han har vel sagt at han ikke vil tilbake til Arsenal tror jeg... Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Han har vel sagt at han ikke vil tilbake til Arsenal tror jeg... Han sa jo for en måned siden at han kan tenke seg å komme tilbake til Arsenal? Uansett, Arsenal bør kjøpe ham uansett og dermed selge ham videre hvis han ikke vil være der. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Nå så jeg at kilden var Daily Mirror, så skal vel ta det med en klype salt, men.. Carlos Vela vil ikke tilbake til Arsenal, og Arsenal er ikke interessert i å ha Vela i stallen. Likevel tyder det meste på at meksikaneren blir Arsenals første kjøp denne sommeren. The Gunners har en kjøpsopsjon på rundt 35 millioner kroner, som er 120-130 millioner under markedsprisen hans, som løper ut i sommer. Ifølge Daily Mirror prøver Arsenal å reforhandle kontrakten med Real Sociedad og videreføre klausulen. Hvis ikke den spanske klubben går med på dette, så vil Arsenal kjøpe Vela og selge ham videre til en annen klubb for det han er verdt. Endret 15. juni 2014 av -lemoncake Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Det ryktes at Sociedad har vært i London og betalt bort klausulen. Vi skal visstnok ha fått 11 millioner pund for det. I så tilfelle har vi tjent ca. 16 millioner pund på klausulene våres hvis det stemmer at Chelsea måtte betale oss 5 millioner for Fabregas. Aurier + reservekeeper kan dekkes med det. Endret 15. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Aurier + reservekeeper kan dekkes med det. Fint, da kan vi kjøpe spiss, DM og ving for 150 millioner pund. Får ganske ok kvalitet for £50 mill... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Griezmann på NRK1 nå bojs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå