Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitater fra Giroud i et intervju med fransk TV:

 

  • "I can tell you Arsenal will add a striker to the team. About me, no decision has been taken yet about extending my contract"

  • "We (Arsenal) need another striker. Greats clubs have several good strikers, who compete with each other"

  • He says he's "ready to fight for his place"

Flott holdning av han! Han er mer en god nok backup. Denne sesongen har han spilt et lass med minutter. Hvis han får en spiss å konkurrere med i tillegg til at han slipper å spille en haug med kamper, så tror jeg vi kommer til å få se mer av slik som han var i starten av sesongen. Jeg har også lyst til å se oss prøve oss frem med to spisser på topp dersom det lar seg gjøre.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Nei, det har han ikke. Mr. Brightside gjorde det klart for lenge siden at Fabregas aldri kom til å spille for noen andre i EPL, og i hvertfall ikke Chelsea. Jeg vet ikke hvor du får infoen din fra, men det er i hvertfall ikke Mr. Brightside, og infoen du har fått tak i er åpenbart feil.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nei, det har han ikke. Mr. Brightside gjorde det klart for lenge siden at Fabregas aldri kom til å spille for noen andre i EPL, og i hvertfall ikke Chelsea. Jeg vet ikke hvor du får infoen din fra, men det er i hvertfall ikke Mr. Brightside, og infoen du har fått tak i er åpenbart feil.

 

Mr. BS har rett dessverre...

 

http://www.tv2.no/2014/06/12/sport/5697160

 

Link til hjemmesiden til Chelsea: http://www.chelseafc.com/news-article/article/3900839/title/fabregas-signs-for-chelsea

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...