Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Det er surt å innse at Fabregas ikke får komme tilbake, men jeg forstår Wenger og hans prioriteringer slik ståa er i klubben.

Må jo være en liten bismak for Chelsea fansen å hente en spiller som åpenbart kommer til de som et klart andrevalg, og som alltid vil ha hjertet i den røde siden av London.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt ikke pålitelig nok, om man skal følge BS skalaen.Man får vente å se hva som skjer. Barcelona har hentet en midtbanespiller nå. Så ting skjer.

 

Ornstein er nevnt som en av de troverdige på skalaen til BS gitt.

 

Ornstein er den eneste fyren på twitter jeg stoler på forøvrig.

Lenke til kommentar

Har Cesc PERSONLIG gått ut og sagt at han vil tilbake til Arsenal? Eller er det Mr. BS sine nyhetsbrev som bekrefter dette?

 

Det har vel aldri vært noen tvil om hvor Fabregas helst vil spille i England. Dette har han jo sagt i utallige intervjuer etter han forlot Arsenal også.

Nå går han dit han får spille fotball og lønn på konto, men jeg har vondt for å se dere klarer å få han blå.

Lenke til kommentar

msprENZ.png

 

Kjipt at vi ikke får Cesc, men følelser til side så er det helt rimelig. Om han hadde kommet hit ville vi hatt mindre penger å bruke på posisjoner vi faktisk trenger. I tillegg ville enten Özil, Ramsey eller Cesc blitt misfornøyd med spilletiden, og hvertfall Wilshere. Hadde det vært hvilken som helst annen kreativ midtbanespiller hadde det ikke vært noe å diskutere en gang. Vi trenger ikke det.

 

Jeg synes likevel synd på Cesc. Han skulle aldri dratt fra Arsenal. Han ble sett på som en helt her, han dro tilbake til Barca og ble plaget av utaknemmelige drittfans. Arsenal og Barca var de eneste klubbene han så for seg han noensinne ville ønsket å spille for, og nå blir han presset ut av den ene klubben og den andre er ikke interessert.

 

Håper og tror han ikke går til Chelsea. Tror virkelig ikke han ville trives der. Han har hatt bust-ups med Mourinho og laget tidligere, og utifra det jeg har sett er fansen 50/50 på om de vil faktisk ha han til klubben. Tror ikke han vil bli behandlet noe bedre av de enn Barcafansen. Og imotsetning til RVP blir det vanskelig for han å spille mot det eneste laget han liker i England.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

At det er umulig å få spillere inn før VM er forresten bullshit. Filipe Luís, Fàbregas og Diego Costa på vei inn hos Chelsea. Her har vi noe å lære..

 

Selvfølgelig er det bare bullshit. Er alltid en unnskyldning fra Wenger & co. Og det verste er at mange av spillerne vi er linket til (uten at det betyr at klubben faktisk er interessert) er i VM og med godt spill der så vil markedsverdien og interessen øke, andre klubber hiver seg på og Arsenal havner aldri i budkrig. Ergo; spillere går til andre klubber.

 

Same procedure as every year, James!

Lenke til kommentar

 

 

Sam ‏@samuelJayC

 

Spanish Radio station RAC1 tonight reporting that Arsenal have made a bid for Barcelona attacker Pedro

 

 

barcastuff ‏@barcastuff

 

Barcelona winger Pedro (26) has offers from several English teams. One of them would be Arsenal. [rac1]

 

Skeptisk. Først og fremst siden klubben har bekreftet at de ikke er ute etter en kantspiller. Kanskje skaden til Ox er mer alvorlig enn først antatt? Tror heller ikke Barca er særlig interessert i å selge. Må vel bety at de f.eks har Reus på vei inn.

 

Men det er jo kilden som rapporterte Cesc til Chelsea, så skal jo ikke se bort i fra at det kan være sant.

Lenke til kommentar

Har gått rykter en stund om at Marco Reus er "Barca-bound" i 2015 og det er ganske tydelig at Pedro er blant de spillerene Barcelona er villige til å la gå i sommer.

 

Ville i mine øyne vært en ypperlig spiller å få inn. Ikke min favorittspiller akkurat, men han er klasse. Føler dog at pengene kunne vært adskillig bedre brukt på å få inn Vela i kontrast og heller brukt penger på Balotelli og en klassespiller på midten.

Lenke til kommentar

Ganske så svakt Armenia som raknet totalt etter 2-1 dog, men Podolski er som regel alltid mye bedre for langslaget enn han er for oss.

 

Özil har heller ikke hatt en så aller verst dag på jobben? Hadde assisten på 2-1 målet og traff stolpen ut etter flott forarbeid når det fortsatt var 1-0. Streamen min døde etter 3-1 så fikk ikke sett noe mer. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...