Prinz Poldi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hehe, OK. Bra for deg! Synes også Cesc spilte bra mot oss ja. Cesc var brukbar mot United, men en Cesc i topp slag er PL's beste sentrale midtbanespiller, og han har vært milevis unna å være det i år. Jeg forventer at han hever seg utover i sesongen, og at han blir den spilleren vi alle vet han er. Synes både Denilson og Nasri har vært bedre i år. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 http://www.arsenalnewsreview.co.uk/index.p...nt01returnid=42 Denne artikkelen er så spot on, fy faen. Det med Jay Simpson har jeg også tenkt på flere ganger. Carlos Cuellar is six foot three, Martin Laursen is six foot two, and Curtis Davies is six foot two.Why not start Adebayor and Bendtner? Why not stick in Jay Simpson, who scored two goals against Wigan. Simpson can make runs down the middle and score like Ian Wright, his hero, like Agbonlahor did for 2-0. If Fraizier Campbell can start for Spurs, why can't Jay Simpson start for Arsenal? He would have played with passion, made runs for Fabregas, and shaken Villa up a bit. Så enig. Hvorfor 4-5-1 hjemme mot Villa! Med Bendtner alene på topp blir vi bare stående og sentre sidelengs hele kampen uten å komme til sjanser, og det var nøyaktig hva som skjedde. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg vil si Cesc var en av våre dårligste mot Manutd(selvom alle var gode), men det betyr ikke at jeg mener at han spilte dårlig. Fin artikkel iRoman:) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 http://www.arsenalnewsreview.co.uk/index.p...nt01returnid=42 Denne artikkelen er så spot on, fy faen. Det med Jay Simpson har jeg også tenkt på flere ganger. Carlos Cuellar is six foot three, Martin Laursen is six foot two, and Curtis Davies is six foot two.Why not start Adebayor and Bendtner? Why not stick in Jay Simpson, who scored two goals against Wigan. Simpson can make runs down the middle and score like Ian Wright, his hero, like Agbonlahor did for 2-0. If Fraizier Campbell can start for Spurs, why can't Jay Simpson start for Arsenal? He would have played with passion, made runs for Fabregas, and shaken Villa up a bit. Så enig. Hvorfor 4-5-1 hjemme mot Villa! Med Bendtner alene på topp blir vi bare stående og sentre sidelengs hele kampen uten å komme til sjanser, og det var nøyaktig hva som skjedde. Helt enig.. Bendter fungerer ikke alene på topp. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Faen Ja, det er noe forbanna møkk. På trening før en helt ubetydelig kamp. Mot City til helgen mangler vi cesc og Theo, pluss de vanlige. Kommer til å bli vanskelig det. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Faen Helvete.. Hvordan skal det gå mot city nå... Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Aiai, ikke bra :/ får bare håpe på det beste da, at Theo ikke er ute i 10 uker ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Faen Helvete.. Hvordan skal det gå mot city nå... Tipper noe av det samme som mot Villa. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Faen Helvete.. Hvordan skal det gå mot city nå... Tipper noe av det samme som mot Villa. Nei og nei Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nei. Vi gjør noen lure bytter og slår City. Håper noen av unggutta får prøve seg. Ramsey, Simpson, Wilshere er gode kandidater. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 FAEN I HELVETE DA!! Det er seriøst vanvittig trist hvis han må operere og blir ute i 10 uker. Fy faen. Ikke tok de han av etter fallet heller. Landslaget er noe forbanna piss. Og dette var garantert ikke den eneste skaden vår denne runden. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvis ikke Wenger innser at han må få brukt noen av unggutta, så er det noe som ikke stemmer.. Han har jo alltid vært den smarte mannen som har finni løsninger på alle problemene som har oppstått, og la den løsningen være unggutta denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Uerfarne unge gutter ja, god løsning. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvis ikke Wenger innser at han må få brukt noen av unggutta, så er det noe som ikke stemmer.. Han har jo alltid vært den smarte mannen som har finni løsninger på alle problemene som har oppstått, og la den løsningen være unggutta denne gangen. Hva mener du med dette? Wenger har ikke noe annet enn unggutter i stallen. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvis ikke Wenger innser at han må få brukt noen av unggutta, så er det noe som ikke stemmer.. Han har jo alltid vært den smarte mannen som har finni løsninger på alle problemene som har oppstått, og la den løsningen være unggutta denne gangen. Hva mener du med dette? Wenger har ikke noe annet enn unggutter i stallen. Haha, det tenkte jeg ikke på en gang Menne, du skjønner hva jeg mener? F.eks Vela, Simpson, Ramsey og Wilshere som Gersh L nevner Og da mener jeg starte, ikke kommer innpå når vi ligger under. Og gud, vær så snill, IKKE Bendtner alene på topp Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Menne, du skjønner hva jeg mener? F.eks Vela, Simpson, Ramsey og Wilshere som Gersh L nevner Og da mener jeg starte, ikke kommer innpå når vi ligger under. Jeg ser ikke hvilke spillere i førsteellveren disse spillerne skal erstatte. Dessuten trenger vi all den rutinen vi kan få for tiden, og jeg kan ikke skjønne at disse har noe særlig av det. Og gud, vær så snill, IKKE Bendtner alene på topp Her er jeg enig. Begynner å mislike Bendtner, etter en svært dårlig sesongåpning. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg ser ikke hvilke spillere i førsteellveren disse spillerne skal erstatte. Dessuten trenger vi all den rutinen vi kan få for tiden, og jeg kan ikke skjønne at disse har noe særlig av det. Eneste jeg kommer på av spillerne i startelleveren mot Villa som kunne vært erstattes, må ha vært Bendtner. Simpson kunne kommet innpå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tiden er vel snart inne for å tippe en startoppstilling mot Shitty. Jeg tipper noe slikt: Almunia Kolo - Gallas - Silvestre - Clichy Eboué - Denílson - Diaby - Nasri van Persie - Adebayor Hvis Eboué ikke blir klar så blir det Nasri på høyre, Diaby på venstre og Song i midten sammen med Denílson. Ikke så aller verst, men jeg er fortsatt skeptisk. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Tiden er vel snart inne for å tippe en startoppstilling mot Shitty. Jeg tipper noe slikt: Almunia Kolo - Gallas - Silvestre - Clichy Eboué - Denílson - Diaby - Nasri van Persie - Adebayor Hvis Eboué ikke blir klar så blir det Nasri på høyre, Diaby på venstre og Song i midten sammen med Denílson. Ikke så aller verst, men jeg er fortsatt skeptisk. Nesten det samme jeg tenkte. Keeper\ forsvar ok. Men jeg tror vi kommer til å kjøre 4-5-1, Song som DM, Diaby\ Denilson sentralt. RVP venstre og Nasri høyre og den grådige late på topp. Endret 19. november 2008 av tom watt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå