Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Støtter deg her. Når jeg ser rykter, og kilden er BBC, The Guardian eller Telegraph så føler jeg i alle fall at det ligger noe i det. Sky Sports sources (som det heter på fagspråket) er enten helt på bærtur eller så kommer de etter absolutt alle andre. Mener SkySport meldte en nyhet som "BREAKING" mange timer etter at BBC hadde kommet med nyheten. Tror det var Luiz til PSG. Uansett, Sky sources er bare piss.

 

The Telegraph og The Times føler jeg er mer på linje med SkySports, men mer troverdig enn f.eks. The Mirror, Daily Mail, The Sun, The DailyStar osv.

 

Når det gjelder SkySports har du helt rett. De har kjørt både "BREAKING!" og "Exclusive!" uten å være verken først eller ekslusive (eller først der heller).

 

BBC er i mine øyne hvertfall soleklart den mest troverdige kilden der ute, men det hender også at de bommer selvsagt, men da tror jeg som oftest det er fordi overgangssum/personlige betingelser o.l. strander i etterkant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktes at Ox skadet kneet sitt i går. Snakk om 6-9mnd igjen. Samme skade som i høst. Da tror jeg karrieren hans, i hvertfall hos oss, synger på siste verset. Har ikke gjort annet enn å være skadet og blitt dårligere siden han kom hit, dessverre.

 

Om han faktisk er ute i 6-9mnd så trenger vi en kant til. Uten tvil.

 

Liker heller ikke dette fra Gazidis:

 

 

“The manager is not scared to spend, has the experience, but as always will have to juggle a set budget."

 

Kan stemme bra med rapportene om at Kroenke har ilagt et krav om at det ikke brukes mer enn 30m pund i sommer.

 

https://twitter.com/PR_WhoRu

 

Cesc kommer ikke, Aurier kommer ikke kan det se ut til. Vi kjøper ingen før etter VM, som i praksis betyr ikke før august mest sannsynlig (VM er over 13 juli. Tviler sterkt på at vi klarer å sluttforhandle noe på 2 uker). Derfra er det ikke lang vei til at det ikke kommer noen inn før etter CL kvalliken, ie siste uken i vinduet.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, det gjør de ikke. Det er mulig å hvertfall vente til en fuckings pålitelig kilde sier det. Dette er akkurat det samme med United ifjor. Mange små drittaviser spredde rykter om at han skulle til United og at overgangen var fullført.

 

 

Rac-1 er en av de mest pålitelige mediene når det gjelder fotball i spania. Og Pique må vel sies å sitte på førstehåndsinformasjon. Det er lov å være litt nyansert. Alt tyder på at denne overgangen er så godt som i boks.

 

 

Nå var jeg ikke aktiv her på forumet ifjor sommer, men jeg tør gjette at du sa nøyaktig det samme om Cesc til United også. At det var done deal og at vi kom til å se han i United-trøye.

 

Rac-1 har jeg aldri hørt om, så jeg aner ikke hvor pålitelige de er. Jeg er temmelig sikker på at Pique og co. satt og spøkte med pressen. De visste nøyaktig hva de gjorde og at de ble hørt. Slik som de satt og smilte, pluss at Pique er kjent for å være en skøyer. Man skal være passe dum om man diskuterer slikt like før en pressekonferanse rett forran flertallige journalister, uten å skjønne at mikrofonen er på. Dessuten så nevnte de aldri Chelsea, og du kan banne på at Fabregas kan telle antall interesserte klubber på mer enn to hender.

 

Om det hadde vært sant at Cesc var klar for en overgang til Chelsea eller at det nærmet seg, så hadde vi begynt å høre det fra pålitelige kilder som BBC. Overganger skjer så og si aldri med at små upålitelige aviser begynner å spre ryktene, og så vokser ryktene til at de blir meldt av mer pålitelige kilder som BBC. Det begynner alltid med at for eksempel BBC er blant de første til å melde det.

Lenke til kommentar

Rac-1 har jeg aldri hørt om, så jeg aner ikke hvor pålitelige de er.

 

 

Nå aner jeg ikke mer enn jeg har lest, men Rac-1 er den største katalanskspråklige radiostasjonen, og holder til i Barcelona. De skal også være blant de mest pålitelige når det gjelder rykter og nyheter om Barcelona.

Lenke til kommentar

Igjen legger du ord i munnen på meg.

 

Det siste du sier stemmer forøvrig heller ikke.

 

Du klarer ikke utdype deg mer enn dette altså? Det siste jeg sier stemmer. Hvor i helvete putter jeg ord i munnen på deg? Jeg sier at jeg gjetter at du sa omtrent akkurat det samme om Cesc til United som dette du sa igår:

 

Marca melder at Fabregas har hatt medical hos Chelsea. Bare å gratulere med en fantastisk spiller. Gruer meg til å se ham herje for Chelsea til høsten

 

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

 

 

Gazidis bekreftet i går at vi ikke var interessert.

Har ikke fått det med meg. Har du sitatet?

 

 

Nytt oppgulp fra Benbjo. Han sa aldri det. Her er utskrift fra Q&A'en igår:

 

Arsenal Q&A kicks off with video montage of season highlights. Crowd clap & applaud. Very diff to last year.

Ivan says welcome to this fantastic stadium of yours. Says he's humbled by # of and here who love the club.

IG: "Really pleased with securing Champions League, great experience & memory for players to win the FA Cup and now we want more."

Ivan jokes the families & the dogs were out for the parade. Says he wants to feel that feeling again.

Ivan describes CL qualification as "tremendous consistency" & suggests there's been clear progress. Says winning cup will help mentality.

Pat Rice says best bit of season was beating Spurs twice. Gazidis jokes we beat them 3 times.

Gazidis jokes that didn't feel like a minor blip vs Villa but says Emirates is a fortress now & that the fans are fantastic.

Perry Groves says that highlight of season was emergence of Aaron Ramsey. Says winning Cup final playing ugly was beautiful.

Groves says the Cup final this year was the best football experienced of his life. Says he could the emotional element so much better now.

Groves dismisses idea that FA Cup is a minor trophy & says players are now marked in history of the Club.

Groves gets big applause at Q&A for saying we've now shut the media up by winning a cup!

Graham Rix talking now. Says people always remind him of his cross in 5 minute feeling.

Rix says Arsenal now have the nucleus of a good side. Says that Cup win will inspire them.

Pat Rice says he remembers Ramsey in ambulance Vs. Stoke. Says he remembers ringing Aaron at 9.30 just after & Rambo was super positive. "I remember calling Ramsey after his leg break & Aaron responded, 'don't worry, I'll come back' - just sums him up."

Gazidis story: front row at Wembley says he receives a text from his son saying kiss Kos after 2nd goal so he did when up lifting trophy!

Ivan says we have nucleus of squad under long term contracts to build around & team spirit is high.

Gazidis says Club understands where they need to invest to develop & improve injuries. Praises medical & fitness staff.

Gazidis confirms development in Colney. Says there's big investment in Jonker & youth. Long term vision = 50% of team to be youth products. "Development work at Hale End, used for players aged 9-16, is a work in progress. Phase 1 complete. Phase 2 will be complete in 2015."

On transfers: Gazidis says we're deep in conversations with many teams & is confident we'll make right additions to carry on progress.

Pat Rice says we need to buy a second GK ASAP. Says we need another CF. Says we need a new RB but rest seem Ok. Not necessary need a CM.

Pat Rice says Arsène won't buy for sake of buying if quality isn't there. "No way" he says. Says we'll invest in quality.

Gazidis confirms site for young kids is moving from an antiquated pavilion to a modern set-up & new buildings. We have a new world class strength & core coach for youth team to ensure they're more ready for step up to first team.

Groves says that Clubs need to ensure technique is developed at Arsenal youth. Most important area for improvement.

Rix says he loves watching Arsenal play but we need more up-top. Says we need Suarez as he makes difference in final 3rd. Gazidis is nodding.

Groves jokes we need physical presence so every Arsenal fan should send a 'good luck in the World Cup to Yaya'.

Gazidis answers questions about 3G pitches. Seems pretty irrelevant questions as is about a team in Kent.

Rix says certain pitches in the league aren't up to standard & it would improve the quality of the game.

Fan says he's delighted Arsène signed new 3yr contract. Asks, however, Arsenal's views for transition period will be at end of contract. Gazidis says such Club have been reliant on Arsene's knowledge but at some point transition will happen. Says AW is conscious of that.

Gazidis says Arsene is dedicated to ensure that the transition of a new manager is seen as part of his own legacy. Wants built upon. Gazidis says Arsene still plays in staff matches & his fitness is top notch.

IG: "Arsène's legacy is based on him wanting to take Arsenal to the next level. Everything he did/does is for the future."

IG: "Arsène is impossible to replace. He has given us the footballing philosophy we have now."

Gazidis says investment in everything we do & infrastructure is there as we can't compete financially with a "one nation state"

Groves says next manager of Arsenal has to have similar philospshy to Arsenal to avoid a David Moyes type mistake. FK & IG say good point.

IG says we're hardwiring Arsene's philosophy into the Club now from youth-up to help with transition when he moves on.

Gazidis says just cause Özil deal was announced on last day doesn't mean it was done then. "Özil was announced on the last day of the window. A deal like that takes a long time. We worked with Real Madrid for months."

Gazidis says there's a reason this Club has a consistency at top level despite salaries rising & that is because we do transfers well. Says we have over 100yrs plus experience in transfers from negotiations to day to day convos.

Gazidis says the media publishes "nonsense" & appreciates it's where we fans get news from but the Club are very adept. Gazidis, who sits on FIFA transfer board, says that he feels Arsenal sometimes don't get credit they deserve in transfer market.

Pat Rice says that if Arsenal go in for an English player the price doubles so that in part explains why we have many foreign talents.

Fans from AST says we don't need Cesc but we need to buy him to stop other teams getting him as he's one of us. Gazidis says he can't give up too much on 1 player. Says we have a strict budget & will be disciplined in signing players we need. Gazidis says Arsene does a great job in the transfer market & will deliver signings that we need.

Rix & Groves say players want club to improve but not in their position. Says Limpar scored 3 in pre-season & knew he'd be on bench now.

IG asked on his thoughts on FFP. Says it's now off the ground in England & Europe but no-one is clear on future sanctions. IG: "Nobody really knows if FFP will work. We've seen the first steps, some clubs have been penalised but the summer will show us more."

Gazidis says we will have a clearer understanding of FFP at end of this transfer window. Says we as fans should back it. Gazidis says current proposition of football isn't sane & FFP would attract the right type of owner into the game to the overall benefit. IG: "We have seen some clubs already selling existing players to buy new ones. Real impact of FFP will be measured in a couple of years."

Gazidis says we may play a local friendly before NYC but reiterates players need at least 3 weeks off. Says Arsene may look for a 3 day training camp in Austria again this year.

A member of Gay Gooners says he wants to thank Gazidis for being first Club to promote inclusion of gay fans. Crowd clap. Pat Rice say Arsenal look at quality & it doesn't matter if a player if gay or not & that it never stopped Graham Rix. Gazidis didn't look impressed at that joke.

Gazidis says Arsenal were first Club to reach the 'advanced level' status set by Kick It Out. Proud of that. Perry Groves says it wouldn't bother 95% of fans wouldn't care if a player was gay & we should make it zero tolerant on "ignorant people". Groves says he hopes that when first player comes out as gay, it's a world class player & that will help lead way for the rest. Graham Rix says Arsenal as a club would support a player if he was gay but he'd get abused at White Hart Lane.

Gazidis says "how the hell do you think I feel" when asked by fan how he thinks fans feel when players are always injured. "We know we suffered from injuries this year & we're investing to make sure we understand the cause better - to be stronger next year." Gazidis says data Analytics company we bought last year is being used to help combat injuries.

Gazidis says Club is taking steps to combat season ticket holders who don't turn up & will use Analytics on this, club only gave 60 seats to sponsors for FA Cup final to ensure fans can get most tickets.

Gazidis says that that Wenger isn't scared to spend & says he is experienced. Says we have to juggle finite budget.

Gazidis says Club get hammered on Suarez but we were right and refuse to play the PR game.

Gazidis says the Club are actively interested in cracking the Indian market. Told Andrew they want to open Royal Oak more often for away games.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...