Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Han har alle ingrediensene til å bli en fantastisk spiller, men syntes ofte han ikke er flink nok til å bevege seg uten ball. Kan tidvis bli litt statisk og lett å lese, men når han har dagen er han nærmest ustoppelig.

 

Mener dog fortsatt at hans beste posisjon er ute på kanten fremfor sentralt på midtbanen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener dog fortsatt at hans beste posisjon er ute på kanten fremfor sentralt på midtbanen.

 

Helt enig. Han har alle kvalitetene til å bli en veldig god kantspiller. Han har ikke vært åpenbarende god sentralt, og vi har allerede mye kvalitet der, så jeg skjønner ikke helt hvorfor Wenger mener at fremtiden hans er sentralt. Tror han trives bedre på kanten også.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

 

*snip*

Welcome to Silly Season. Benbjo er verdensmester i å finne det verste "kildene" og poster som at overganger er den rene selvfølgelighet...

 

EDIT: Det gjelder kun overganger UT av klubben, eller spillere som vi er linket til som "er så godt som klar for X lag".

Skysports, Marca og HITC de verste kildene? Javel.

Lenke til kommentar

Nei skjønner ikke den jeg heller, men mannen ser jo selvfølgelig Chamberlain spille litt mer enn oss selvsagt.

 

Dog så kan man ikke akkurat si at statistikkene er på Wenger sin side de gangene han har spilt sentralt. Vinner veldig få dueller og pasningsspillet er heller ikke av såpass høy kvalitet at han passer inn som sentral midtbane.

 

Jeg har sagt det siden han ble signert at jeg tror han ville vært en fantastisk venstrekant for oss hvor han kan trekke inn sentralt for å spille veggspill med Özil og Ramsey ved behov for å dominere midtbanen samtidig som han har frihet til å sette fart på kanten og gå på løp i bakrom eller generelt sett skape et helvete for forsvarspillere.

 

Jeg elsker Draxler og skulle gjerne sett han ute på kanten, men hvis Wenger gir Chamberlain en skikkelig sjanse og plasserer han ute på kanten neste sesong (såfremt vi får inn en spiss og sentral midtbane selvsagt) så skal jeg ikke klage noe særlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

*snip*

Welcome to Silly Season. Benbjo er verdensmester i å finne det verste "kildene" og poster som at overganger er den rene selvfølgelighet...

 

EDIT: Det gjelder kun overganger UT av klubben, eller spillere som vi er linket til som "er så godt som klar for X lag".

Skysports, Marca og HITC de verste kildene? Javel.

 

 

Marca og HITC er blant de verste kildene. Sky har ikke vært særlig pålitelig siden de startet skybet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

*snip*

Welcome to Silly Season. Benbjo er verdensmester i å finne det verste "kildene" og poster som at overganger er den rene selvfølgelighet...

 

EDIT: Det gjelder kun overganger UT av klubben, eller spillere som vi er linket til som "er så godt som klar for X lag".

Skysports, Marca og HITC de verste kildene? Javel.

Marca og HITC er blant de verste kildene. Sky har ikke vært særlig pålitelig siden de startet skybet.

Liker at du sprer om deg med et bilde som sier at skysports er den tredje mest troverdige kilden, men med en gang de publiserer en artikkel som du ikke liker innholdet i er de en dårlig kilde. Nå inneholder artikkelen også stort sett sitater så hvordan det ikke kan være en god kilde skjønner jeg lite av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HITC og Marca er mindre troverdige enn SkySports, men SkySports er heller ikke troverdige. BBC er den øverste i mine øyne etter klubbens offsielle side. Deretter The Guardian og folk som Ornstein.

 

Praktisk talt alt annet er som regel bare piss når det gjelder rykter på overgangsfronten, men mtp. at man gjerne vil at klubben skal gjøre noen store kjøp i løpet av vinduet så linker man rykter fra disse mindre troverdige sidene/avisene fordi man har et lite håp om at det kan være en snev av sannhet i de.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

*snip*

Welcome to Silly Season. Benbjo er verdensmester i å finne det verste "kildene" og poster som at overganger er den rene selvfølgelighet...

 

EDIT: Det gjelder kun overganger UT av klubben, eller spillere som vi er linket til som "er så godt som klar for X lag".

Skysports, Marca og HITC de verste kildene? Javel.

Marca og HITC er blant de verste kildene. Sky har ikke vært særlig pålitelig siden de startet skybet.

Liker at du sprer om deg med et bilde som sier at skysports er den tredje mest troverdige kilden, men med en gang de publiserer en artikkel som du ikke liker innholdet i er de en dårlig kilde. Nå inneholder artikkelen også stort sett sitater så hvordan det ikke kan være en god kilde skjønner jeg lite av.

 

 

Det bildet er gammelt, så ikke alt er oppdatert. Sky har begynt å spre en del falske rykter for å få folk til å vedde på skybet om hvor ulike spillere kommer til å gå. Før var de mer troverdig.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

HITC og Marca er mindre troverdige enn SkySports, men SkySports er heller ikke troverdige. BBC er den øverste i mine øyne etter klubbens offsielle side. Deretter The Guardian og folk som Ornstein.

 

Praktisk talt alt annet er som regel bare piss når det gjelder rykter på overgangsfronten, men mtp. at man gjerne vil at klubben skal gjøre noen store kjøp i løpet av vinduet så linker man rykter fra disse mindre troverdige sidene/avisene fordi man har et lite håp om at det kan være en snev av sannhet i de.

 

Støtter deg her. Når jeg ser rykter, og kilden er BBC, The Guardian eller Telegraph så føler jeg i alle fall at det ligger noe i det. Sky Sports sources (som det heter på fagspråket) er enten helt på bærtur eller så kommer de etter absolutt alle andre. Mener SkySport meldte en nyhet som "BREAKING" mange timer etter at BBC hadde kommet med nyheten. Tror det var Luiz til PSG. Uansett, Sky sources er bare piss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pique avslører(ikke med vilje) at Cesc er solgt

 

Sier ikke hvilken klubb. Kan være tull, who knows really.

Garantert Chelsea, skal vi basere det på ryktene. Blir ekstremt å se ham i blå trøye neste år, værre enn RvP i United-trøye faktisk. Jeg har vært positiv til en Arsenal-retur for ham, spesielt ettersom han har en god del år igjen på toppnivå og at spillere som Arteta, Flamini, Rosicky og Diaby har begrenset holdbarhet. (sistnevnte er tørrvare langt etter utløpsdato)

 

Ja vi har en solid midtbane pdd, men med vårt årlige skadesirkus tror jeg flere vil rive seg i håret hvis Fabregas briljerer for pengebussen, når vi kunne fått ham for lommerusk.

 

Satser på at dette er løse rykter, og at det er orkestrert for hylekorene i media.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...