Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, seriøst. Du sutrer så jævlig fordi Fabregas linkes til Chelsea. Sutre, sutre, sutre.

 

Jeg sutrer over at denne delen av forumet til tider mangler et stort antall hjerneceller. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om Cesc linkes til Chelsea, for han kommer aldri til å dra dit. Det jeg irriterer meg over er alle som mangler en evne til å ha selvstendige tanker og reflektere over ulik informasjon, og ikke bare blindt følge ulike drittaviser. Fyren over her hevder at Özil ikke feiret trofeet, Benbjo får det da for seg at Ozil ikke trives. Hadde noen av de to faktisk giddet å følge med eller lete så ville de funnet ut at han faktisk feiret en god stund etter trofeet, for så å gå inn i garderoben (kanskje fordi han var sliten, eller fordi han er muslim og de andre begynte å sprute og drikke alkohol?). Eneste jeg vil er at folk skal kunne tenke før de poster.

 

Jeg vet ikke om jeg skal synes det er trist eller morsomt at du alltid er den første ute til å prøve å høste poeng når jeg skrives noe kontroversielt. Morsomt fordi det er så fantastisk åpentbart hva du prøver på, eller trist fordi du bryr deg så mye om de poengene.11755 på 15484 innlegg. Bra ratio. Creds.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Leste du hva Aleks skrev? Det spørs om Fabregas vil. Men ja, der er tydeligvis noe som faktisk er et tema, enten du vil eller ei. Synes du det er rart det diskuteres?

 

Altså, det har skjedd med overraskende ting enn om Fabregas går til Chelsea. Vi vet at du ikke tror noe på det, men det er ingen vits i å kalle folk dumme og at folk mangler hjerneceller for å diskutere et relevant tema for dagen.

 

Og du har allerede bevist at du bryr deg mer om de tullete poengene enn meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Leste du hva Aleks skrev? Det spørs om Fabregas vil. Men ja, der er tydeligvis noe som faktisk er et tema, enten du vil eller ei. Synes du det er rart det diskuteres?

 

Altså, det har skjedd med overraskende ting enn om Fabregas går til Chelsea. Vi vet at du ikke tror noe på det, men det er ingen vits i å kalle folk dumme og at folk mangler hjerneceller for å diskutere et relevant tema for dagen.

 

Og du har allerede bevist at du bryr deg mer om de tullete poengene enn meg.

 

Folk kan gjerne diskutere Cesc til Chelsea ryktene. Om du hadde lest det jeg skrev så ville du sett at det eneste jeg vil er at folk skal tenke før de poster. Det gjelder dette innlegget jeg siterer også, for det var lite gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

 

Er det "leke dum" dagen på forumet med Benbjo i spissen?

 

Ganske artig at du tilsynelatende ikke klarer å poste noe uten å trekke inn meg eller andre du er uenige med uten engang forsøke å diskutere sak.

 

Du legger aldri opp til en sak som går ann å diskutere. Du bare skriver mye bullshit du vet ikke stemmer kun for å provosere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Er det "leke dum" dagen på forumet med Benbjo i spissen?

 

Ganske artig at du tilsynelatende ikke klarer å poste noe uten å trekke inn meg eller andre du er uenige med uten engang forsøke å diskutere sak.

 

Du legger aldri opp til en sak som går ann å diskutere. Du bare skriver mye bullshit du vet ikke stemmer kun for å provosere.

 

 

Våsete. Det er kun i ditt eget hode at Fabregas -> Chelsea ikke er noe å diskutere. Flere og flere medier kaster seg på bølgen og overgangen er veldig logisk om du tenker over det.

 

Ganske spesielt at du er så skråsikker på at det bare er tull. Hva sier du om overgangen går i orden? For akkurat nå ser den veldig sannsynlig ut

Lenke til kommentar

Eksempler bare fra idag:

 

Marca melder at Fabregas har hatt medical hos Chelsea. Bare å gratulere med en fantastisk spiller. Gruer meg til å se ham herje for Chelsea til høsten

 

 

Tysk media og spillere har også begynt å kritisere Ozil nå. Ballack mener det er Arsenal sin skyld at han vært elendig i år.

 

http://www1.skysports.com/football/news/11095/9337133/germany-mesut-ozil-has-lost-his-confidence-claims-michael-ballack?

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/06/03/shock-from-germany-ozil-overlooked-as-fans-reveal-their-best-xis/?

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/06/03/ozil-the-magicians-magic-has-disappeared-german-press-worry-abou/?

 

Kan jo være han ikke trives. Bør nok se etter en spiller som kan konkurrere med ham om plassen bak spissen. Kan jo ikke fortsette å ha en spiller som leverer laaaaaangt under pari og har klippekort.

Du vet det ikke stemmer. Du skriver slikt kun for å skape reaksjoner.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

Welcome to Silly Season. Benbjo er verdensmester i å finne det verste "kildene" og poster som at overganger er den rene selvfølgelighet...

 

EDIT: Det gjelder kun overganger UT av klubben, eller spillere som vi er linket til som "er så godt som klar for X lag".

Endret av MartinF
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvor mange ganger har dere blokkert Benbjo sine innlegg nå (noen som er veldig aktive å reklamere om det i tråder), men fortsetter å kommentere hvor idiot han er? Kan ikke dere la være å se hva han skriver, og så kan vi som liker Benbjo lese innleggens hans og overgangsrykter fra Marca.

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger har dere blokkert Benbjo sine innlegg nå (noen som er veldig aktive å reklamere om det i tråder), men fortsetter å kommentere hvor idiot han er? Kan ikke dere la være å se hva han skriver, og så kan vi som liker Benbjo lese innleggens hans og overgangsrykter fra Marca.

 

Problemet er jo at han alltid siteres, så vi får sett innleggne hans uansett...

Lenke til kommentar

Jeg synes Benbjo burde laget en newsletter på e-post hvor han sender mailer om det siste innen overgangsmarkedet. De Newcastle-supporterne som er interesserte kan abonnere. Der kan han også spekulere i hvordan neste sesong blir utifra de overgangene som kommer til å skje i sommer (de som meldes av Daily Mirror, Marca og Tancredi Palmeri), og hvorfor Arsenal kommer til å rykke ned. En gang i uken kan Piers Morgan ha en spalte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...