Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Özil er en herlig spiller men jeg syns han til tider er litt for lite egoistisk og skuddredd. Det er ofte han befinner seg i skuddposisjoner men heller velger å sentre ballen istedet for å prøve seg på skudd. Når det er sagt er vi sykt heldige som har Özil, mannen kan bli god for fremtiden vår og jeg håper han blir lenge i Arsenal. :)

Lenke til kommentar

 

Bare å få bygd et lag med hakket mer fart og bevegelse rundt han. Så får vi sett Özil på sitt beste.

 

Interessant det der, den sesongen Arsenal harvet over Liverpool i cupsemifinalen så stilte de med et veldig mye kjappere lag enn Liveprool som i grunn stilte med et på papiret ok lag. Arsenal kontret Liverpool fullstendig i senk. Fæl kamp for oss.

Lenke til kommentar

Ganske stor kontrast til hvordan vi spilte på bortebane f.eks. ja. :p

 

Er kontringsfotball jeg elsker. Er den type fotball jeg ønsker å se oss gå over til også, men da trenger vi flere spillertyper til å spille en slik fotball. Nemlig spillere som har både fysikk, teknikk og fart. Balotelli og Draxler står derfor ekstremt høyt på min ønskeliste slik sett. :p

Lenke til kommentar

 

 

Interessant det der, den sesongen Arsenal harvet over Liverpool i cupsemifinalen så stilte de med et veldig mye kjappere lag enn Liveprool som i grunn stilte med et på papiret ok lag. Arsenal kontret Liverpool fullstendig i senk. Fæl kamp for oss.

 

 

baptista.as.jpg

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Tysk media og spillere har også begynt å kritisere Ozil nå. Ballack mener det er Arsenal sin skyld at han vært elendig i år.

 

http://www1.skysports.com/football/news/11095/9337133/germany-mesut-ozil-has-lost-his-confidence-claims-michael-ballack?

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/06/03/shock-from-germany-ozil-overlooked-as-fans-reveal-their-best-xis/?

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/06/03/ozil-the-magicians-magic-has-disappeared-german-press-worry-abou/?

 

Kan jo være han ikke trives. Bør nok se etter en spiller som kan konkurrere med ham om plassen bak spissen. Kan jo ikke fortsette å ha en spiller som leverer laaaaaangt under pari og har klippekort.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen andre har nevnt det eller så det, men like etter vi vant FA cupen gikk Özil rett inn i garderoben. Husker det var filmteam inne i garderoben der og filmet Özil som bare satt på benken. Skjønner ikke hvorfor han var ute med resten av laget og feiret? Kan jo selfølgelig ha sine grunner, men merkelig oppførsel rett etter du har vunnet et trofé..

 

Kan nevne at jeg tror Vermaelen satt der sammen med han også.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen andre har nevnt det eller så det, men like etter vi vant FA cupen gikk Özil rett inn i garderoben. Husker det var filmteam inne i garderoben der og filmet Özil som bare satt på benken. Skjønner ikke hvorfor han var ute med resten av laget og feiret? Kan jo selfølgelig ha sine grunner, men merkelig oppførsel rett etter du har vunnet et trofé..

 

Kan nevne at jeg tror Vermaelen satt der sammen med han også.

 

Han var banens desidert dårligste den kampen. Kan være han var skuffet over sine egne prestasjoner. Lyser også litt av ham at han ikke trives. Ville nok ikke forlate Real, men ble tvunget.

 

Ser også ut til at Fabregas blir klar for Chelsea snart: http://weaintgotnohistory.sbnation.com/chelsea-fc-transfer-rumours-news/2014/6/3/5775638/chelsea-fc-cesc-fabregas-barcelona-transfer-rumor-fee-agreed

 

Barca og Chelsea er enige i følge Hunter.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Vet ikke om noen andre har nevnt det eller så det, men like etter vi vant FA cupen gikk Özil rett inn i garderoben. Husker det var filmteam inne i garderoben der og filmet Özil som bare satt på benken. Skjønner ikke hvorfor han var ute med resten av laget og feiret? Kan jo selfølgelig ha sine grunner, men merkelig oppførsel rett etter du har vunnet et trofé..

 

Kan nevne at jeg tror Vermaelen satt der sammen med han også.

 

Har du kilde på dette utsagnet?

 

 

2107127_w2.jpg

Endret av laurell
Lenke til kommentar

 

Vet ikke om noen andre har nevnt det eller så det, men like etter vi vant FA cupen gikk Özil rett inn i garderoben. Husker det var filmteam inne i garderoben der og filmet Özil som bare satt på benken. Skjønner ikke hvorfor han var ute med resten av laget og feiret? Kan jo selfølgelig ha sine grunner, men merkelig oppførsel rett etter du har vunnet et trofé..

 

Kan nevne at jeg tror Vermaelen satt der sammen med han også.

 

Har du kilde på dette utsagnet?

 

 

2107127_w2.jpg

 

 

Vel, jeg så det på sendingen til Sky. Gidder ikke å finne noe video på dette, det får du finne selv om du har problemer med å tro på meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...