Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

on building another great Arsenal team…
It's time for another one [to emerge]. It's the start of a new team and I believe [the FA Cup] victory was crucial in that belief. We have shown signs the whole season that we can be a great side and now it's [important] of course to have another successful season. We know we have to… have a successful June and July, that's where you strengthen the team. It's very important that we are good now in the next two months until the end of August, that we can give to the team some more quality and go into next season with the belief we got from [the FA Cup] win.

It's the start of a new team and I believe [the FA Cup] victory was crucial in that belief

on the fans expecting a big summer…
Yes, they should expect that. What I can promise is that we work very hard on a market that is very, very congested with many people who have a lot of money. But we have a big advantage, players want to join us and if we find the right quality I'm sure we can strengthen the team.

Lenke til kommentar

Syntes de uttalelsene der fra Wenger er de mest positive han har hatt mtp. overgangsmarkedet på mange mange år.

 

For det første sier han at juni og juli vil være de to viktigste månedene for å få inn spillere. Deretter dette:

 

on the fans expecting a big summer…
Yes, they should expect that. What I can promise is that we work very hard on a market that is very, very congested with many people who have a lot of money. But we have a big advantage, players want to join us and if we find the right quality I'm sure we can strengthen the team.

Lenke til kommentar

Venter til etter sommervinduet har utspilt seg før jeg lager noen spådom, men kan vel allerede nå si at vi er garantert CL plass. Men det som alltid er gøy å se er på bekostning av hvem. jeg tipper enten dere eller Liverpool.

 

Garantert en CL plass? Det skal jeg huske, tror ikke det kommer til å bli mye som skiller verken United, Arsenal, Liverpool og Tottenham neste sesong.

Lenke til kommentar

 

Venter til etter sommervinduet har utspilt seg før jeg lager noen spådom, men kan vel allerede nå si at vi er garantert CL plass. Men det som alltid er gøy å se er på bekostning av hvem. jeg tipper enten dere eller Liverpool.

 

Garantert en CL plass? Det skal jeg huske, tror ikke det kommer til å bli mye som skiller verken United, Arsenal, Liverpool og Tottenham neste sesong.

 

 

Oki, vi blir spådd utenfor CL plass hver sesong, men vi tar den alltid. Wenger har tatt CL plass med mye verre lag enn han kommer til å ta med neste sesong. Bruker vi sommeren riktig med å få inn en god defensiv midtbanespiller og en rask spiss, i tillegg til at vi ikke får en like skadepreget sesong neste sesong, så kommer vi til å vinne.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Vi får se om Wenger legger om taktene i sommer og gjør oss til en ordentlig tittelutforder. En spiss, midtbanespiller og venstrekant er stedene vi manglet det lille ekstra i førstelaget for å være helt i toppen. Får vi oppgraderinger på Giroud, Arteta og Cazorla (samt ikke har Walcott skadet i rundt 80% av neste sesong) og legger laget litt bedre rundt Özil så har vi et meget godt lag.

 

Blir hvertfall interessant å se om Wenger gjør det alle Gooners håper han gjør. Han hadde en gedigen sjanse til å ta seriegull denne sesongen (noe jeg påpekte og brukte som argument for å handle inn tidlig og skikkelig kvalitet), men tok ikke sjansen med begge hender. Neste sesong blir trolig rimelig lik og sjansen er der atter en gang. Griper han den med begge hender denne gangen? Eller blir det et halvhjertet naivt forsøk på å "kjempe på alle fronter"?

Lenke til kommentar

 

Venter til etter sommervinduet har utspilt seg før jeg lager noen spådom, men kan vel allerede nå si at vi er garantert CL plass. Men det som alltid er gøy å se er på bekostning av hvem. jeg tipper enten dere eller Liverpool.

 

Garantert en CL plass? Det skal jeg huske, tror ikke det kommer til å bli mye som skiller verken United, Arsenal, Liverpool og Tottenham neste sesong.

 

 

Tror at det var et stikk til rollereus med hans innlegg, sjekk selv før du klager på oss.

 

Jeg personlig selv forventer ingenting, jeg står bare ved linjen og ser hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...