Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140529/fabianski-set-to-join-swansea-city

 

Fabianski har signert for Swansea. Swansea får en meget god keeper her. Gleder meg til å se mer av han i PL.

 

Blir jo nr 2 i Swansea, så dette sliter jeg litt med å forstå fra Fabianskis synspunkt. Vorm er en bedre keeper og soleklart 1.valg

 

 

Han kommer definitivt til å være førstevalg. Ellers hadde han aldri dratt dit. Det er han også mer en god nok til å være.

Lenke til kommentar

Fullstendig ulogisk av Swansea å droppe Vorm, som har vært enorm for de. Så med mindre Vorm blir solgt så vil ikke Fabianski være 1.valg.

 

Mulig Vorm var skadet denne sesongen og, men han spilte bare 11 kamper mer enn Tremmel, så han er ikke et så soleklart førstevalg.

Lenke til kommentar

Fullstendig ulogisk av Swansea å droppe Vorm, som har vært enorm for de. Så med mindre Vorm blir solgt så vil ikke Fabianski være 1.valg.

 

Da kommer Vorm til å bli solgt. Jeg kan garantere deg 110% at Fab har blitt lovet førstevalget. Han hadde aldri dratt dit for å sitte på benken. Arsenal benken > Swansea benken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...