MartinF Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Sånn i tilfelle noen skulle la seg lure: Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Daily Mail kan brenne i helvete Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Giroud har scoret 2 mot Norge i dag Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Ganske bra mål også. Langt fra ferdigscoret. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 De var ikke så verst. Likte headingen! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Hvem trenger vel forsvarsspillere? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Norge, bedre enn det vi har idag. Fart og utholdenhet er også noe vi trenger. på Remy målet ser du alle disse feilene kombinert. Uansett, hvorfor spilte ikke Sagna? og hvorfor er ikke Benzama med? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 Benzema hviles etter CL finalen. Kommer i troppen ila uka. Aner ikke med Sagna. Kanskje Debuchy foretrekkes? Er langt bedre fremover enn det Sagna er Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2014 "Ray Parlour believes that Arsene Wenger should opt against re-signing Cesc Fabregas and instead focus on strengthening Arsenal's forward line." Artikkel Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140529/fabianski-set-to-join-swansea-city Fabianski har signert for Swansea. Swansea får en meget god keeper her. Gleder meg til å se mer av han i PL. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Uansett, hvorfor spilte ikke Sagna? Fordi Debuchy er bedre offensiv, og Deschamps liker høytstående backer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140529/fabianski-set-to-join-swansea-city Fabianski har signert for Swansea. Swansea får en meget god keeper her. Gleder meg til å se mer av han i PL. Blir jo nr 2 i Swansea, så dette sliter jeg litt med å forstå fra Fabianskis synspunkt. Vorm er en bedre keeper og soleklart 1.valg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Then again, Vorm er vel linket bort mot blant annet Liverpool Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140529/fabianski-set-to-join-swansea-city Fabianski har signert for Swansea. Swansea får en meget god keeper her. Gleder meg til å se mer av han i PL. Blir jo nr 2 i Swansea, så dette sliter jeg litt med å forstå fra Fabianskis synspunkt. Vorm er en bedre keeper og soleklart 1.valg Han kommer definitivt til å være førstevalg. Ellers hadde han aldri dratt dit. Det er han også mer en god nok til å være. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Fullstendig ulogisk av Swansea å droppe Vorm, som har vært enorm for de. Så med mindre Vorm blir solgt så vil ikke Fabianski være 1.valg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Fullstendig ulogisk av Swansea å droppe Vorm, som har vært enorm for de. Så med mindre Vorm blir solgt så vil ikke Fabianski være 1.valg. Mulig Vorm var skadet denne sesongen og, men han spilte bare 11 kamper mer enn Tremmel, så han er ikke et så soleklart førstevalg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Fullstendig ulogisk av Swansea å droppe Vorm, som har vært enorm for de. Så med mindre Vorm blir solgt så vil ikke Fabianski være 1.valg. Da kommer Vorm til å bli solgt. Jeg kan garantere deg 110% at Fab har blitt lovet førstevalget. Han hadde aldri dratt dit for å sitte på benken. Arsenal benken > Swansea benken. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Sagna kommer garantert til å forlate osshttp://www.lequipe.fr/Football/Actualites/Sagna-je-pars-c-est-sur/469375 Endret 29. mai 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå