Goscinny Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Synes alle snakker om å ikke undervurdere, og ikke ta for lett på dårlige lag. Men det er Villa vi snakker om, her ... Ikke akkurat WBA eller Stoke ... Tror ikke det er så mye undervurdering, akkurat. Burde iallfall ikke være det. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det er nettopp det. Jeg anser Aston Villa som en av de farligste til å slå oss ned fra topp 4, og likevel får jeg følelsen av at Arsenal undervurderte de en smule. Det er klart at med et så ungt lag må man forvente litt svingninger i formen, men ikke i så stor grad som vi har hatt i høst. Spillerne viste hva de var gode for mot ManUtd, og da mener jeg man burde ha en sjans mot Villa også. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mye mulig at det ikke var undervurdering i går, men instillingen når de går på banen er rett og slett ikke bra nok. Innsatsen er ikke bra nok, vi mangler ikke gode spillere, vi mangler spillere som VIL vinne. Som vil jobbe og slite for å vinne kamper, uansett hvilket lag det er mot. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Å undervurdere har vel litt med instillingen å gjøre. Mente vel egentlig det du sa. Er trett.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Trenger vi flere spillere? David Silva kanskje? Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Trenger vi flere spillere? David Silva kanskje? Jeg syns definitivt vi trenger noen klassespillere. Ser jo nå at innstillingen til en del spillere er alt for dårlig, og når Wenger ikke greier å gjøre noe med det så er det klart noe bør gjøres. Syns ikke det sprudler av Adebayor og Bendtner for tiden akkurat. Ville heller brukt Vela istedefor Bendter spør du meg! Nå er jo Eduardo tilbake om noen uker, og Rosicky er klar til over nyttår. Men om de kommer til å slå godt nok fra seg til å sikre en god plassering på tabellen er ikke sikkert. De trenger nok en del matchtrening før de er toppslag. Yaya Toure på midtbanen og Kun Aguero som spiss, kunne vært noe.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Great, Cesc er suspendert til møtet med City. I tillegg er Sanga ute i noen uker. Dette begynner å bli ganske frustrerende. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Great, Cesc er suspendert til møtet med City. I tillegg er Sanga ute i noen uker. Dette begynner å bli ganske frustrerende. Synes det er positivt at Cesc er ute. Han har vært elendig hittil og tror han har godt av å ha en liten pause. Håper Eboue er klar Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Great, Cesc er suspendert til møtet med City. I tillegg er Sanga ute i noen uker. Dette begynner å bli ganske frustrerende. Synes det er positivt at Cesc er ute. Han har vært elendig hittil og tror han har godt av å ha en liten pause. Håper Eboue er klar Synes Cesc har spilt OK, jeg. Han har ikke vert optimal, men han har vert ganske god spør du meg.. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er godt mulig, men han spiller i hvertfall under det vi forventer av ham. Han har virket ganske umotivert i hele høst, og grunnen til det tror jeg er Wenger sin elendige transfervindu. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han var god mot Manchester, uten tvil. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han var god mot Manchester, uten tvil. City? United? Nei, jeg gir opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Arsenal har ikke møtt city enda,men hey,hvorfor urinere på din parade- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det var ikke akkurat ment sånn Mr. Picky. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han var god mot Manchester. Ved lese setningen skal man forstå hvilket lag det var snakk om(united contra city) Teite innlegg,får teite svar. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han var god mot Manchester. Ved lese setningen skal man forstå hvilket lag det var snakk om(united contra city) Oh my jesus. Jeg vet jo veldig godt akkurat hvem han snakket om og hvilken kamp. Skulle bare si ifra at det er litt irriterende å bli kalt for bare "Manchester". Men trodde kanskje du hadde skjønt det uten at jeg skrev stil om det. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg synes Cesc spilte bra mot ManUtd. (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Han var god mot Manchester, uten tvil. City? United? Nei, jeg gir opp. Leeds? Manchester,Sheffield? Nei, jeg gir opp. (see what i did there ) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hehe, OK. Bra for deg! Synes også Cesc spilte bra mot oss ja. Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå