3ises Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Minner for livet! Fantastiske scener. Men hva skjedde med at de ikke ropte opp Giroud eller Jenkinson? 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Fantastiske scener. Wenger er Gud. Minner for livet! Fantastiske scener. Men hva skjedde med at de ikke ropte opp Giroud eller Jenkinson? Jenkinson skal spille U21-landskamp i morgen, så han er på vei til Swansea. Giroud fikk sikkert litt for mye champagne i natt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Giroud var med på bussparadsen. Mulig han dro etterpå... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Shiiit for et fantastisk bilde! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Se denne *film* Kleint. Mourinho har vunnet 12 trofeer eller noe siden vi vant noe sist. I tre forskjellige land. Nemlig å være ydmyke mot andre som ikke har vunent noe iår Fuck det. De har aldri vært ydmyke mot oss. Skal le av Chelsea, Liverpool og United vennene mine på mandag. Litt av noen Liverpool-venner du har da... Skjønner ikke hvordan de ikke kan være ydmyke når det kommer til Arsenal. En klubb det står respekt av i dagens fotball. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Folk ler av dette, men blir sure når jeg sier at jeg har planer om å gni inn seieren. Fin dobbeltmoral. Folk må bare skjønne at vi ikke er noe mer classy enn andre lag. Hadde vi vært det ville spillerne aldri sagt noe som det der. Og hvor kjedelig hadde ikke det vært? Banter er no av det beste med fotball. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Folk ler av dette, men blir sure når jeg sier at jeg har planer om å gni inn seieren. Fin dobbeltmoral. Folk må bare skjønne at vi ikke er noe mer classy enn andre lag. Hadde vi vært det ville spillerne aldri sagt noe som det der. Og hvor kjedelig hadde ikke det vært? Banter er no av det beste med fotball. Lol, det er ikke det samme whatsoever... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Folk ler av dette, men blir sure når jeg sier at jeg har planer om å gni inn seieren. Fin dobbeltmoral. Folk må bare skjønne at vi ikke er noe mer classy enn andre lag. Hadde vi vært det ville spillerne aldri sagt noe som det der. Og hvor kjedelig hadde ikke det vært? Banter er no av det beste med fotball. Lol, det er ikke det samme whatsoever... Vennligst utdyp, hykler. Utenom at jeg ikke er Arsenalspiller så er det akkurat det samme. Endret 18. mai 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Noen som vet hvor mange som var tilstede utenfor Emirates i dag? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 250 000, visstnok. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Flere som kjenner seg igjen? https://www.youtube.com/watch?v=C4STBUAPnbo Endret 18. mai 2014 av Kleivis 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Litt av noen Liverpool-venner du har da... Skjønner ikke hvordan de ikke kan være ydmyke når det kommer til Arsenal. En klubb det står respekt av i dagens fotball.Du skulle bare hørt de etter 5-1 kampen. Endret 18. mai 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Faen er det ingen som klarer å fjerne quotes i innlegg, eller. Btw, hva skjer med videoen over her. Hva er greia med så falsk reaksjon? Og hvorfor har den 670k visninger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Fyren er kjent på Youtube, så han får mange hits på alt han laster opp. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Endret 18. mai 2014 av Fox 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Blir spennende å se hva Puma klarer å gjøre de neste årene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå